e30 318 `88 mootor LUKKU

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

e30 318 `88 mootor LUKKU

Postitus Postitas gerda86 »

Mure siis selline, et mootoril(eriti külmana) hirmus klõbin. samuti ei lähe väga hästi käima(külmana).
diagnostikas öeldi, et hüdrotõukurid läbi ja 3. silindri pihusti.
ise mõtlesin, et käima ei lähe korralikult selle pärast, et ei võta kohe 3. silindrit taha.
ilmselt tuleks siis ära vahetada pihustid ja hüdrotõukurid?
Palju see maksma läheks(koos tööga)?

teine variand on otsida kusagilt mootor. 2,5 näiteks. palju see maksab ja palju pealepanek maksma läheb. ja palju 2,5 keskmiselt bensini võtab?

ja kolmas variant on auto maha müüa, aga kuna ta muidu on heas korras. natuke kohendamist vaja ainult, ei tahaks hästi, sest seda hinda ei saa enam nii või naa, mis ma selle eest maksin.

noh, targad, andke nõu, mida teha?
:)
Viimati muutis gerda86, 10.01.2006 14:25 50, muudetud 1 kord kokku.
e30 318I 83kw
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: e30 318 `88 mootor

Postitus Postitas MairoG »

gerda86 kirjutas: teine variand on otsida kusagilt mootor. 2,5 näiteks. palju see maksab ja palju pealepanek maksma läheb. ja palju 2,5 keskmiselt bensini võtab?
:)
Hehhe ainult mootori vahetusega sai ka nüüd ei pääseks, peale mootori vahetust tuleb autol ka pidurid teha selliseks, et need vastaksid 2.5 mootoriga autole.
Lihtsam oleks osta olnud kohe siis E30 325i
asjad, mis vajavad kohe kindlalt ümber tegemist on:
*pidurid (suht lihtne teha)
*elektrisüsteem - juhtmestik (võid asendada 1.8 juhtmestiku 2.5 omaga, kuid sellega ka asi ei piirdu, aju vajad ka teist ja palju muud tuleb ka ümber vahetada)
*väljalaske süsteem (lihtne töö)
*veermik (Lihtne, kuid samas ka raske ja aega nõudev)
*jõuülekanne (käigukast, kardaan, differ jne)
ja kindlasti on ümber teha veel vaja teisigi asju.
Kalliks läheb sul see asi, kui hakkad asendama 1.8i mootorit 2.5i või 2.5e mootoriga, kui korralikult teha siis alla 20-ne tuhande (20 tuhat oleks alles jäämäe veepealne osa, loe: jäämäe tipp, kuid mõtle mis sinna veealla jääb) ei mängi välja, sest ennem mootori peale panekut võiks teha mootorile ka remondi, juhul kui sa mootori olukorda 100% ei tea (hinna saad teada Valdeku käest, kuid ka umbes 10 tuhat ja rohkem), vahetada tihendid, klapid sooveldada, rõngad vahetada, pritsung korrastada ja veel väga palju teisigi asju mida mootoris tuleks vahetada. Tee parem enda mootor korda, on lihtsam ja kõvasti odavam, või osta kohe 325i
Uus nukkvõll maksab umbes 2000 kuni 4000. Jällegi oleneb kust osta ja mida osta, nookurid saaks mina 200 eeku tükk (ja seda uuena ja ka väga kvaliteetsena), kuid ei ole mul neid vaja. Üks hüdrotõukur maksab umbes 300.- tükk.
Natukene ka Off topicut: ennem kui selle auto ostsid tundsid minu auto vastu huvi, kui mul veel müügis oli, siis miks ei ostnud, oleksid väga ideaalses korras bmw saanud ja odavamalt ja poleks sul mitte mingeid probleeme autoga, mootor on perfekses olukorras ja ka ülejäänud auto on super heas korras. Hehh ja koos tööga, läheks sul see maksma kõik topelt kuna tegemise hind on ka kallis, ja ka töömehed tahavad ju elada.
Aga kõige lihtsam on osta endale E30 325i (DOONORIKS) millel on kere läbi omadega ja sealt saad vajalikud osad ümber lüüa oma 318i-le. See on kõige odavam variant, kuna siis ei pea sa hakkama juppe eraldi ostma ja sa ei maksaks siis ju umbes 2-3 auto hinda jupide pealt, autoga saad ju jupid kaasa.
Viimati muutis MairoG, 27.09.2005 22:48 07, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

