1. leht 1-st

madaldus

Postitatud: 12.04.2011 20:19 53
Postitas captjones1
Pilt

<<< palju teda madaldada on võimalik maksimaalselt? praegu on nii, et lamavate pollarite & isegi väiksemate aukude puhul pean kiiruse täiesti nulli tõmbama, sest ratas läheb koopasse. samas ruumi on s***** ratta ja koopa vahel.seda siis üksinda kulgedes. keegi oskab soovitada mingeid jäigemaid(?) süsteeme (tglt praegugi tundub väga jäik, võrdlusesks oleks e36 nagu nahkdiivan) millega saaks ta madalale & koopasse ei paugutaks?
rullimine jms ei aita ilmselt, sest ET on 20 ja kõik 4 ratast on koopast väljas.

teine asi oleks sumpaotsad, ühelt poolt on kerge rooste peal talvest:
Pilt
teisel pool aga mingi **** seal vasakul pool toru, selline must kiht on peal & hõõrumisega ära ei tule.
Pilt

millega nad puhtaks saaks?

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 20:32 45
Postitas darkie
amordid ikka korras, et niimoodi koopasse lööb? sumpa otsi proovi mingi pigieemaldusvahendiga puhastada. (statoilis näiteks t-grön nimeline). :roll:

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 20:41 15
Postitas captjones1
hea küsimus, nii jäik aga samas nii pehme.üle kaevuluukide kulgedes on selline tunne, et jube haiget tehakse autole (nagu amorte ei olekski all, ei pehmenda üldse), samas on kõik silladetailid, mis vahetamist vajanud, alles eelmisel kuul enne sillaregulli ära vahetatud.
kas seda amortide surnud olekut on võimalik kuidagi "vaatada" ka, ilma sõitmata? kui mul mehaanik teda putitas, siis amortide kohapealt ei öelnud midagi.

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 21:15 00
Postitas Jan320
E46 ET ei ole mitte 20 ime ka et vastu ei käi.

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 21:25 25
Postitas darkie
Ja nii ongi.. ET 35 - 38 su autole.

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 21:30 25
Postitas captjones1
sellest saab kindlalt üle ja ümber mingi süsteemiga,
olen näinud kuidas 4 tüüpi sõidavad volkariga, mille ET tundus olevat lausa negatiivne.
küljepealt oli juba näha, et teerullid all :mrgreen:
anyways, panid suure hurraaga munakiviteel vanalinnas mäest üles & midagi ei käinud vastu koobast :)

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 12.04.2011 22:22 36
Postitas Meelis
Sumpsiotsade puhul aitab kõige paremini Cillit Bang (olen proovinud igasuguseid jamasid autoasjade puhastamiseks, aga see kõige parem).

Veljed osta õiged sellele autole või paigalda madaldamiseks sobilik amordi-vedru komplekt.
Või osta VW :D.

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 13.04.2011 09:37 18
Postitas Inc
Mina soovitaks otsade puhstamiseks Commandant nr.4 puhastuspastat. Näeb välja selline Pilt

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 13.04.2011 14:05 40
Postitas captjones1
tänud kõigile vastajatele;
krt uut rehvi ei tahaks võtta (sest nende lamellidega vaevalt 0.5mm mustrist kulutatud)
aga.. coile otsin juba :mrgreen: & pastad peab ka üle vaatama
peaks siis midagi sellist tulema vist
Pilt

edit: db-hp-st küsisin coilide kohta, ei soovitatud ratast lääpa ajada, vaid läbilöögipuksid paigaldada.

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 18.04.2011 23:44 22
Postitas captjones1
"powerflex" vms puksid?
--

oskate siit midagi soovitada?
http://shop.ebay.co.uk/i.html?LH_AvailT ... op=2&_sc=1

vaatan, et eestis pakutakse vähemalt 2x kallimalt ;S
isegi selliseid pakkumisi on tulnud coilide osas, mis on lausa pool mu auto hinnast :D
krt tahaks lihtsalt madalaks & jäigaks :mrgreen:

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 21.04.2011 21:37 25
Postitas agoy
kui odavalt tahad, siis otsi ikka saksa ebayst ja nii ;)

