1. leht 1-st

BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 20.01.2012 15:07 42
Postitas madiz007
Tervist, probleem siis selline, et kui ilmad niiskemaks lähevad ja teedel küllaltki palju vett on, siis hakkavad mootori pöörded kõikuma ja löpuks sureb auto üldse välja. Autoga ei saa probleemi tekkimisel enam söita. Kui auto seisab mõnda aega, siis saab jälle edasi sõita. Käisin korra ka diagnostikas ja seal ei tuvastatud ühtegi viga, lambda töö oli korras. Ise pakuks, et võibolla õhulugeja viga, kuid midagi kindlat väita ei oska. Ehk keegi on kokku puutunud selle mootori puhul sellise veaga ja oskab aidata?

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 20.01.2012 15:39 24
Postitas siiim_k
Äkki taovad küünlajuhtmed üle kuskilt?
Jagajaga midagi pahasti?

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 20.01.2012 15:48 39
Postitas madiz007
siiim_k kirjutas:Äkki taovad küünlajuhtmed üle kuskilt?
Jagajaga midagi pahasti?
Küünlajuhtmete teema vöib täitsa olla isegi ja ega küünladki köige värskemad seal peal pole :?

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 20.01.2012 16:04 57
Postitas siiim_k
Eks võimalusel otsi mõni inimene kes oleks nõus andma prooviks vajalikud detailid(Mõni tuttav ehk).
Peale iga uue detaili paigaldamist proovid st, vahetad küünlajuhtmed ja proovid, vahetad õhulugeja ja proovid jne.
Siis hea teada millega viga kaob selle vahetad uue vastu välja.

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 21.01.2012 00:17 14
Postitas janarp
eks see ikka sinna lamda poole kisub, lamda pisitik lolli kohapeal ja kipub niiskete ilmadega märjaks minema...
kui ära kuivab annab jälle õiget ühendust...
kui töötava mootoriga diagnoosis käisid, ei saanud ka seda viga näidata...

minul oli pikalt vaese mehe remont, ehk siis pistik tagant ära, küttekulule küll kerge juurdekasv, aga sõita saab vähemalt normaalsemalt meie aastaringses sügises....

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 21.01.2012 13:25 50
Postitas madiz007
janarp kirjutas:eks see ikka sinna lamda poole kisub, lamda pisitik lolli kohapeal ja kipub niiskete ilmadega märjaks minema...
kui ära kuivab annab jälle õiget ühendust...
kui töötava mootoriga diagnoosis käisid, ei saanud ka seda viga näidata...

minul oli pikalt vaese mehe remont, ehk siis pistik tagant ära, küttekulule küll kerge juurdekasv, aga sõita saab vähemalt normaalsemalt meie aastaringses sügises....
Diagnostis käis siis kui mootor ei töötanud korralikult ja lambda arv oli korras. Kui õhulugeja pistiku lahti ühendasin, siis töötas n.ö avariirežiimis ja töötas paremini kui ühendatud pistikuga.
Ja vähemalt pimedas visuaalsel vaatlusel küünlajuhtmed läbi ei peksa, peab vist proovima õhulugeja varianti.

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 21.01.2012 15:08 00
Postitas janarp
kui ebanormaalselt töötava mootoriga diagnost viga ei näita, on asi ehk diagnostikus?
ehk mõni pädevam vend ütleb sulle õige vea ära, ilma et peaksid umbes oletades detaile vahetama...

õhulugeja veaga peaks ta kohapeal suutma enamvähem käia, sõiduga peaks hingest kinni võtma...
+ ei ole see ju niiskete ilmadega eriti seotud, kui sul just pistik pole seest niiske ja oksudeerunud...

aga mine tea...

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 22.01.2012 11:55 36
Postitas illukas316
Kontrollida võiks igaks juhuks ka süütepooli kontakte ja piiluda ka jagaja kaane alla.

E30 M40 mootoriga ilmutas samasid sümptomeid, kui mõnda suuremat lompi maitsta sai. Kapoti alla piiludes süütepool tilkus ja enne ära kuivatamist mootor töötada ei tahtnud.

Re: BMW 318 E36 M40 mootor 83 kW niiskete ilmadega ei tööta.

Postitatud: 22.01.2012 22:37 26
Postitas madiz007
Õhulugeja pistik on korralik ja ei oskagi nüüd öelda, kas niiskus möjutab midagi või ei, aga süütepooli ja jagaja vöiks küll üle kontrollida.