ei mäleta täpselt, milline sinu oma oli :oops:
vaata, see auto oli kaa ideaalses korras, aga pele seda kui ma temaga esimestel nädalatel ülepäeviti kiirendamas hakkasin käima, ei tahtnud ta enam nii hästi sellega leppida ;) :oops:

aga aitäh nõuande eest :)
vbla otsin ühe kobeda 318 iSi hoopis ;)
e30 318I 83kw
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

gerda86 kirjutas:ei mäleta täpselt, milline sinu oma oli :oops:
vaata, see auto oli kaa ideaalses korras, aga pele seda kui ma temaga esimestel nädalatel ülepäeviti kiirendamas hakkasin käima, ei tahtnud ta enam nii hästi sellega leppida ;) :oops:

aga aitäh nõuande eest :)
vbla otsin ühe kobeda 318 iSi hoopis
Kahtlen, sest kiirendamine nüüd nukkvõlli, nookureid ja hüdrotõukureid nii kiiresti küll p***e ei suuda keerata. :roll:
Aga IS on tore putukas. Kuid...... osta vaid korralik isend, sest IS mootor on ju DOHC mootor (kaks nukkvõlli)
Aga edu soovin sulle igatahes. :D
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

aitäh :)
ja muide, praeguse auto kohta niipalju, et esimene lähebki tavaliselt aia taha :D
e30 318I 83kw
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

:arrow:
e30 318I 83kw
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

lase see korda teha

kui tõesti müüakse uut nukka 1600 krooni, siis pole ju kallis

romula juppe ainult ei kannata seal kasutada

korras M40 on muidu igapäevasõiduks täiesti piisava mineku ja mõõduka bensiinikuluga mootor, kiirendus on sama mis 320i-l

kui sa paned läbikulunud nuka ja nookurite asemele tutikad, siis esimese 100 meetriga saad aru, millest ma räägin

võimsuse tõus on lihtsalt selline, et puudub igasugune vajadus iS järgi.

peale nuka vahetust läks masin maanteel rahulikult 200.

ostad siin mõne kihvakeeratud iS-i, maksad veel rohkem ja kasu pole
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

endal liiguvad kaa mõtted sinnapoole ;)

mis siis ära vahetada tuleks?
nukk, nookurid, hüdrokad, mis veel?
e30 318I 83kw
sass85
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 26.01.2005 12:23 01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sass85 »

gerda86 kirjutas:endal liiguvad kaa mõtted sinnapoole ;)

mis siis ära vahetada tuleks?
nukk, nookurid, hüdrokad, mis veel?
se on se raha lugemine,tundub et sulle meeldib rohkem sõita ja lammutada kui ehitada,minu arvamus asjast on se et te se auto korda.
tahad 2,5 siis osta omale 2,5 ................
Kasutaja avatar
Milbuck
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 27.04.2003 23:01 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Milbuck »

gerda86 kirjutas:aitäh :)
ja muide, praeguse auto kohta niipalju, et esimene lähebki tavaliselt aia taha :D
:roll:
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

sass85 kirjutas:
gerda86 kirjutas:endal liiguvad kaa mõtted sinnapoole ;)

mis siis ära vahetada tuleks?
nukk, nookurid, hüdrokad, mis veel?
se on se raha lugemine,tundub et sulle meeldib rohkem sõita ja lammutada kui ehitada,minu arvamus asjast on se et te se auto korda.
tahad 2,5 siis osta omale 2,5 ................
mõtlesin järgi lihtsalt ja leidsin, et pole vaja veel. edaspidi annab leiutada. teen oma auto korda. aga selleks oleks vaja, et keegi selle üle vaataks ja ütleks, mis täpselt vahetada tuleb.
e30 318I 83kw
Allan L
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 15.06.2004 22:13 15

Postitus Postitas Allan L »

helista ja vaatame üle :lol: 55955639
Kasutaja avatar
gerda86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.08.2005 12:01 59

Postitus Postitas gerda86 »

kutid, naljatilgad :D
"kõik on läbi. nukk ja nookurid ja klapid peas kinni varsti"
klapikambrikaas ei olnud korralikult kinni :lol:
allan vaatas üle, nukk ja nookurid küll kulunud, mis 17 a vana auto puhul normaalne, hüdrokad korras ja kui kaas korralikult kinni sai keeratud, kadus ka klõbin nagu imeväel :P
e30 318I 83kw
Vasta