bmw 325 e30
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
bmw 325 e30
Sai vaatamas käidud ühte e30 325-te ja tilkus mootoriõli, et millised probleemid võivad üldse olla, sest minek oli hea.(õli ei tulnud hoogsalt, aga tilkus)
Ja kuskilt veermiku juurest eest tilkus mingit roosat asja ka.
Huvitaks , et mis see olla võib.
(tegemist oli ixiga)
Ja kuskilt veermiku juurest eest tilkus mingit roosat asja ka.
Huvitaks , et mis see olla võib.
(tegemist oli ixiga)
Re: bmw 325 e30
Kindel et mootori õli? kui, siis mis seal ikka, kas klapikambrikaanest, väntvõlli otstest...siin VÕIB tegemist olla kap.rem. mootoriga, millel minek on hea, aga tihendite arvelt on kokkuhoitud...e36forever kirjutas:Sai vaatamas käidud ühte e30 325-te ja tilkus mootoriõli, et millised probleemid võivad üldse olla, sest minek oli hea.(õli ei tulnud hoogsalt, aga tilkus)
Ja kuskilt veermiku juurest eest tilkus mingit roosat asja ka.
Huvitaks , et mis see olla võib.
(tegemist oli ixiga)
roosakas/punakas vedelik on roolivõimendi süsrteemi lekkimisest pärit, suure tõenäosusega... teien variant: pooltelje otsi (kaitse kummilõdvikutesse) on pandud sellist määret, miks-põhjusi mitmeid,
mis sõites kuumeneb ning vedeldub ja hakkab sealt välja pressima vms
mis iXiga konkreetselt on tegu?
ilma autota
Ma arvan et see on tingitud roolilatist (puanane õli). Ehk siis õli voolab pooltelgede kummiluttide sisse, kust too omakorda välja vaikselt tuleb.
See on igatpidi kahjulik, kuna roolivõimu vedelik uhub ka pooltelje vahel oleva määrde(tavoti?) ära. Ning kui liikuvate detalidide vahel möginat pole, siis teatud aja pärast juhtub teate isegi mis..
See on igatpidi kahjulik, kuna roolivõimu vedelik uhub ka pooltelje vahel oleva määrde(tavoti?) ära. Ning kui liikuvate detalidide vahel möginat pole, siis teatud aja pärast juhtub teate isegi mis..
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Tegemist , siis selle autoga: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1126524196
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
e36forever kirjutas:Milline see hind varem oli?
Kas esiotsa mats oli juba varem?
See masin on tuttav jah,
mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.
Siis oli masin 28 000 tingituna(43 000 oli lehes 2002a. lõpus) ning igati heas korras... ma ei saand võlga õigel ajal tagasi...kahju...
nüüd ei tea sest masinast midagi, peale selle, et veljed on alla pandud(mis on vale ET'ga, võibolla pole hullugi aga...) TV(!?), muusikat juurde jne...
hind ise ju palju ei olegi...
ilma autota
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Sry OT pärast, kuid kas see auto on nüüd siis juba matsu pill
Nägin seda esimest korda sel suvel Nõmme keskuse juures, oli teine ikka igati ilus asi. Mis sellel autol siis niiväga viga on et kõik omanikud on selle nii kiiresti müüki paisanud. Foorumis on palju teemasi kus ka seda sama autot on mainitud.
Ja hinnaks oli tal vist mingi 30-35 kilo, võin ka eksida hinna suhtes.

Nägin seda esimest korda sel suvel Nõmme keskuse juures, oli teine ikka igati ilus asi. Mis sellel autol siis niiväga viga on et kõik omanikud on selle nii kiiresti müüki paisanud. Foorumis on palju teemasi kus ka seda sama autot on mainitud.

Mootor on sama. Osad esisilla jupid on kallimad kui tavalisel. Aga teatavasti saab osa neist ka asendada tavaliste juppidega, ja osa ei saa (esindus sulle NEVER ei ütle, et see tavalise E30 jupp sobib ka iX-le, seda peab iX-i friigi käest uurima pigem). Erinevate sillaosade hindu ja võrdlusi ei viitsi hakata välja tooma, see ikka sõltub konkreetsest jupist, millega tegu on.e36forever kirjutas:Aga üldse ixist rääkida, kui kallid on erinevate sillaosade hinnad ja , mis bmw-ga neid võrrelda?
Kas mootor on sama, mis tavalisel bmw 325-l?
Ise varsti aasta aega iX-i omanik olnud ning siiani pole midagi juhtunud, et jupi hind hinge kinni võtaks. Kõik ok.
Mootor on sama, kuid sealgi on detaile, mis on teistsugused.Pille kirjutas:Mootor on sama. Osad esisilla jupid on kallimad kui tavalisel. Aga teatavasti saab osa neist ka asendada tavaliste juppidega, ja osa ei saa (esindus sulle NEVER ei ütle, et see tavalise E30 jupp sobib ka iX-le, seda peab iX-i friigi käest uurima pigem).e36forever kirjutas:Aga üldse ixist rääkida, kui kallid on erinevate sillaosade hinnad ja , mis bmw-ga neid võrrelda?
Kas mootor on sama, mis tavalisel bmw 325-l?
Igasugustes abi- ja juhtseadmetes on erinevusi.
Esisild on ikka täiesti teine.
Palju asju on tegelikult teised.
Esinduse pihta pole ka mõtet tõrva pilduda, kuna enamus juppe ongi ixil teise koodiga. Vahe võib olla väike, kuid seda ju varuosamüüja ETK-st ei näe. Ja seda, et varuosamüüja peast üle 15 aasta vana ja väikeses koguses toodetud mudeli varuosa mõõtmeid ja ristsobivust detailselt peast ei tea, pole ka nagu õiglane argumendina kasutada.
Näitena on esimesed pidurivoolikud ixil ca 2cm pikemad. Jah, sobib ka tavamudeli 5X odavam voolik kuid kui rattad täiesti välja keerata, on see voolik nagu pillikeel seal. Mõnele sobib nii, mõni jälle ei taha võtta mõttetut riski.
Aga üldiselt on ixi ja tavamudeli erinevustest siin foorumis piisavalt räägitud. Parem oleks otsingut kasutada. Räimeks aetud riist on igavene nuhtlus. Korralik asi aga pakub palju vastu.
2003 ei saanud esimene Eesti omanik müüa, sest see oli minu sõber, kellega ma koos käisin seda autot ostmas eelmise Eesti omaniku käest paar aastat varemSiim_K kirjutas:mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.

Sõidurõõm
mnjah, mulle ta mainis et on esimene siinkandis!?Svenp kirjutas:2003 ei saanud esimene Eesti omanik müüa, sest see oli minu sõber, kellega ma koos käisin seda autot ostmas eelmise Eesti omaniku käest paar aastat varemSiim_K kirjutas:mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.Mingisugune esiosa kõks oli tal juba siis olnud, kapoti all oli osa detaile puudu (tulede tagumised plastkatted). Eestisse on see auto toodud 1998. aastal, sest esimene tehnoülevaatuseleht pärines sellest ajast ja läbisõit oli seal märgitud 148 tkm. 2003. aastaks oli auto umbes 220 tkm läbinud, mis kulumisjälgede põhjal hinnates ka õige oli.
aga ok, siis oli ta tibi-tobi auto...
ilma autota