E36 318is mootor

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Hendrik
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 02.04.2003 17:53 09
Asukoht: Tallinn

E36 318is mootor

Postitus Postitas Hendrik »

Seoses sooviga antud isend endale muretseda, tekkis paar küsimust. Nimelt:

1. Kas kõik E36 kerega 318is BMW-d kasutavad ühte ja sama (M44B18?) mootorit?
2. Kas see mootor on hammasrihma või ketiga?
3. Mis on selle mootori peamised erinevused võrreldes 318i M40B18-ga, peale kahe nukkvõlli?
4. Mis on selle mootori (tüüp)vead, millele tähelepanu pöörata?

Tänud ette kõigile vastajatele.
Kasutaja avatar
gebolax
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 27.09.2005 18:38 34

Postitus Postitas gebolax »

kuni 95-da aastani kaustati ka M42 mootorit, edasi tuli mõlemat varianti. erilist erinevust ei tohix olla M40-ga, plokk on sama igatahes. mootor on ketiga aga tüüpvigade kohta ei oska midagi öelda. endal selline olemas, mingit muret poel ja olen väga rahul :)
erkz82
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16.11.2005 13:57 47

Postitus Postitas erkz82 »

natuke e36-st ja selle seeria mootoritest:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html


ja bmw mootoritest üldse:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: E36 318is mootor

Postitus Postitas Raivo »

Hendrik kirjutas:Seoses sooviga antud isend endale muretseda.
Oleks üks korralik eksemplar ka kohe pakkuda.
530d
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Vaata ka siia http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16507 siit saad ka natuke infot 318 mootorite kohta ;)
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas tmw »

Tervist!

Olen ligi 10 kuud antud isendit omanud ja mootori kohta ei oska ühtegi laitvat sõna öelda.
Probleem, mis on ka siin foorumis mitu korda läbi vilksatanud, on tühikäigu pöörete kõikumine, kohe peale käivitumist. Aga enamjaolt on see mure "õhuregulaatori-tühikäigumootori" puhastamisega eemaldatud.

Kindlast jälgida külmalt käivitades, kas klapid teevad väheke häält. Probleem ei ole küll suur, aga võib pika aja peale murelapseks saada. Sest klappe on tal 16 ja remont on väheke kulukam kui 8 või 12 klapise mootori puhul.

Muidu tip-top masin-mootor ja kütusekulu paneb suunurgad ülesse liikuma (103 kW) 6-10L
Talvel linn 10,5L ja rohkem nagu korras mootoriga eriti ei pigista kui ikka liikluskultuuurist väheke lugu pead.

tervitades

Tomso
Vasta