bmw 316i 91a??????

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
voova
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 20.08.2004 22:30 25

bmw 316i 91a??????

Postitus Postitas voova »

kas sellisel e 36 kerega bmw l 1,6 liitrisel on mootor ketiga või rihmaga.mootor meenutax nagu ketisüsteemi,ja käivitamisel kostuv heli viitab ka ketile.kuid um ist öeldi et rihmaga,ja kas ´rihma vahetus on raske.ja kas on hädavajalik vahetada ka rullikud.ja mis maxax rihm.ja veel mure selles et stend ütleb,et 4ndas silindris surve nõrk,mis võiks selle vastu aidata,äkki rõngad kinni.on mingeid lisandeid äkki mida võiks proovida,igast saasta ei tahaks ka sisse valada.vastajaid ette tänades.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Rihmaga mootor jah,vahetuse ajaks annab autodata 2 tundi,siis ei tohiks midagi hullu see vahetus olla,Veel on datas kirjas et rihma tuleks vahetada iga 28000 miili tagant(eks arvuta kilomeetritesse)Isiklikult arvan rullikute kohta nii,et soovitav on vahetada aga kui rihma maha võtad ja asi tundub korras olevat siis ma ei vahetaks(pole ju see rihmavahetus periood teab mis suur maa).Kahjuks hindasi ma ei tea.
Survest siis neljandas silindris niipalju et vigu võib olla päris mitmeid,kolb või rõngad.... :?: kes teab arvan ise et äkki hoopis klapid ebatihedad,kuid ennem kui remontima hakkad on ka see võimalik kindlaks teha mootorit lahti võtmata kuhu surva kaob.
zeron
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 02.08.2005 17:26 26
Asukoht: Pärnu mk

Postitus Postitas zeron »

Et ka siis selline küsimus. On mul siis 91a 320 E36 24v. Et kas sellel isendil võib olla kett? Eelmine omanik küll ütles et kett on aga ise kindel ei ole. Kuidas seda kindlaks saaks määrata? ja kas ketti ei pea vahetama?
Vasta