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 21.04.2011 21:59 57
Postitas captjones1
tänud parema otsingutulemuse eest :mrgreen:
hetkel sebin JOMi coile, ei tea hindagi veel ;S
aga pidid jäigad olema teistega võrreldes.
need saksa ebay klemmid oskavad ainult öelda seda infot, mis
neil seal juba kirjas- nt küsin spring rate'isid, siis ütlevad et "30 % difference"
on vahe orig võrreldes. 30 tundub küll vähe :roll:

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 22.04.2011 11:11 39
Postitas captjones1
tootekoodi ei tea:(
InterFace kirjutas: väga jäigadei ole (rokkor näiteks jäigem).
kopeerin müügimehe teksti:
Kui jäikuse pärast coile tahad siis Rokkori omad on suht pehmed. Soovitan JOMi omasid, need väga jäigad.
JOMi komplekti hind umbes sama nagu Rokkoril. Uurin kas neid laos olemas. Kahjuks on nüüd pühad juba peale tulnud ja saan sulle täpse vastuse anda alles uue nädala esmaspäeval.
kellelgi on midagi sassi läinud :D

Re: madaldus & nipet-näpet

Postitatud: 27.04.2011 08:48 45
Postitas captjones1
kopeerin kirjavahetuse ühe müügimehega:
kas emma-kumma colide komplekti juurde käivad mingid spets. puksid ka?
BMW kohta ei tea öelda kas käivad mingid puksid juurde. VW puhul küll mitte, kõik mis vaja on komplektis olemas.
Uued amordipadjad võiks muidugi koos uute coilidega alla keerata, see on nagu tavaline.

Aga minu kogemus näitab, et JOM on siiski jäigem - kuid kumbki neist ei tohiks üle 1cm vajuda - jällegi VW puhul kogemus olemas. Sest universaal kerega E46 on näiteks Golfist poole raskem :D Küsi BMW klubist kas on coilide paigaldamisel mingid jupid esisillas veel vaja välja vahetada või mitte.

Re: madaldus

Postitatud: 28.04.2011 21:11 29
Postitas Ma®tin
:lol:

Re: madaldus

Postitatud: 28.04.2011 21:26 31
Postitas captjones1
mis nalja teeb? :?
ei ole ise absull varem vedrustusega kokku puutunud, lihtsalt uurisin igalt poolt.
tellitud nüüdseks muidu :mrgreen:

Re: madaldus

Postitatud: 28.04.2011 21:54 04
Postitas Ma®tin
No natuke naljakas ikka, kui müügimees foorumist küsida soovitab selle toote kohta, mida ta ise müüb :D
Enne kirjale vastamist poleks ilmselt väga raske olnud välja uurida, mis/kes/kuidas :roll:

Re: madaldus

Postitatud: 01.05.2011 21:29 32
Postitas captjones1
ma kardan et sellest head nahka (effekti) ei tule, ;S
mingi 2cm max vist alla saabki. oleks ratas ilusasti koopa all tõmbaks a** to grass

Re: madaldus

Postitatud: 12.05.2011 23:14 57
Postitas captjones1
nii, tänu Martole on siis coilid käes.
üks jama on tho, orig. stabika kondid ei sobi sinna, ega sul juhuslikult neid pakkuda pole?
teine variant oleks keevitada kokku midagi.
praegu on nii, et kõik näpp mahub vaevalt läbi koopa ja ratta & stabika kondid üldse lahti niikaua, kuni midagi sobivat sinna saab.
ees on keerata jms ok aga tagant vedrutab iga väikese konaruse peale vastu koobast,
proovib neid koopaid lõikuda varsti natuke seestpoolt, et rattale ruumi teha. rullimine+tagant kõrgeks
nagu dragsteril peaks pidama küll :D
tahaks kangesti võtta tiiva alt kinni ja lihtsalt jõuga ta väljapoole tirida :evil:

kui enne oli slow, siis nüüd on ka low :)

Re: madaldus

Postitatud: 13.05.2011 12:29 44
Postitas captjones1
velg on 8"
rehv on 225/45/r17

aga kontide kohta oskad midagi öelda?
teisi rehve uurin juba

Re: madaldus

Postitatud: 16.05.2011 15:19 36
Postitas captjones1
võib lukku panna/ära kustutada. sain korda oma asjad :mrgreen: