1. leht 2-st

K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 09.01.2012 12:36 03
Postitas Hullm112
Selline mure et auto ei lähe enam külmaga tööle normaalselt, isegi präeguste ilmastiku tingimustega. Umbe kaua peab ketrama, et käima läheks, käivitamise hetkel ka auto turtusb. Kui auto käima läheb siis tõmmed ei ole ja kohapeal töötab ilusti. Vahetatud on juba välja nuki andur, landa andur ja kõik teised andurid on ka kontrollitud ja on korras. Isegi sai aju vahetus tehtud ja proovitud ja ikka sama nali. Mõistus otsas, ei oska enam viga otsida, äkki oskab keegi pakkuda, et kui võib viga olla??



Ette Tänades!

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 10.01.2012 14:26 44
Postitas Hullm112
Küsimus, mis aju peaks tal olema üldse kas MS 40 või MS40.1 . kuna ma vaatasin autodatast järgi ja seal oli ainult MS40 aju infod. Asi ka selles et mootor on vahetatud ja ma hiljuti ossin sellisena, et äkki on ajuga mööda pandud.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 11.01.2012 22:22 53
Postitas MargusA
aga et sõita ei saagi või?kiirendab?Bensiini filter ehk?

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 11.01.2012 23:46 31
Postitas -alari-
seal võib olla jagajas asi või küünaldes ,küünlajuhtmed

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 12.01.2012 11:23 53
Postitas Ma®tin
Võiks olla küll, kui M50 mootoril jagaja ja küünlajuhtmed oleks :lol:

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 12.01.2012 13:48 43
Postitas MargusA
Ma®tin kirjutas:Võiks olla küll, kui M50 mootoril jagaja ja küünlajuhtmed oleks :lol:
:mrgreen: :mrgreen: võib-olla selle pärast ei töötagi normaalselt???Kui osad asjad puudu :mrgreen: :mrgreen:

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 12.01.2012 16:22 18
Postitas Lazyguy
margusa kirjutas:
Ma®tin kirjutas:Võiks olla küll, kui M50 mootoril jagaja ja küünlajuhtmed oleks :lol:
:mrgreen: :mrgreen: võib-olla selle pärast ei töötagi normaalselt???Kui osad asjad puudu :mrgreen: :mrgreen:
Humoristid olete :D minu mäletamist mööda pole juba hallidest aegadest alates jagaja ja küünlahjuhtmed moes :D

Anyhow. soovitaksin üle kontrollida kütuse filtri ja kütte pumba ,mul suri hiljuti sarnaselt ära just tänu sellele et kütusepump pea aegu kinni oli, nädal veel peale esimest lötutamist ja enam üldse käima ei läinud.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 12.01.2012 23:34 47
Postitas -alari-
kuidas siis süüteküünlad süüdet peaksid andma kui ei ole mingit süüdetja jagajat vahel ,vaata enda kapoti alla kah natukene ,mine otsi küünlad ja sealt mine mõõda küünlajuhtmeid siis leiadki jagaja kah lõpuks :D


minul on täitsa olemas küünla juhtmed ja jagaja ,ei mina tea mis autoga sa sõidad vb süütad välgumihkliga ise :D

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 12.01.2012 23:57 45
Postitas Ma®tin
Väga huvitav, mis juhtmed sul seal küünalde otsas on, tee kohe pilti või midagi, tahaks täitsa näha :|

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 13.01.2012 15:23 08
Postitas Lazyguy
-alari- kirjutas:kuidas siis süüteküünlad süüdet peaksid andma kui ei ole mingit süüdetja jagajat vahel ,vaata enda kapoti alla kah natukene ,mine otsi küünlad ja sealt mine mõõda küünlajuhtmeid siis leiadki jagaja kah lõpuks :D


minul on täitsa olemas küünla juhtmed ja jagaja ,ei mina tea mis autoga sa sõidad vb süütad välgumihkliga ise :D
mina sõidan 1991 aasta 320i'ga millel on pritsung ja aju, ma pole veel kuulnud et keegi oleks sellisele mootorile jagaja suutnud külge aretada :D sädeme saab küünal tekitada selle mootori puhul 6 süütepooli mis asuvad igaüks eraldi oma küünla otsas
. sinu küünlajuhe mis tuleb jagajast on tegelikult küünla impulsi juhe mis läheb otse elektroonikasse mida ma ei leia et ta oleks eriti jagaja kujuga :D niiet palume mitte sassi ajada omavahel pritsungit ja karbussi :D ja kui veel on küsimusi siis abiks http://www.wikipedia.com ja sealt otsi "BMW M50 Engine"

NB! kui kellelgi oleks jagada pilte R6 DOCH VANOSEGA mootorist millel on jagaja ja küünla juhtmed .. tehke seda KINDLASTI ja juba eile. Selle asja eest võiks saada noobeli preemia. Veel parem oleks aga kui tegemist oleks V6 Või V8 Dual Vanos mootoriga :D kas siis peaks olema Dual jagaja ??? :D

Edit: Ma ei saanud kohe :D panin oma puukotad varba otsa ja nokkisin plastiku maha mootori pealt et teha pilt "Küünlajuhtmetest" küsimus, kus kohas on jagaja ?? :D Sisselaske kollektori sees/all/Salongis/pagassis ?? :) ja mis kolakad need siis küünalde peal on kirjaga BOSCH? raskused et küünlad pesast kolinaga välja ei põruks ? :)

Pilt

SIR -alari- You have just made my day :D

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 13.01.2012 15:33 55
Postitas timukaz
ma vaatan ,et siin on asi suht koomiliseks muutunud :dkui ei saada enam aru kas tegu on R6 kahenukalise ,või siis miski ürgaegse käruga ....tean täitsa hästi millised olid küünlajuhtmed kuid ei ole neid täheldanud sedatüüpi motodel :d samuti ....btw nüüd tuli meelde miline see asjandus välja nägi:D igatahes kui kellelgi on veel miskit huumorit jagada siis võiks ju siia saidile teha oma uue koomikute nurga:D

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 13.01.2012 17:13 54
Postitas MargusA
Pildimaterjal korralik aga ma vaatan et detail 710 on puudu :roll: või pole lihtsalt pildile jäänud?

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 13.01.2012 18:59 31
Postitas Lazyguy
margusa kirjutas:Pildimaterjal korralik aga ma vaatan et detail 710 on puudu :roll: või pole lihtsalt pildile jäänud?
Selleks et plastik kätte saada tuleb Detail 710 maha kruvida ja see jäi kahjuks jah kulisside taha :D :) aga väga terav tähelepanek (Y)

Teema autorile : Vennas ehk siis siinmail tuntud kasutajana Timukaz arvas et äkki oleks abi küünalde vahetuses kuna nad võivad olla väetiks jäänud :)

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 13.01.2012 22:50 30
Postitas Heix
-alari- kirjutas:kuidas siis süüteküünlad süüdet peaksid andma kui ei ole mingit süüdetja jagajat vahel ,vaata enda kapoti alla kah natukene ,mine otsi küünlad ja sealt mine mõõda küünlajuhtmeid siis leiadki jagaja kah lõpuks :D


minul on täitsa olemas küünla juhtmed ja jagaja ,ei mina tea mis autoga sa sõidad vb süütad välgumihkliga ise :D
jagajad on jah juba suht vana teema...
nüüdseks on igal silkul oma süütepool....ja välgumihkliga süütama ei peagi...
kusjuures juba r4 IS mootoril sama teema....
Teemaalgatajale:kui kui küünlad maha kerid,vaata mis värvi nad ka on(tahmunud,valged jne)
kui valged pole ja tahmunud ka mitte sis seguga küll asjad vist korras....

