318is 97 aasta mootori tühikäigu värin
Postitatud: 10.08.2010 20:32 11
Tervist,
selline jama, siis olnud juba päris tükk aega. Et siis tühikäigul mootor nn vibreerib (pöörded ei kõigu).
Diagnostikas samuti käidud ning aparaat näitas, et see tuleb sellest, et teise silindri töö kompressioon on paigast ära. Panen siia ka vastavad näidud:
Diagnosis SMOOTH RUNNING
Smooth-running values, cylinder
1: 0,447 OK
3: 0,618 OK
4: 1,016 OK
2: 2,202 NOT OK
Peale diagnosti mulle ei osatud öelda, mis seda silindri tööd "kehvaks" ajab. Öeldi, et vb on viga süütepoolis või siis vaakumklapis. Samuti soovitati vaadata, kas mootori juhtplokk on kuiv. Selle viimase saan ma ilusti ära kontrollida, aga nende esimese kahe asja eriti süütepooli vahetamine ilmaasjata, kui polegi viga neis ei ole just eriti lõbus.
Tahakski teada, et kas kellelgi on enne ka sellist jama olnud ja milles, siis viga on olnud.
Nii palju ütlen, et lambda-andur töötab ilusti (CO2 korras) ning ka teised näidud head.
Vahetatud on alles hiljuti küünlad, küünlajuhtmed, samuti puhastatud tühikäigumootor ja vaadatud kõik lõdvikud üle.
Usun, et esimese asjana proovin kuskilt saada kellegi süütepooli ja lihtsalt korra katsetada. Is-l pidi olema sama süütepool, mis E46 318-l ja 316-l
Soovitusi ootama jäädes, Edvard
selline jama, siis olnud juba päris tükk aega. Et siis tühikäigul mootor nn vibreerib (pöörded ei kõigu).
Diagnostikas samuti käidud ning aparaat näitas, et see tuleb sellest, et teise silindri töö kompressioon on paigast ära. Panen siia ka vastavad näidud:
Diagnosis SMOOTH RUNNING
Smooth-running values, cylinder
1: 0,447 OK
3: 0,618 OK
4: 1,016 OK
2: 2,202 NOT OK
Peale diagnosti mulle ei osatud öelda, mis seda silindri tööd "kehvaks" ajab. Öeldi, et vb on viga süütepoolis või siis vaakumklapis. Samuti soovitati vaadata, kas mootori juhtplokk on kuiv. Selle viimase saan ma ilusti ära kontrollida, aga nende esimese kahe asja eriti süütepooli vahetamine ilmaasjata, kui polegi viga neis ei ole just eriti lõbus.
Tahakski teada, et kas kellelgi on enne ka sellist jama olnud ja milles, siis viga on olnud.
Nii palju ütlen, et lambda-andur töötab ilusti (CO2 korras) ning ka teised näidud head.
Vahetatud on alles hiljuti küünlad, küünlajuhtmed, samuti puhastatud tühikäigumootor ja vaadatud kõik lõdvikud üle.
Usun, et esimese asjana proovin kuskilt saada kellegi süütepooli ja lihtsalt korra katsetada. Is-l pidi olema sama süütepool, mis E46 318-l ja 316-l
Soovitusi ootama jäädes, Edvard