lukku

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4483
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

lukku

Postitus Postitas AZL »

lukku
Viimati muutis AZL, 08.08.2011 00:14 55, muudetud 1 kord kokku.
turbobemm
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 16.02.2010 19:53 36

Re: E36 325tds starteri anomaalia

Postitus Postitas turbobemm »

Kuno_T kirjutas:Tõmberelee remont üldjuhul ei õnnestu, kuna kontaktid on hõbetatud, hõbedakiht põleb ära ja lisaks kontaktide viilimisel nad muutuvad madalamaks. Mis sul seal täpselt nöögib, ei tea, kuid silmas tuleb pidada ka seda, et nöökida võib ka vabajooksu sidur (nn pendix). Sellise äraväsinud starteri klassikaline remont seisneb harjade, pukside, tõmberelee ja pendixi vahetuses või vähemalt nende seisukorra hoolsas kontrollis ja siis otsuses, mida vahetada.
Või siis starteri vahetus.Korra vahetad ja asi korras.
Kasutaja avatar
AZL
Huviline
Postitusi: 4483
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47
Peamine sõiduk: BMW

Re: E36 325tds starteri anomaalia

Postitus Postitas AZL »

turbobemm kirjutas:
Kuno_T kirjutas:Tõmberelee remont üldjuhul ei õnnestu, kuna kontaktid on hõbetatud, hõbedakiht põleb ära ja lisaks kontaktide viilimisel nad muutuvad madalamaks. Mis sul seal täpselt nöögib, ei tea, kuid silmas tuleb pidada ka seda, et nöökida võib ka vabajooksu sidur (nn pendix). Sellise äraväsinud starteri klassikaline remont seisneb harjade, pukside, tõmberelee ja pendixi vahetuses või vähemalt nende seisukorra hoolsas kontrollis ja siis otsuses, mida vahetada.
Või siis starteri vahetus.Korra vahetad ja asi korras.

ja siis hakkad kuu ajapärast seda remontima , eelistan pigem teha endale väikse koolituse asja korda tegemise näol ja saab starter korda ja ise targemaks :)
Vasta