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 07:09 31
Postitas timukaz
Jutt jumala õige R4 IS motol tõesti igal küünlal oma süütepool ,kuid seal siiski ka veel juhtmed olemas ......samas jagajat kui sellist pole aegadest tagasi juba BMW kasutanud ....kunagi oli mul E30 1,8 motoga aasta oli vist 82 tollel elukal ja KW 66 ...jah seal oli tõesti jagaja ,kuid selles teemas on jutt uuemast mootorist kui 91 aasta ja peale selle on asjal VANOS ,niisis poleks mõtet plärama hakata kui ei tunne mootoreid ja omatakse miskeid kole vanu ronte millel on veel olemas JAGAJA ....et siis ma olen ka nende uuemate motodega hädas olnud ,kuid siiani olen ka kõik need isendid jooksma saanud ,olenemata igasugustest lollidest arvamus avaldustest ,NT kuidas karteritihendit on kõige mõistlikum vahetada et optimaalselt aja ja jõu kuludega teha ...vastus tuli siis ....mis seal ikka kerid poldid maha ja paned uue tihendi vahele ........mida nagu ....sellistel tainapeadel kes siia foorumisse oma kärssa topivad ja arvavad ,et kui kunagi on suutnud udutule pirni ära vahetada siis on jubedad automehaanikud,arvan et ei maksaks enam oma targutusi toppida !!!Niisiis kena kui keegi teab mis süsteemiga toimib R6 VANOS doch mootor ,siis on teretulnud abi teema algatajale ,kuid ülejäänud mudanäpud võiks ennast kole eemal hoida või fordi foorumisse üle kolida ......tänud kõigile igatahes kes asjalikku nõu on andnud.....

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 10:33 56
Postitas marek555
timukaz kirjutas:Jutt jumala õige R4 IS motol tõesti igal küünlal oma süütepool ,kuid seal siiski ka veel juhtmed olemas ...
Neid ei saa otseselt lugeda küünlajuhtmeteks, nende abil juhitakse siis süütepoolide tööd (madalpinge läbib neid juhtmeid).
Jagajaga süsteemis käib küünlajuhtmetest läbi kõrgepinge.
Aga loomulikult, kui juhtmed viga on saanud, ei toimi mootori töö korralikult.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 10:52 54
Postitas jargo
samas on iga süütepooli otsas piip,mis võib ka vabalt läbi olla.neid saab ka eraldi b-osana osta.

jagajaid kasutati muidu ka vee 94aastal.m40 motodel,siis asendus tavaline r4 moto m43-ga ja seal olid isegi aastani 2000 küünlajuhtmed olemas!jagajat ei olnud muidugi ka seal.süütepoolist väljus neli juhet-igale silindrile oma!
e36 r6 motodele pole jah kunagi ühtegi motot tehasest paigaldatud,kus oleks kas jagaja või küünljuhe olemas.

teema algatajale-kõigepealt kontrolli bensiinipumpa,siis vaata kas sädet on?kui ei ole siis võib vabalt ka vända andur olla.vaata ega aju uppunud ei ole!
ega seal muud keerulist olla ei saa.vanem bmw mootor läheb suhteliselt lihtsalt käima.ei ole seal mingit kosmoseteadust,nagu uuematel mudelitel.

ei usu,et kõik süütepoolid või küünlad on korraga läbi läinud,kuid küünlad võid siiski ära vahetada.see liiga ei tee.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 10:55 22
Postitas jargo
Hullm112 kirjutas:Küsimus, mis aju peaks tal olema üldse kas MS 40 või MS40.1 . kuna ma vaatasin autodatast järgi ja seal oli ainult MS40 aju infod. Asi ka selles et mootor on vahetatud ja ma hiljuti ossin sellisena, et äkki on ajuga mööda pandud.
mis mootor sul vahel on?
m50? või m52?

