1. leht 1-st

E46 2003 a M57TUD30 automaatkasti "urisemine"

Postitatud: 20.06.2011 14:06 01
Postitas Janar_R
Ülalmainitud autoga järgmine mure: Nimelt ühtlaselt sõites 2-4 käiguga on mõningatel juhtudel kuulda õrna, vaikset urisemist. Kiirendades kaob ära aga gaasi järelandmisel tekib uuesti. Hääl reageerib/muutub kiiruse/mootoripöörete kasvamise ja kahanemisega. Maantteekiirusel häält kuulda pole. Tagurpidikäik läheb küll samas sisse mõningase hetkelise viivitusega aga mingisuguseid häiringuid kasti töös ei tuvasta. Käigud vahetavad sujuvalt. Antud auto iseenesest küllaltki värske minu käes, seega hingeeluga pole väga tuttav.

Äkki on kellelgi sarnaseid sümptomeid olnud. Selge on see, et midagi tuleb ette võtta. Küsimus aga, kas asi on väga kiireloomuline, või millest peaksin alustama? Diagnost Tartu UM-is, või hoopis õlivahetus? Igasugused kogemused ja kommentaarid oodatud.

Re: E46 2003 a M57TUD30 automaatkasti "urisemine"

Postitatud: 22.06.2011 11:55 18
Postitas Tauri
kas urisemise ajal jõudu veol ei jää vähemaks? Kui jääb vähemaks siis mine kohe mõne kasti remontija juurde- diagnostis ei saa suurt midagi teada.

Re: E46 2003 a M57TUD30 automaatkasti "urisemine"

Postitatud: 22.06.2011 13:51 54
Postitas Janar_R
Jõu kadumist pole täheldanud. Peale pühi käin konsulteerin targematega.

Re: E46 2003 a M57TUD30 automaatkasti "urisemine"

Postitatud: 06.08.2011 15:29 38
Postitas Mcdabass
tere,

Võiksid teata anda, mis su urinast saanud on? Mul sama seis. 2-3-4 käige üleminnes kui thaoka peal pöörded 2 tuh peal hoiad natuke hakkab kast urisema aga minu arust kaob natuke jõud ka tagant. Kui aga lappi annad ja kast üõhe käigu võrra alla viskab, läheb edasi ja vahetab käiku sujuvalt. Viimasel ajal olen täheldanud, et enne käigu vahetust tahoka eier hüppab hästi natuke ülesse, siis toimub käiguvahetus ja seier kukub alla.

Kui kellelgi mingit head kasti venda soovitada on, oleks tore.

Re: E46 2003 a M57TUD30 automaatkasti "urisemine"

Postitatud: 12.08.2011 15:30 19
Postitas Janar_R
Terv,

Minu probleem sai lahenduse. Nimelt oli käigukasti õlifilter nii vana ja kinni, et oli ennast isegi kortsu tõmmanud. Töökojas uus õli ning õhufilter ja peale paaripäevast sõitu on asi siiamaani korras ja vaikne.