1. leht 1-st

318 esisilla nõrkus

Postitatud: 17.09.2005 10:29 48
Postitas Mihkel L
terv.
Autoks 318 e36 93a.Probleem selles et sai just vahetatud välimised sarniirid ja õõtshoova kummipuksid ja nüüd 2 kuud hiljem sarniirid logisevad ja kummipuksid oleks nagu liiga pehmed.
Kõik osad on originaalid!

Kas saab sarniirid üle pressida ja mida teha nende kummipuksiddega?
Kas kellelgi on olnud samasugust juhust, igasugused ideed tertulnud!

Postitatud: 17.09.2005 11:02 31
Postitas Cardo
kõigil asjadel on garantii, pöördu paigaldaja poole

Postitatud: 17.09.2005 12:40 46
Postitas tsjuvak
pane E30 pealt need sharniirid.....kestavad kauem ja annavad juurde veits jäikust ;)

Postitatud: 17.09.2005 21:16 24
Postitas Kuuno_R
Kui ise vahetasid, siis järelikult ikka polnud originaalosad. Kui on originaal, siis UM annab ju garantii. Minu kogemuse põhjal (10 aastat BMW-d) on 3-sel absoluutselt lollikindel esisild, mis lihtsalt niisama ei lagune.Šarniire üle pressida ei saa.

Postitatud: 18.09.2005 12:53 07
Postitas Mihkel L
isiklikult ostsin UM ist jupid, siis nad ikka on originaalosad.

Postitatud: 18.07.2006 14:40 38
Postitas TCO
tsjuvak kirjutas:pane E30 pealt need sharniirid.....kestavad kauem ja annavad juurde veits jäikust ;)
kas siis E30 sharniirid sobivad E36-le ?

Postitatud: 18.07.2006 16:50 19
Postitas toom
Kummipuksid ongi vedelad. Sharniirid on aga vast valesti paigaldatud.

Postitatud: 18.07.2006 18:46 23
Postitas erik
toom kirjutas:Kummipuksid ongi vedelad. Sharniirid on aga vast valesti paigaldatud.
Müüakse ka tugevdatud pukse ;)

Postitatud: 18.07.2006 21:11 57
Postitas toom
Siis tulebki neid osta, mitte originaale.

Postitatud: 19.07.2006 00:14 54
Postitas krs
toom kirjutas:Siis tulebki neid osta, mitte originaale.
aukudest tuleb mööda manööverdada mitte neise sisse rammida :idea:
Tegelikult kes neid tugevdatud pukse müüb, UM? kas mõeldakse neid nn m3 pukse?

Postitatud: 19.07.2006 09:40 13
Postitas estex
Arvan, et asi on paigalduses, sarniirid hakkavadki logisema kui on paigaldatud ilma pressita, ise vahetasin ca 2 kuud tagasi, sisse läks "B" LMI osad ning pole häda midagi.

Postitatud: 19.07.2006 12:23 09
Postitas krist0
ise vahetasin oma E36-el õõtsapuksid ära ja kahe nädalaga olid juba läbi :shock: Nüüd panin originaalpuksid,loodan et kestavad ikka kauem.

Postitatud: 19.07.2006 13:53 25
Postitas Svenp
krist0 kirjutas:ise vahetasin oma E36-el õõtsapuksid ära ja kahe nädalaga olid juba läbi :shock: Nüüd panin originaalpuksid,loodan et kestavad ikka kauem.
Valesti paigaldasid, jätsid pinge alla.

Postitatud: 19.07.2006 20:37 05
Postitas naips
Svenp kirjutas:
krist0 kirjutas:ise vahetasin oma E36-el õõtsapuksid ära ja kahe nädalaga olid juba läbi :shock: Nüüd panin originaalpuksid,loodan et kestavad ikka kauem.
Valesti paigaldasid, jätsid pinge alla.
Ehk räägid lähemalt kuidas see valesti paigaldamine käib?

Postitatud: 19.07.2006 21:46 54
Postitas kapa
kui puksi hakkad kinni keerama pead ratta panema normaalasendisse ( nagu auto maas on ) tõstukipeal saab tungiga ja samas saab ka maas seda õõtsa kinni keerata.

Postitatud: 25.07.2006 10:11 43
Postitas Aare
E36-l tundub visuaalselt vaadates välimine sharniir mingi clip'iga käivat?

Need minumeelest loksuvadki natuke.

Postitatud: 11.08.2006 19:58 07
Postitas Svenp
naips kirjutas: Ehk räägid lähemalt kuidas see valesti paigaldamine käib?
õõtsa ots tehakse libestusainega kokku, spets aine BMWl, tegelikult saab ka vedelseebiga. Puks otsa ja kiirelt poldid kinni, sama teise poolega. Spets aine omadus seisneb selles, et umbes poole tunni jooksul kaotab see oma libestavad omadused ja õõtsa ots ei liigu enam puksi sees. Seebiga tehes ma jätsin auto lihtsalt ööpäevaks seisma. Vale asend tähendab, et puks jääb auto normaalolekus pingesse -- kulub kiirelt läbi.