K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Tere,
Küsimus selline, et kas E36-l 2,0 ja 2,5 tagasillal peale diffri, pooltelgede ja gardaani on veel mingi asi erinev?
Mõlemal ketaspidurid taga.
Tänud juba ette!
Margus
Küsimus selline, et kas E36-l 2,0 ja 2,5 tagasillal peale diffri, pooltelgede ja gardaani on veel mingi asi erinev?
Mõlemal ketaspidurid taga.
Tänud juba ette!
Margus
Mangus Media / YOUTUBE
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Minu teada peale difri ja pooltelgede tõesti ülejäänud sama. muidugi lõplikult veenduda saad uurides lehte- bmwfans.info
Kas plaanis swap 2,0 - 2,5 kui nii siis peaks mingid teemad ka siin olema seal vast silla kohta ka infi aga eduliselt on sõidetud ka 2,0 difriga lihtsalt pöörded jäävad kõrgemaks ja selle võrra kütuse kulu ka veidi suurem kui tava 2,5el.
Kas plaanis swap 2,0 - 2,5 kui nii siis peaks mingid teemad ka siin olema seal vast silla kohta ka infi aga eduliselt on sõidetud ka 2,0 difriga lihtsalt pöörded jäävad kõrgemaks ja selle võrra kütuse kulu ka veidi suurem kui tava 2,5el.
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Auto juba tegemisel 2,0 -> 2,5 vastu.. mootor juba vahetatud, kuid esialgu jätab selle väiksema korpusega type 168 diffri ülekandega 3.45..
Type 188 juba olemas (3.15 ülekanne), kuid siia plaanis panna lsd + väiksem ülekanne..
Kas stabikas kindlalt erinev? Ise uurisin ja sain vastuseks, et tagasillad identsed va. differ, poolteljed, gardaan..
Type 188 juba olemas (3.15 ülekanne), kuid siia plaanis panna lsd + väiksem ülekanne..
Kas stabikas kindlalt erinev? Ise uurisin ja sain vastuseks, et tagasillad identsed va. differ, poolteljed, gardaan..
Mangus Media / YOUTUBE
- icedog
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 27.10.2009 12:53 25
- Peamine sõiduk: e 46
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Mul 2,5-ne lammutas typ 168 pilbasteks.Kui mõistlikult ja ajudega sõita,siis peab ehk vastu. Mina usaldasin auto aju,kui sisse istusin. 

Tööd ma ei karda. Olen töö juures isegi maganud!
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Sõidan selle type 168 katki ja siis vahetan ära
Mõte oli proovida ka kempi diffrit, et teada saada, kui hull see on 


Mangus Media / YOUTUBE
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
mis reaalselt vahetasid kui 2,0-2,5 tegid, (endal sama töö ees) mootor olemas aga 2,0 on mul siemens-i värgiga aga teine mootor bosh süsteemiga
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
Mul läks vahetusse (seoses erinevusega) mootoriplokk, õhufiltir kopsik, õhulugeja, sisselase, juhtmestik, pihustid jne. Varsti plaan panna suurem differ + veovõllid ja teine gardaan.. siis on kõik vahetatud mis originaalis 325 on.
Mangus Media / YOUTUBE
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
tervist, tänud vastamast aga kas 2,0 ja 2,5 juhtmestik sama ei ole. kas juhtmestik läks vahetusse vanose tõttu(vana mootor ilma vanoseta ja uus vanosega )
Re: K: E36 2,0 ja 2,5 tagasild
2,0-l ja 2,5-sel juhtmestik sama.. tahtsin kirjutada, et aju läks vahetusse 

Mangus Media / YOUTUBE