1. leht 1-st

Camshaft fault.

Postitatud: 18.03.2011 15:45 24
Postitas vare271
Arvuti näitas camshafti viga ja sebisin uue anduri.Keerasin ta kylge ja kõik täpselt samamoodi nagu ennem.Nukkvõlli anduri võtsin järelt ära, siis ei tekkinud yhtegi viga.Ma ei saa aru miks teda sinna yldse vaja on :D Näidud ja asjad jäid kõik samaks.Mõni diagnostikamees oskab äkki aidata? Mootoriks siis m42 1.8is 92.a.

Mõned pildid ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 18.03.2011 16:16 24
Postitas vare271
Oi oi, camshaft ongi nukkvõll :lol: Igatahes nukkvõlli andur sai novembris ära vahetatud.Kumb andur siis seda süütenurka muudab? Väntvõlli v nukkvõlli oma?

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 18.03.2011 17:07 06
Postitas vare271
B-varuosa toote panin.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 18.03.2011 18:16 54
Postitas vare271
Aga siit tekib küsimus, et miks neid siis toodetakse B-varuosana kui nad ei tööta? ja küsiti veel päris palju raha selle eest.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 18.03.2011 19:10 33
Postitas bumer_kurt
vare271 kirjutas:Oi oi, camshaft ongi nukkvõll :lol: Igatahes nukkvõlli andur sai novembris ära vahetatud.Kumb andur siis seda süütenurka muudab? Väntvõlli v nukkvõlli oma?
nukkvõll
http://et.wikipedia.org/wiki/Nukkv%C3%B5ll

väntvõll
http://et.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4ntv%C3%B5ll

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 19.03.2011 11:54 23
Postitas vare271
Algul arvasin et viga on väntvõlli anduris.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 19.03.2011 13:59 00
Postitas vare271
Võib olla küll loll küsimus, aga phmlt on väntvõlli ja nukkvõlli andurite tööpõhimõte sama? Et kas oleks selline võimalus olemas, et prooviks nukkvõlli anduri asemele panna vända anduri? :oops:

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 19.03.2011 14:27 10
Postitas XxxX
Ära nüüd nuka anduri asemele vända andurit küll pane, ei ole väga hea mõte.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 22.03.2011 08:47 23
Postitas truumu
Kujutan ette, et selliseid teemasid tuleb foorumisse veelgi :D
Võiks teha kleepsuga alamteema umbes sellise pealkirjaga: "Ostsin diagnostika aparaadi aga ei oska sellega midagi teha..."
Võiks ükskord juba aru saada, et testri olemasolu ei tee sinust veel diagnostikut
Tester aitab diagnoosi panna, mitte ei tee seda ise

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 22.03.2011 12:12 24
Postitas vare271
Aga olgem ausad, ega vilumus tulebki läbi kogemuste :D

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 25.03.2011 16:02 11
Postitas vare271
Sain originaal anduri.Viga sama, ainuke asi mis muutus oli see, et DIS-is tundis aju anduri ära.Ehk siis Cilinder detection läks ON.Aga süütenurgad samad.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 25.03.2011 17:21 00
Postitas vare271
Väike pilt ka

Pilt

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 08:41 28
Postitas quicksilver
Termostaat vigane, et temp. vahepeal nii kõrge? :roll:

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 10:39 32
Postitas vare271
Jahutus vendil pole midagi häda ja samuti termostaadil. Ignition angle, see on ju süüte kraad v nurk vms.Camshaft faulti peksab ikka sisse kui pööre üle 2000 läheb.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 12:30 43
Postitas TimoA
Su viga on ju järgmine, Invalid working are (Plausibility fault). See tähendab seda et andmed mis sealt andurist tulevad on vähe usutavad mootori ajule :)

Kontrolli juhtmed üle, et signaal korralikult ajuni jõuaks... Mina pakun et kuskil on mingi juhtme kala sees.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 13:59 53
Postitas vare271
Juhtmeid jooksevad sinna sisselaske vahele musta karpi, sinna jookseb ka vända anduri juhe ja sealt otse ajusse.Aga mis voolud/takistused seal juhtmetes peaks olema?

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 14:09 50
Postitas vare271
Tol hetkel kui esimesed pildid tehtud, siis polnud tiiviku tuulekoda küljes.Termostaat on vahetatud ja sõidu ajal ka mingeid jahutuse probleeme pole.Ja siis see temp andur mis ajule annab signaali, see on ka vahetatud.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 14:14 13
Postitas vare271
Siis oli küljes.Kellade temp näidikus, seisab tokk igatahes täpselt keskel.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 14:44 06
Postitas TimoA
Ma pakkusin juhtme viga tänu sellele, et viga tekib teatud pööretest alates.

kotrolli Juhtmed kuni mootori ajuni, Kontaktid jne jne. See esialgu kõige lihtsam ja odavam lahendus.
Kui kuskil mingi korrosjoni jama, siis ta teatud signaali kuhugi maani laseb läbi, aga tihedamini põrutama hakkab siis on kellad. Eks kuno Parandab ming kui ma eksin..... :)

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 18:58 47
Postitas vare271
Igatahes seda ma ütlen, et see auto on ilge surm ja 103 kw pole mina sellel autol veel tunda saanud :D 1.3-ne opel läheb ka paremini edasi :D

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 19:05 32
Postitas quicksilver
Kuno_T kirjutas:Teise pidi 93 C on ka liiga kõrge M42 jaoks. Kas ka siis polnud tuulekoda küljes?
Kolmandal pildil 102,7 C :!:

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 22:09 51
Postitas vare271
Krt ei taha uskuda, et jahutussysteemis mingi viga.Sest jah termostaat on vahetatud, jahutustiivik töötab ka ilusti ja veepump on ka vahetatud ja metall labadega.Kas siis mootori temp. andur võib segast panna? Üldse see asi suht segane, et nagu pildilt näha, siis on camshaft fault mingi 2000 ja üle pööretel ja selle all on, et coolant temperature -21 c.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 23:27 59
Postitas bumer_kurt
vare271 kirjutas:Juhtmeid jooksevad sinna sisselaske vahele musta karpi, sinna jookseb ka vända anduri juhe ja sealt otse ajusse.Aga mis voolud/takistused seal juhtmetes peaks olema?
Pilt

leidma peaksid sa sealt 5v ja 12v

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 26.03.2011 23:40 15
Postitas captjones1
truumu kirjutas: Võiks ükskord juba aru saada, et testri olemasolu ei tee sinust veel diagnostikut
vau, kus nüüd sutskas. vaevalt see autodiagnostika mingi raketiteadus on :roll:

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 27.03.2011 16:07 56
Postitas vare271
Juhtmed vaatasin üle ja kõik oli korras.Võib teema lõpetada kuna auto läheb varuosadeks.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 27.03.2011 21:12 21
Postitas TimoA
nojah... :) edu...

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 27.03.2011 23:40 25
Postitas --Alo--
Kas oled üldse nukvõlle vaadanud? Sellel peaks olema regilleeritavad, endal proovisin ka liigutada varasemaks 5 kraadi, kuid minek hoopis nadisem.
Kontrolle see ennem üle ja surved silindrites, kui juppideks pole veel.

Re: Camshaft fault.

Postitatud: 29.03.2011 11:49 36
Postitas vare271
Surved oli 13.