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 11:58 56
Postitas Hullm112
Nuu mootor on 2.0 ja vanos ja ms40.1 ajuga siis peaks mootor olema m52. aga selle kohapealt jään vastuse võlgu et kas on ka nii. Igastahes see mootor on mitmest juppist kokku pandud, kuna alumine mootori plokk on davaline 2.0 mootori oma ja kõik ülemine osa on vanos. Kas tõesti aju peaks olema äkki üldse MS 40 aju lihtsalt. Kordan auto saigi sellise vigasena ostetud kuna arvasin et viga on lihtne.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 12:46 56
Postitas timukaz
soovitan esialgu toitesüsteem üle kontrollida alustades kõigepealt pumba survest ja filtrist ja alles seejärel edasi muretseda,pihustite karbis peab olema õige surve alati et pihusti klapid avaneksid ja õige kogus kütet jõuaks silindrisse tavaliselt on ka pihustite survekarbil kontroll ventiil sealt saab manomeetriga lasta kontrollida pealegi peaks ka autodata andma andmed palju sellel isendil peab surve olema ,olen kunagi aastaid tagasi lolli lootusega et asi ellu ärkaks vanale E30 le paaki uputanud opel omega pumba kuid kuna seal on surve teine siis asi ei hakanud korralikult toimima ......väike küsimus ka ,kas see masin on tumesinine ?

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 12:51 16
Postitas Hullm112
timukaz kirjutas:soovitan esialgu toitesüsteem üle kontrollida alustades kõigepealt pumba survest ja filtrist ja alles seejärel edasi muretseda,pihustite karbis peab olema õige surve alati et pihusti klapid avaneksid ja õige kogus kütet jõuaks silindrisse tavaliselt on ka pihustite survekarbil kontroll ventiil sealt saab manomeetriga lasta kontrollida pealegi peaks ka autodata andma andmed palju sellel isendil peab surve olema ,olen kunagi aastaid tagasi lolli lootusega et asi ellu ärkaks vanale E30 le paaki uputanud opel omega pumba kuid kuna seal on surve teine siis asi ei hakanud korralikult toimima ......väike küsimus ka ,kas see masin on tumesinine ?




Pumba surve ja pihustid on juba kontrollitud, kõik oli seal korras, vana filter oli puhas aga vahetasin ikka ära. Täna vahetasin tembi anduri ära, nüüd ongi selline küsimus kas tembi andur peab olema vanosel sinine või must, et äkki oli eelnev tembi andur vale hetkel panin ka uue musta pistiguga aga ei saanud proovida kuna aku sai tühjaks. Ei mul on must värvi isend :)

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 12:53 16
Postitas Hullm112

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 12:55 08
Postitas timukaz
marek555 kirjutas:
timukaz kirjutas:Jutt jumala õige R4 IS motol tõesti igal küünlal oma süütepool ,kuid seal siiski ka veel juhtmed olemas ...
Neid ei saa otseselt lugeda küünlajuhtmeteks, nende abil juhitakse siis süütepoolide tööd (madalpinge läbib neid juhtmeid).
Jagajaga süsteemis käib küünlajuhtmetest läbi kõrgepinge.
Aga loomulikult, kui juhtmed viga on saanud, ei toimi mootori töö korralikult.
omasin aastaid tagasi paari 103 kw IS kupeed ja mõlemal olid kõrvalistujapoolse amordikännu küljes 4 süütepooli millest jooksid välja kõrgepinge kaablid otse küünaldele ,kuid R6 motodel mis on kahe nukaga on otse peas juhtmed

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 13:07 56
Postitas Mürka
Mõni vend päris õhku täis puhunud end siin. Tore lugeda kohe :)


Viga otsides läheks mina natuke algelisemate tõdede rajale ja kontrolliks, kas nukkvõllid korralikult paigas on.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 13:12 19
Postitas Hullm112
Mürka kirjutas:Mõni vend päris õhku täis puhunud end siin. Tore lugeda kohe :)


Viga otsides läheks mina natuke algelisemate tõdede rajale ja kontrolliks, kas nukkvõllid korralikult paigas on.


Ja juba tehtud seda, algul arvasin mina ka seda, aga nukid on paigas.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 13:13 37
Postitas timukaz
kas sa muidu süütepoole oled proovinud vahetada .ja kuidas on pihustite olukord ,kas küünlad käisid üle ....survealla sattudes ei pruugi küünal enam töötada ,tühikäigul samas asi töötab ja eelnevalt oli kellelgi küsimus et mis värvi on küünalde elektrood

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 13:19 32
Postitas Hullm112
timukaz kirjutas:kas sa muidu süütepoole oled proovinud vahetada .ja kuidas on pihustite olukord ,kas küünlad käisid üle ....survealla sattudes ei pruugi küünal enam töötada ,tühikäigul samas asi töötab ja eelnevalt oli kellelgi küsimus et mis värvi on küünalde elektrood

Nuu kui süütepool ei tööta siis ei läheks auto käimagi või üks pott ei töötaks juu, aga mul läheb mega pikka ketramise peale käima ära ja kohapeal tiksub ilusti, pöörded ei kõigu ega midagi. Aa muide kui nüüd viimati sõitsin siis maateepeal jättis nagu vahele end lökutas nagu, aga see oli külma mootoriga, soojalt polnud propleemi.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 14:12 17
Postitas Mürka
Järgmine päevakorraline kontroll: Vaata ega pihustid kusema ei jää. Kui jäävad, siis vajub silinder benssu täis, bensiin peseb õlikihi silindri seintelt maha, kompressioon väheneb ja auto käivitubki raskelt.


Ja soe soovitus veel: Kui sulle soovitatakse midagi teha, siis mine ja tee seda. Foorumis vaidlemine "see ei tohiks ju mõjuda" on ainult enda ja teiste aja raiskamine.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 14:21 44
Postitas Hullm112
Mürka kirjutas:Järgmine päevakorraline kontroll: Vaata ega pihustid kusema ei jää. Kui jäävad, siis vajub silinder benssu täis, bensiin peseb õlikihi silindri seintelt maha, kompressioon väheneb ja auto käivitubki raskelt.


Ja soe soovitus veel: Kui sulle soovitatakse midagi teha, siis mine ja tee seda. Foorumis vaidlemine "see ei tohiks ju mõjuda" on ainult enda ja teiste aja raiskamine.

See sooja soovituse kohapealt, ma teengi seda, muidu ma juu ei kirjutaks foorumisse. Pihustid ei jää kusema, ma tõmbasin latti pealt ja panin mitu korda süüded siis pihusti otsad peks hakkama jah tilkuma või märjaks minema aga mul on nad jumala kuivad. Nii et see on ka tehtud.

Aga mis tee arvate äkki prooviks selle aju asja ära, Et paneks peale MS40 aju. Mul hetkel MS40.1 aju. Nagu ma olen öelnud siis ossin auto sellisena ja pole õrna aimugi mis seal tehtud on, mootor on igastahe vahetatud, seda ainult tean.

Re: K:Bmw e36. 320 vanos.

Postitatud: 14.01.2012 16:04 01
Postitas timukaz
ei jõudnud enne kirjutada kuid soovitaksin just aju proovida ,kuna sul ülejäänu on tehtud ....toon elusa näite nädalatagant ....vahetasin sama aasta masina pealt mootori ringi ja kogu sisselase + ka mõningad andurid olid teistmoodi peal ...ei julenud siis hakata jebima ja võtsin vanal motol sisselaske koos kogu kompotiga ja tõstsin ümber jäi vaid teise moto plokk ,kartus oligi et kuna pihustid olid juba teise mõõduga et ehk ei pruugi tööle hakata korralikult ....täna laulab moto kenasti ,kuigi jah asja tegemiseks kulus palju närvirakke ,küll sekkus(paljude tarkade arvates)EWS selle vea sain korda kuna miski venemaal toodetud signa oli hoopis lolliks läinud ja siis tuli välja et sidurid motodel erinevad .....tulemus siiski aga lõpuks väga pro !niiet kui sul on proovida kusagil mõnda aju siis tee seda ...kui pole siis võin oma masinapealt proovida anda