320 vs 325

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ReinZ
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.06.2005 16:48 40
Asukoht: Suurim Saar

320 vs 325

Postitus Postitas ReinZ »

ehk siis pakub huvi nende mootorite põhilised erinevused, tüüpvead, kütusekulu jne...
sry kui see teema enne arutatud on otsingust ei leidnud päris sama teemat :P
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mis tüüpi mootoritest jutt käib?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ReinZ
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.06.2005 16:48 40
Asukoht: Suurim Saar

Postitus Postitas ReinZ »

võiks pritsungiga mootoritest juttu olla :)
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

ReinZ kirjutas:võiks pritsungiga mootoritest juttu olla :)
:lol: :lol: :lol: ...väljalaske aastagi,kui mootori tüüpi ei tea. :lol:
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

ehk võrreldakse siin e36 110kw ja 141 kw mootoreid???
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole :) Ja antud teemat on foorumist päris palju arutatud. Soovitaks otsingut kasutada.

E30 ja E46 puhul ei oska seisukohta võtta, kuna ei ole neid kumbagi väga pruukinud.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Igal juhul ei kannata 2,0 mingit võrdlust 2,5 mootoriga vähemalt võrreldes sama ajajärgu mootoreid - küttekulu on praktiliselt sama, hooldekulu samuti vahe on vaid selles, et üks pakub sõidurõõmu ja teine seda kohe mitte ei tee.

Ainuke 2,0 mida vast kannataks 2,5 mootoriga võrrelda oleks vast nn. Itaalia M3 pealt pärit (320IS), kuid ikkagi pakub see vaid suurt hobujõu numbrit aga vääne on oluliselt lahjem 2,5 mootori poolt pakutavast.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Alexeid
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 05.08.2004 11:25 55
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Alexeid »

meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole :)
Päris nii ära ka ikka ütle :evil: Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu :mad:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minu vana tiptopp korras 520ga sai vanasti mitmeid kordi 525-tele tagatulesid näidatud Lihtsalt 325 ja 520-st suuremad autod on eestis sellise tüüprullmokkade käes, et 170 hj asemel on seal heal juhul 130 järgi
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

750 võitab ka maantel umbes nii palju. Kütusekulu maanteel pole vist üldse mõtet võrrelda. Linnas tuleb ikka vahe sisse ju :roll:

Või olen asjast avlesti aru saanud?
ReinZ
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.06.2005 16:48 40
Asukoht: Suurim Saar

Postitus Postitas ReinZ »

peaksin ütlema et ega ma ei tea bemaritest suurt midad, vend tahtis teada just nende mootorite vahesid, ta ise on merel ja ei saa praegu uurida niisiis aastate vahemik on vist mingi 90 algus kuni 95-96 vast

seda ka et oleksin väga tänulik kui keegi annaks lingi teemale kus seda juba arutatud on kui on, ise otsingust ei oska vist õigete otsisõnadega otsida......
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

loe läbi järgmine teema, seal on lahatud seda kütusekulu probleemi
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... FCtusekulu
einar57
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 27.03.2005 12:11 28

Postitus Postitas einar57 »

stevent kirjutas:320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
võtab küll jah, vähemalt minu oma
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
Sai E30 325i-ga proovitud: 4 inimest autos, distantsi jooksul tuli ette mitu kolmanda käiguga möödasõitu (loe: suht peeneks), keskmine kiirus tuli 110 ringis ja kulu oli 8 l sajale. Linnas võtab 11.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

E36 mul linnas tavaliselt 12 liitri kanti sajale. Maanteel täpselt ei ole aru saanud, kuna mingi kamm on veel :p
Alexeid kirjutas:Päris nii ära ka ikka ütle. Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Ma ei arvagi, et alla 2.5l oleks kõik saast. Praegu käib võrdlus M50B20 ja M50B25 vahel. Mina arvan lihtsalt, et M50B20 on saast ;)

Neljapütaste kohta ei ütle midagi halba, ka M43B16 rebis litraazhi kohta tarbitavalt :)
ReinZ
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.06.2005 16:48 40
Asukoht: Suurim Saar

Postitus Postitas ReinZ »

suured tänud abistajatele :)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Alexeid kirjutas:
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole :)
Päris nii ära ka ikka ütle :evil: Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu :mad:
Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Alexeid kirjutas:
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole :)
Päris nii ära ka ikka ütle :evil: Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu :mad:
Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Alexeid kirjutas:Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu :mad:
Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine ;)

Maanteel alustan möödasõitu 3'nda käiguga :P

520i & 525i peal on nii 24V kui 12V arvestuses vahe tuntav.
Pmst arvesta sellega, et mida väiksem mootor, seda rohkem sa seda tühjaks annad & seda suurem on ka kütusekulu.

Rohkem tühjaks andmist = rohkem remonti

Eks sa tee ise järeldus, kas tasub 2-liitrist võtta.
W12
Kasutaja avatar
Alexeid
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 05.08.2004 11:25 55
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Alexeid »

tr22nsmees kirjutas:Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine ;)
Päris mõnus oleks kui kõik nii sõidaksid :lol:
Siis vist hummikuid ei oleks :roll:
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Maitse asi, ütles muki, kui limpsis kiisu si..a! Ühele tütar, teisele ema aga 2,5 sega põllul atra ei vea?! Esmalt tuleks selgeks teha, kuhu ja kus selle autoga sõitma hakatakse ja kas sõiduoskus alt ei vea, kui kw'sid palju? Kanaadalasel pole ju mõtet 141 kw või mis?
Vastupidavad motod mõlemad!
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

kui mõtted 320-el e36'l, siis soovitaks pigem 318i(S) alates 94aasta....kui 4 silindrit pole Sinu arust BMW, siis pigem 325i... millega saab juba ka madalatel (nii 1700-2000rpm) sõita(loe kulgeda), mis mootorit ja kütet säästab! Samas ka tühikäigul loksumine (logistamine) ei ole hea...

ok, rohkem tarka ei pane;)

Siim rahul 2.5-sega, võrreldes lahjematega....
ja alati võiks tsipa rohkem olla :roll:
ilma autota
Vasta