E30 PROBLEEM 323-ga PIHUSTID
E30 PROBLEEM 323-ga PIHUSTID
mootor töötab ebaühtlaselt plärtsub ja lörtsub kui pöörded saad kuni 5 tuhandeni siis läheb alles pöördesse,võtsin sisselaske kollektori maha kõik pena täis ühesõnaga uputab liiga palju pensiini,see tähendab et surve on liiga suur,kas peaksin siis kraanisüsteemi ehitama hädasti oleks abi vaja ei jaga enam midagi juhe nii koos
Bmw 750 IL =) Iga Liiter Asjaeest !
Katkine vaakumvoolik seda jama ei tee (surve muutub ehk 0,3 bar).
Surveregulaatori klapp on kinnises asendis kinni, tagasivool kogu aeg suletud ja mis pump lööb läheb pihustitesse.
Keera tagasvoolu voolik lahti, pakun, et see on kuiv ja sealt tilkagi bensiini ei tule...
Surveregulaatori klapp on kinnises asendis kinni, tagasivool kogu aeg suletud ja mis pump lööb läheb pihustitesse.
Keera tagasvoolu voolik lahti, pakun, et see on kuiv ja sealt tilkagi bensiini ei tule...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990