E36 325TD probleem kõrgsurvepumbaga
Postitatud: 29.03.2011 17:51 40
Tere!
Probleemid hakkasid pihta sellest, kui vahetasin mehaanilise pumba tagasi elektroonilise vastu.
Kuid mõned probleemid, mida ei suuda enam lahendada on järgmised:
pööretel umbes 3000 hakkab vahepeal gaasi lahti lastes pöördeid paar korda uuesti kõrgeks viskama, nii umbes 4500 peale, mispeale langeb alles normaalseks.
Teine viga, mis tekkis peale teise pumbakaane proovimist on see, kui kõrgematelt pööretelt gaas lahti lasta, siis lihtsalt ei reageeri pedaalile, nagu mootor oleks välja surnud. Alles tühikäigule jõudes vahest reageerib ja vahest sureb täitsa välja. See jama tekkis peale teise kaane proovimist. Kaanes asi ei saa olla, kuna olen kahte erinevat kaant proovinud ja sureb samamoodi välja.
Tegin diagnostika ka ja selgus, et vigadeks on Engine speed sensor(väntvõlliandur). See ma arvan, et põhjustab seda välja suremist, aga miks see esineb just teiste kaantega, mida proovin. Oma täielikult läbi kaanega seda viga ei esine, et välja sureks ja pedaalile ei reageeri.
Teine viga on Delivery controller control deviation. Sellelega seostaks ma selle liuguri plunzervõlli peal, et midagi on mäda jaoturpeasüsteemiga. Kõige rohkem huvitabki just, mis tekitab seda viga.
Ei oskagi nüüd midagi teha, kas on midagi valesti läinud kõrgsurvepumba kokkupanemisel, kuna ma tõstsin 993 korpusest kõik üle 995-le, mis hakkab juba tõenäoliseks muutuma. Äkki kellelgi on mingisuguseid oletusi nende seletuste põhjal, mida ette võtta? Külmalt käivitub hästi ja soojalt ka 2-3 sekundiga. Ei ole tähele pannud, et suitseks ka.
Probleemid hakkasid pihta sellest, kui vahetasin mehaanilise pumba tagasi elektroonilise vastu.
Kuid mõned probleemid, mida ei suuda enam lahendada on järgmised:
pööretel umbes 3000 hakkab vahepeal gaasi lahti lastes pöördeid paar korda uuesti kõrgeks viskama, nii umbes 4500 peale, mispeale langeb alles normaalseks.
Teine viga, mis tekkis peale teise pumbakaane proovimist on see, kui kõrgematelt pööretelt gaas lahti lasta, siis lihtsalt ei reageeri pedaalile, nagu mootor oleks välja surnud. Alles tühikäigule jõudes vahest reageerib ja vahest sureb täitsa välja. See jama tekkis peale teise kaane proovimist. Kaanes asi ei saa olla, kuna olen kahte erinevat kaant proovinud ja sureb samamoodi välja.
Tegin diagnostika ka ja selgus, et vigadeks on Engine speed sensor(väntvõlliandur). See ma arvan, et põhjustab seda välja suremist, aga miks see esineb just teiste kaantega, mida proovin. Oma täielikult läbi kaanega seda viga ei esine, et välja sureks ja pedaalile ei reageeri.
Teine viga on Delivery controller control deviation. Sellelega seostaks ma selle liuguri plunzervõlli peal, et midagi on mäda jaoturpeasüsteemiga. Kõige rohkem huvitabki just, mis tekitab seda viga.
Ei oskagi nüüd midagi teha, kas on midagi valesti läinud kõrgsurvepumba kokkupanemisel, kuna ma tõstsin 993 korpusest kõik üle 995-le, mis hakkab juba tõenäoliseks muutuma. Äkki kellelgi on mingisuguseid oletusi nende seletuste põhjal, mida ette võtta? Külmalt käivitub hästi ja soojalt ka 2-3 sekundiga. Ei ole tähele pannud, et suitseks ka.