318 M40 kütusekulu kõrge + pöörded
Postitatud: 18.04.2011 13:41 08
Asi algas sellega, et ühel hetkel hakkas liigselt palju kütet kulutama (rahulikult maanteel 12l sajale ning linnas 20-25). Mootori pöörded on hakanud ka kõikuma.
Juhtme taga olles oli ainult lambda veateade, see sai vahetatud (alguses kasutatud, hiljem uus). Eriti kulu langenud ei ole, kui siis väga vähe. Proovitud sai 3-e erinevat õhulugejat, erinevusi ei olnud. Vahetatud sai tühikäigu mootor. Tulemus: hakkas pöördeid hoidma 1300-1400 ja selles vahes äkiliselt jõnksutama (varem kõigusid 700-1300 aeglasema sagedused ja sujuvalt). Tühikäigu mootorilt juhe tagant võttes hoiab stabiilselt 700-800 kandis ilma jõnksutamata.
Vahetatud ka jagaja kaan ja rootor.
Ahjaa, ammusest ajast on üks probleem veel. Piirajasse lasta ei saa. 1. käiguga läheb 5300rpm, 2. käiguga 5000, 3-ndaga 4700. Kuna tegemist õe autoga ja aega ei olnud ning see otseselt ei seganud, siis suutsin vahepeal selle ära unustada, kuid ehk see seotud kuidagi.
Kellelgi mingeid huvitavaid mõtteid, mida järgmisena kontrollida?
Juhtme taga olles oli ainult lambda veateade, see sai vahetatud (alguses kasutatud, hiljem uus). Eriti kulu langenud ei ole, kui siis väga vähe. Proovitud sai 3-e erinevat õhulugejat, erinevusi ei olnud. Vahetatud sai tühikäigu mootor. Tulemus: hakkas pöördeid hoidma 1300-1400 ja selles vahes äkiliselt jõnksutama (varem kõigusid 700-1300 aeglasema sagedused ja sujuvalt). Tühikäigu mootorilt juhe tagant võttes hoiab stabiilselt 700-800 kandis ilma jõnksutamata.
Vahetatud ka jagaja kaan ja rootor.
Ahjaa, ammusest ajast on üks probleem veel. Piirajasse lasta ei saa. 1. käiguga läheb 5300rpm, 2. käiguga 5000, 3-ndaga 4700. Kuna tegemist õe autoga ja aega ei olnud ning see otseselt ei seganud, siis suutsin vahepeal selle ära unustada, kuid ehk see seotud kuidagi.
Kellelgi mingeid huvitavaid mõtteid, mida järgmisena kontrollida?