E36 96' 323 uimane + tõrkumine
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Probleem siis selline, et vahepeal käivitumisel sureb auto välja või hakkab puterdama alguses, täna sõitsin ka väikest maanteeotsa ning autol kadus hetkeks veojõud tagant ära, aga tuli koheselt tagasi.
Milles võib probleem olla, ise pakuks näiteks 1) kütusefilter 2) süüteküünlad.... Äkki keegi targem või keegi enese kogemustest oskab täiendada? Kuu aega tagasi sai tehtud ka ülevaatus, kõik näidud, sealhulgas ka lambda, olid normis.
Milles võib probleem olla, ise pakuks näiteks 1) kütusefilter 2) süüteküünlad.... Äkki keegi targem või keegi enese kogemustest oskab täiendada? Kuu aega tagasi sai tehtud ka ülevaatus, kõik näidud, sealhulgas ka lambda, olid normis.
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Soovitan soojalt diagnostikas ära enne kui hakata lambist asju vahetama
www.devingo.ee teevad sulle 250 eegu eest diagnostika.

Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Ülevaatuse lamda näit on hoopis teine asi.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Käisin siis reedesel päeval diagnostikas, veakoodi ei miskit... Ainuke mis uudisena tuli oli see, et käigukasti reduktori tihend läbi ning vahelt immitseb veidike õli. Eile, laupäeval, sõitsin siis mõningaid käike ning ühel hetkel auto suri lihtsalt välja, proovisin käivitada, aga ei miskit. Helistasin juba sõbrale, et siis slepis ära vedada, nii kui kõne olin lõpetanud (1-2 min pärast) proovisin igaks juhuks kas äkki läheb ikka käima, ning auto käivituski ilusti. Sõitsin siis ilusti koju ära ja rohkem probleeme nagu ei tekkinud.
Erinevatest allikatest olen siis uurinud, et üle tasub vaadata kütipumba relee, aga kas BMW-de puhul on ka võimalust, et selline jama hakkab toimuma kui nukkvõlli andur hakkab otsi andma, sest auto väljasuremine toimus sooja mootoriga, ning nukkvõlli andur hakkab just sooja mootoriga streikima?
Erinevatest allikatest olen siis uurinud, et üle tasub vaadata kütipumba relee, aga kas BMW-de puhul on ka võimalust, et selline jama hakkab toimuma kui nukkvõlli andur hakkab otsi andma, sest auto väljasuremine toimus sooja mootoriga, ning nukkvõlli andur hakkab just sooja mootoriga streikima?
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Kirjeldus kahtlaselt nukaanduri moodi, endal sama haigus ravitud
, kuigi mul diagnoos näitas viga.
edit: vända andur muidugi, segi läks

edit: vända andur muidugi, segi läks

Viimati muutis elm, 21.04.2010 14:08 35, muudetud 1 kord kokku.
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
+1elm kirjutas:Kirjeldus kahtlaselt nukaanduri moodi, endal sama haigus ravitud, kuigi mul diagnoos näitas viga.
Endal oli ka samamoodi, et jõud kaob ära ja järsku tuleb tagasi, eriti kurvides

Nukaandur on suht kallis, otsi kuskilt lammarist andur ja pane külge, kui viga kaob ära, vii andur tagasi ja osta UMist uus. Lepid eelnevalt midagi kokku lammariga.
Või noh, kui raha palju, siis miks mitte kohe uus osta, aga on risk, et viga ei kao.
Ja B andureid pole kohe kindlasti mõtet osta, ostad teisipidi originaali.
Seega soovitan andurite suhtes UMi.
BMW E28 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
samas jah, maru huvitav, et diagnostika ikkagi midagi ei näidanud 
keegi äkki oskab öelda ligikaudset summat palju see andur UM-is maksta võiks vastavale mootorile?

keegi äkki oskab öelda ligikaudset summat palju see andur UM-is maksta võiks vastavale mootorile?
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Kui Soomest ostsin, siis oli vist midagi 130e, ehk umbes 2000kr.dPY kirjutas:samas jah, maru huvitav, et diagnostika ikkagi midagi ei näidanud
keegi äkki oskab öelda ligikaudset summat palju see andur UM-is maksta võiks vastavale mootorile?
JaSoome UM hinnad on samad mis Eesti UMis.
BMW E28 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
samuti viitaks järgnevale teemale: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=38&t=18375
on küll vanem masin ja mootor, aga viga täpselt sama nagu minul põhimõtteliselt, samuti olen uurinud, siis kõigil kellel nukkvõlli andur peetis olnud, on selle tuvastanud diagnostikas.
on küll vanem masin ja mootor, aga viga täpselt sama nagu minul põhimõtteliselt, samuti olen uurinud, siis kõigil kellel nukkvõlli andur peetis olnud, on selle tuvastanud diagnostikas.
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
väntvõlliandurile panustaks mina. b osa mitte kasutada!
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Pakuks kas vända andur,lamda või õhulugeja.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
pakuks hoopis kulund nukkvõlli mis klappe korralikult ei ava...
mootor ju vana hakkab kohviks minema.
mootor ju vana hakkab kohviks minema.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Kas mitte vända anduriga hakkab takistama pöördesse minekut? Mul pöörete "piirajat" ei ole nagu... Lihtsalt sooja mootoriga ei lähe vahel käima (ootan ~5 min, käivitub ilusti), või kui läheb siis alguses puterdab natuke ning vahest sureb ka välja kohe, samuti sooja mootoriga vahel sureb välja lihtsalt sõites (naljakalt on mõlemal korral pärast kaldus olekut välja surnud, st olen väljunud just ringteelt), aga harva. Välistaks küll kohvi mootori variandi, sest särtsakust on ise-enesest väga palju 

-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.09.2009 15:27 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive F10, BMW X3 LCi 3.0d E83
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 96' 323 uimane + tõrkumine
Nonii, viga siis selgunud, probleem oli kütusepumbas mis oli saba andnud. Sai see vahetatud siis kasutatud pumba vastu kuna antud hetkel raha ei olnud uue pumba soetamiseks.
Pärat pumba vahetust selline probleem, et gaasi pedaali poole peale vajutades ei ole mingit probleemi, aga kui pedaali põhja vajutada tõmbab nagu autol hinge kinni. Näiteks kui I käiguga kohalt minna äkiliselt, siis alguses nagu ei taha üldse liikuda, aga järsku tuleb selline jõud taha ja siis hüppab kohalt minema, viitab see vist vigasele pumbale või on jällegikord millelegi muule loota?
Pärat pumba vahetust selline probleem, et gaasi pedaali poole peale vajutades ei ole mingit probleemi, aga kui pedaali põhja vajutada tõmbab nagu autol hinge kinni. Näiteks kui I käiguga kohalt minna äkiliselt, siis alguses nagu ei taha üldse liikuda, aga järsku tuleb selline jõud taha ja siis hüppab kohalt minema, viitab see vist vigasele pumbale või on jällegikord millelegi muule loota?
