1. leht 1-st

Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 15:12 01
Postitas morrys
Asi algas sellest et kui avastasin et temp. näidik punase peal ja suht keema minemas.
Peale seda temp. näidik nagu toimis...liikus 90 kraadini ja sinna ta jäi.
Tekkis kahtlus et midagi on jama kuna ummikutes jne hakkas tosooli lõhna salongi ajama kergelt,peale pikemat sõitu jätsin auto seisma ja käima et näha kas temp. tõuseb ja kas vent hakkab tööle.Seda ei juhtunud vaid kuumemaks seal kapoti all muutus ja hakkas vaikselt tosooli lõhna kergitama siis loobusin sellest katsest.

Panin ka pildi üles ventikast ja selle kohta ka väike küsimus.Mis tüüpi ventikaga tegu ja mis se pulk endast kujutab mis pool tahmas seal :D

Vabandan segase juttu pärast ja imeliku mure asjus.

Autoks siis 318is 1,8 103kw
http://www.upload.ee/files/1950209/03102010341.jpg.html

Re: Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 17:43 25
Postitas alari15
see kliima ventikas, selle töötamiseks vaja ka kliima torusikus rõhku, see peaks aint suvel töötama kui sul kliima ka taga, bemmidel jahutusvedeliku jahutamiseks viskoga , kui ma nüüd ei eksi :roll:

Re: Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 18:51 34
Postitas morrys
bemmidel jahutusvedeliku jahutamiseks viskoga



Kas keegi selgitab selle kohta või mingit materjali ;D

Re: Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 21:36 34
Postitas siiim_k
St, et teine on radiaatori taga ja seda ajab ringi mootor.
Ehk siis see mille pildi sa panid asub radiaatori ees ja teine teiselpool.
Ilmselt termosidur ei tööta ja ei hakka sisemist venti lihtsalt ilusti ringi ajama.

Re: Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 23:13 26
Postitas morrys
Kas on võimalik selline variant et termomeeter näitab ilusti 90 kraadi aga tegelikult läheb vesi keema ja vent ei tööta.....Kas siis temp. andur tuksis?

Minu jaoks midagi uut,tänud vastajale ma ei teadnud et kahe vendiga on...kliimaga esimene masin ka :D



Kas temp. andur on neil üks? Küin igaks juhuks selle ka üle.
Üks andur asub vasakul,üleval radika küljes.

Re: Mure E36 ventikaga

Postitatud: 04.01.2012 23:53 34
Postitas siiim_k
Temperatuuri andur visko tööd ei muuda(see on mehaaniline)
Oletan, et andureid on üks.
Äkki on kuskil mingi leke, et jahutusvedeliku lõhna ülesse lööb.
Ei usu eriti, et andur läbi on, teoreetiliselt ei tohiks siis see seier sinna 90c peale ka liikuda.
Viskot vöid proovida. Külma mootoriga käib hästi kergelt(võib käega kinni hoida) aga kui mootor töötemperatuuri saavutanud siis peaks päris raskelt käima(proovi ajalehe „tuustiga” pidurdada, kergelt pidurdada ja kui ikka kergelt seisma jääb siis see läbi).