Tere
Juhtus kätte nimelt üks e 46 2000a bmw mootoriks M19 4E1 87kw 1.9
Mure sellest,et mahlad segi.
Tuleks ette võtta plokikaane tihendi vahetus.
Küsimus selles,et kas seda saab koduste vahenditega vahetada või eriti mitte.
Autodata näeb igast special toolse ette aga tavaliselt nagu praktika näitab saab ka ilma.
Äkki oskab keegi targem kes varem ka sellise tööga kokku puutunud on,nõu anda mida tuleks silmas pidada jne.
Pole varem ühelgi ketiga mootoril kaant maha võtnud-hammasrihmaga mootoritega olen sina peal.
Ainult asjalikke vastuseid ootaks.
Tänud ette kes viitsib aidata
- Foorumi pealeht Tehniline 3. ja 4. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 01.05.2025 02:41 41
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
e 46 319 87kw plokikaane tihendi vahetus?
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST