Tere!
Seoses sellega, et ülevaatusel heitgaasidega läbi kukkus see masin, oleks nüüd vaja vahetada katalüsaator. Soov oleks paigaldada universaalkat (hind on teema ).
Küsimus ka tekkis sellepärast, et ei ole teada kuidas ja kas see asi seal tööle hakkab.
Kas on kellelgi kogemusi sellise asjaga?
Kui keegi on paigaldanud kolmesele M50B25 mootori otsa universaalkatalüsaatori, siis võiks kogemusi jagada nii osade, tegijate kui ka hinna osas. Ja loomulikult kas heitgaasid olid pärast seda normis
Parimat,
Neeme
e36 325i 92 katalüsaatori vahetus
Mingiks ajaks(aasta-paar) ajavad ehk universaalid asja ära, kui õiges kohas paigaldad...
Tunduvalt mõttekam(loe kasulikum) on osta kasutatud originaal.
Probleem selles, et katt peab olema TÄPSES vastavuses mootori töömahuga.
Suurema mootri oma ei lähe piisavalt soojaks, väiksema omal ei ole niipalju aktiivpinda, kui vaja.
Läbilaskevõimest ja vastusurvest me ei räägi, need väiksemad tegijad.
Pealegi arvestades meil müüdava bena kvaliteeti ei kesta universaal kuigi kaua.
Vähemalt bemaril mitte.
Samas japsid ja konnasöödikud lasevad vilet ja läbivad teh.ülevaatuse naeruse näoga.
Rusikareegel selleks puhuks: mida väiksema töömahuga mootor, seda suurem on võimalus, et universaal hakkab korralikult tööle.
Tunduvalt mõttekam(loe kasulikum) on osta kasutatud originaal.
Probleem selles, et katt peab olema TÄPSES vastavuses mootori töömahuga.
Suurema mootri oma ei lähe piisavalt soojaks, väiksema omal ei ole niipalju aktiivpinda, kui vaja.
Läbilaskevõimest ja vastusurvest me ei räägi, need väiksemad tegijad.
Pealegi arvestades meil müüdava bena kvaliteeti ei kesta universaal kuigi kaua.
Vähemalt bemaril mitte.
Samas japsid ja konnasöödikud lasevad vilet ja läbivad teh.ülevaatuse naeruse näoga.
Rusikareegel selleks puhuks: mida väiksema töömahuga mootor, seda suurem on võimalus, et universaal hakkab korralikult tööle.