1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Tere!
Mul siis pealkirjas toodud manuaalkastiga mudel ja probleem selline väike aga häiriv:
Nimelt ei lähe 1. käik vabakäiguasendist kohe esimese sidurivajutuse peale vabalt sisse. Peab kudiagi jõudu rakendama harjumatult palju. Alles pärast mõne muu käigu peale vahetamist saab esimese ilusti-kenasti sisse. Muidu kõik muu käiguosa töötab hästi aga 24-p testis toodi UM-is välja, et käigukasti õlitase on madal ning käigukasti tagaotsatihendid lekivad. Ilmselt see kõik omavahel seotud? Kus ja kellele soovitaksite probleemi uurida-lahendada anda?
Mul siis pealkirjas toodud manuaalkastiga mudel ja probleem selline väike aga häiriv:
Nimelt ei lähe 1. käik vabakäiguasendist kohe esimese sidurivajutuse peale vabalt sisse. Peab kudiagi jõudu rakendama harjumatult palju. Alles pärast mõne muu käigu peale vahetamist saab esimese ilusti-kenasti sisse. Muidu kõik muu käiguosa töötab hästi aga 24-p testis toodi UM-is välja, et käigukasti õlitase on madal ning käigukasti tagaotsatihendid lekivad. Ilmselt see kõik omavahel seotud? Kus ja kellele soovitaksite probleemi uurida-lahendada anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Tagaotsatihend
on tüüpviga.
Kipub 1-2 käigu sünkronisaator kuluma. Originaali hind oli 2-3k vanaraha, usun et leiab muid alternatiive. Pean ka ise selle töö ette võtma.
Lisaks tasuks töö käigus vahetada kohe ka kangi hoovastik, mis on 90% juhtudel lõtkudega.

Kipub 1-2 käigu sünkronisaator kuluma. Originaali hind oli 2-3k vanaraha, usun et leiab muid alternatiive. Pean ka ise selle töö ette võtma.
Lisaks tasuks töö käigus vahetada kohe ka kangi hoovastik, mis on 90% juhtudel lõtkudega.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Raskelt sisse minev 1. käik paistab olevat E46 eripära.
Enda masinalgi see olemas.
Google otsingusse bmw e46 hard first gear
ja teemasid tuleb lademes.
Foorumites soovitatakse ka CDV eemaldust, peaks raskelt sissemineva käigu probleemi leevendama ja ka käiguvahetuse sujuvamaks muutma.
Enda masinalgi see olemas.
Google otsingusse bmw e46 hard first gear
ja teemasid tuleb lademes.
Foorumites soovitatakse ka CDV eemaldust, peaks raskelt sissemineva käigu probleemi leevendama ja ka käiguvahetuse sujuvamaks muutma.
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Huvitav ongi see, et muidu küll ei tunneta käiguvahetusel ühestki otsast mingeid lõtke. Pigem siis see sünkrooniprobleem..MartenL kirjutas:Tagaotsatihendon tüüpviga.
Kipub 1-2 käigu sünkronisaator kuluma. Originaali hind oli 2-3k vanaraha, usun et leiab muid alternatiive. Pean ka ise selle töö ette võtma.
Lisaks tasuks töö käigus vahetada kohe ka kangi hoovastik, mis on 90% juhtudel lõtkudega.
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
nii UM-i testilehe tulemustesse oli kirjutatudMartenL kirjutas:Tagaotsatihendon tüüpviga.

Nii et, mis iganes see täpsemalt tähendab.
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Lugesin nüüd igasugu foorumitest sama teema kohta. Kokkuvõtteks jäi mulje, et aitab kaks asja:
* käigukastiõli vahetamine
* CDV eemaldus (kas ma saan õigesti aru, et sisuliselt eemaldatakse funktsioon, mis takistab liiga varakult käike alla vahetada?)
* käigukastiõli vahetamine
* CDV eemaldus (kas ma saan õigesti aru, et sisuliselt eemaldatakse funktsioon, mis takistab liiga varakult käike alla vahetada?)
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Minul lekkisid käigukasti tagaotsa simmerid, nii veovõlli oma kui ka hoova oma. Um vahetas mõlemad kenasti ära, uus õli kah sisse mõistagi. Käigud käivad samamoodi sisse nagu ennegi, esimene läheb külmalt mõnikord raskelt, aitab kui korraks kolmas sisse panna ja siis jälle esimene.
Cluch Delay Valve eesmärk on viivitada äkkilist siduri lahti laskmist(aeglustab õli liikumist), pikendamaks teiste veovõllide ja liigendite eluiga. Aga minu omal see ilmselt see ei toimi või puudub üldse kuna tuvastasin nii diffris kui ka poolteljes väikesed lõtkud.
Cluch Delay Valve eesmärk on viivitada äkkilist siduri lahti laskmist(aeglustab õli liikumist), pikendamaks teiste veovõllide ja liigendite eluiga. Aga minu omal see ilmselt see ei toimi või puudub üldse kuna tuvastasin nii diffris kui ka poolteljes väikesed lõtkud.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Re: 1.käik läheb raskesti (e46 318i Touring)
Mis on üdlse head tuntud BMW-d tegevad remondikohad alternatiiviks UM-ile. Truumu? Atlant? Auto INT?