1. leht 1-st

E30 Kerede erinevused (R6 ja R4)

Postitatud: 30.10.2005 11:35 43
Postitas BreeZe
Küsimus selline, et linnapildis E30nesi vaadates on kohe pealtvaadates selge, et kas autol on 1,6 või 1,8 mootor või siis R6. Nõrgema mootoriga isendid tunduvad sellised tühjad või igavad (ei oska kuidagi sõnastada), samas aga R6 on tunduvalt kurjem ning teistsugune.

Kas R6 kered R4-st on mingil määral erinevad või mis paneb neid väliselt erinema. Sumpsist ja embleemidest ei räägiks, just kerepoolelt.

Postitatud: 30.10.2005 11:38 28
Postitas Aare
on teatud pisierinevused seoses akuga, süütepoolidega (iS), aga põhiosa on sama.

Postitatud: 30.10.2005 13:03 47
Postitas Tanel_P
Väljast (kerekuju, tulede, spoilerite vms) järgi sa küll ära ei ütle, millisel R4 või R6ne kapoti all kõmiseb. Samuti ei ütle sa seda ära sõidustiili järgi, sest nii mõnigi R4 liigub paremini kui R6ne (sõltub seisukorrast loomulikult). Ja see oleks solvang, kui ütled R4se omanikule, et ta auto näeb hall ja tühi välja.

Postitatud: 30.10.2005 13:26 27
Postitas toivoku
tanelp kirjutas:Väljast (kerekuju, tulede, spoilerite vms) järgi sa küll ära ei ütle, millisel R4 või R6ne kapoti all kõmiseb. Samuti ei ütle sa seda ära sõidustiili järgi, sest nii mõnigi R4 liigub paremini kui R6ne (sõltub seisukorrast loomulikult). Ja see oleks solvang, kui ütled R4se omanikule, et ta auto näeb hall ja tühi välja.

hääle järgi otsustatakse neid asju ;)

Postitatud: 30.10.2005 13:31 37
Postitas jjanno
Tere
toivoku kirjutas:hääle järgi otsustatakse neid asju ;)
Ja summuti kuju järgi (kui on ikka originaal).

jJanno

Postitatud: 30.10.2005 14:05 36
Postitas Tanel_P
R6 ja R4 hääle vahet teeb ilmselt igaüks, me lihtsalt rääkisime enne väljast vaadatuna (kere). Aga Janno, ole nii kena ja valgusta mind, mis vahe on R6 ja R4 summutitel? R6-l double ja R4 üksik? :?:

EDIT: Üks väike küsimus: miks teema autor ei teinud puhtalt E30ga seonduvat küsimust õigesse alateemasse? Pärast jälle modedel tõstmist. :evil: Õppige ära ükskord.

Postitatud: 30.10.2005 14:22 13
Postitas toivoku
2,5 mootoril peaks alles olema 2 toruga, 2,0 peaks ikka 1 toruga olema.

Postitatud: 30.10.2005 15:46 35
Postitas aivo28
2,3 ja 2,5 on jah kahe toruga

1´8 ja 2,0 tagapüttide vahe peaks olema selles,et 1,8 pütt on ümmargune,2,0 oma ovaalne otsast vaadates

Postitatud: 30.10.2005 17:54 45
Postitas jjanno
Tere
aivo28 kirjutas:1´8 ja 2,0 tagapüttide vahe peaks olema selles,et 1,8 pütt on ümmargune,2,0 oma ovaalne otsast vaadates
Just. Seda siis facelift eelsel kerel. Facelift järgseltel olivist 1,8'l ka ovaalne. Vähemalt mu Touringul oli.

jJanno

Postitatud: 30.10.2005 18:03 03
Postitas MantaOwner
Mul mootor 2.0 ja summuti on kahe toruga.

Tõnu

Postitatud: 30.10.2005 19:34 55
Postitas alts20
facelift tulega 2,0 on raudselt kahe toruga

Postitatud: 31.10.2005 11:12 44
Postitas Tarmo
ja mina panin kunagi oma e30 318-le 323 tagumise püti.

Siis oli ka kahe toruga ja ovaalne. :D