Probleem siis selles, et pöörded kõiguvad tühikäigul küll suuremal ja vähemal määral aga pidevalt, käisin diagnostikas truumu juures ja pakkus lahenduseks bensufiltri vahetust peale vahetust on asi natuke parem ja ka vabakäigul tuure andes ei sure enam auto välja kui 4500 pööret käes ja järsult lahti lasta aga see kõikumise jama säilis siiski vähemal määral. Truumu arvas, et ehk ei saa mootor piisavalt kütust peale? Et kas võib viga selles olla ja kui filter vahetatud siis kas järgmien vahetus selle korda saamiseks võib olla hoopis vigane benapump?
Teine mure on see, et mootor teeb kloppivat häält, et kus ja kuidas saaks kontrollida nukkvõlli korrasolekut ja hüdrotõukureid ja kas ongi viga üldse neis, et vahest aitab mõne mutrikese kinni keeramine kapoti all asja paremaks teha?
Pöörded tühikäigul/mootori kloppiv hääl.
Tühikäigu pöörete kõikumise puhul soovitaks maha võtta ka pihustid ning need üle kontrollida ja vajadusel puhastada (juhul kui ikka tegemist sissepritsega). Ja vaevalt, et valesti reguleeritud või paigast ära klappide puhul ühe mutrikese keeramisega hakkama saab
. Soovitaks lasta kaas lahti võtta ja sisse piiluda
.


Nothing beats cubic inches!!!
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki