Tere
Kontrollisin mingi päev õli ja vaatan et õlivarras kipub rooste minema (keskelt või ülemise kolmandiku pealt).
Niiskus sinna torusse tuleb ilmslt ikkagi altpoolt, ehk karterist?
Õlivarrast väljatõmmates on näha, et alumine ots on roostet kaasa kraapind õlivarda toru seinte küljest.
On keegi varem näinud sellist jama ?
Mingeid ideesi, ettepanekuid kuidas see toru seespoolt puhtaks/roostevabaks saada ?
Oskab keegi targem õelda, milles võib üldse viga olla, karteri tuulutus näiteks?
Midagi siint:?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _air_pump/" onclick="window.open(this.href);return false;
Karteri emulsioon tundub, et on peasüüdlane.
Mootor 318i (M43)
E46, 1,8i karteri tuulutus
E46, 1,8i karteri tuulutus
Viimati muutis butcher, 18.06.2012 15:43 06, muudetud 2 korda kokku.
E46- 318i, 87kw, 98a
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
Kui ma nüüd ei eksi siis see süsteem mis on lingil on hoopis katalüsaatorile.
Ehk siis peaks suruma külma mootoriga lisaöhku sinna, et pöletada kütusejäägid ja
soojendada katalüsaatorit ja lambdasid ja seda selleks, et heitgaase madalamal hoida.
Pigem seisneb sinu proleem selles, et jahutusvedelik ja öli saavad kokku kuskil.
Karteri tuuljtus on crankcase ventilation vms.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ntilation/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis peaks suruma külma mootoriga lisaöhku sinna, et pöletada kütusejäägid ja
soojendada katalüsaatorit ja lambdasid ja seda selleks, et heitgaase madalamal hoida.
Pigem seisneb sinu proleem selles, et jahutusvedelik ja öli saavad kokku kuskil.
Karteri tuuljtus on crankcase ventilation vms.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ntilation/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
tnx,
Paar aastat tagasi vahetati plokikaane tihend ära küll, see kaotas tosooli nii sisse kui väljapoole...
Peale tihendi vahetamist pole tosooli juurde kallanud päris tükk aega enam... peale seda on vähemalt 2x õli ka vahetatud. Võimalik et karteri tuulutus on umbes tollest ajast saati?
Saab seda kuidagi kontrollida? Võtan mõne vooliku lahti, vaatan kas puhub õhku vms?
Paar aastat tagasi vahetati plokikaane tihend ära küll, see kaotas tosooli nii sisse kui väljapoole...
Peale tihendi vahetamist pole tosooli juurde kallanud päris tükk aega enam... peale seda on vähemalt 2x õli ka vahetatud. Võimalik et karteri tuulutus on umbes tollest ajast saati?
Saab seda kuidagi kontrollida? Võtan mõne vooliku lahti, vaatan kas puhub õhku vms?
E46- 318i, 87kw, 98a
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
Pole selle mootoriga eriti kursis, aga vöimalik, et asi on vigases karterituulutuses. Kui tuulutus umbes siis ei pääse kahjulikud gaasid karterist sisselaskesse ja ka vedeliku aurud jäävad karterisse. Kui ei tea millal vahetatud siis vöid ju ära vahetada klapp ise vast mingi 30€. Tegelikult peaks ölikorgi all (vist) kerge vaakum olema aga r4 mootorid vist pritsivad sealt kohutavalt palju öli välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
Klapp ise 60€ + voolik. Vooliku sain hydroscandist maksis 8€. Vahetada tuleb iga 3. õlivahetus.
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
Crank case vent valve
Part number: 11 15 7 501 567
UM varuosa otsinguga sain tulemuse:
11157501567 Kart.õhut.klapp 52.74 EUR
Seda klappi pole päris kindlasti vahetatud vähemalt 5a.
Samas õlikorgi all on kerge vaakukm isegi olemas, ja mootori ise käib hästi.
Õlivarras on aga rooste ja emulsiooniga jne jamaga koos.
Õlikorgi alt nukkvõlli näppides tundub õli suht libe olevat...
Part number: 11 15 7 501 567
UM varuosa otsinguga sain tulemuse:
11157501567 Kart.õhut.klapp 52.74 EUR
Seda klappi pole päris kindlasti vahetatud vähemalt 5a.
Samas õlikorgi all on kerge vaakukm isegi olemas, ja mootori ise käib hästi.
Õlivarras on aga rooste ja emulsiooniga jne jamaga koos.
Õlikorgi alt nukkvõlli näppides tundub õli suht libe olevat...
E46- 318i, 87kw, 98a
Re: E46, 1,8i karteri tuulutus
Kas mootor tarbib märkimisväärselt õli?
Kas tühikäik on korras?
Kas kütusekulu on normaalne?
Puhas õlikorgialune on hea märk. Ilma objektiivse põhjuseta pole tarvis 50 eurot tuulde lennutada. Tee õlivarda toru puhtaks ja õlita roostes pind ära (kõlab naljakalt
). Kontrolli ja puhasta karterituulutus. Sõida paar nädalat ja kontrolli üle. Võimalik, et see löga oli sinna jäänud plokikaaneprobleemi aegadest.
Kas tühikäik on korras?
Kas kütusekulu on normaalne?
Puhas õlikorgialune on hea märk. Ilma objektiivse põhjuseta pole tarvis 50 eurot tuulde lennutada. Tee õlivarda toru puhtaks ja õlita roostes pind ära (kõlab naljakalt

Sõidurõõm