e30 318i pole sädet ega kütet
Postitatud: 09.01.2013 21:39 31
Nisiis jäi seisma pealkirjas nimetatud auto. üheksakümne esimese aasta väljalase.
Enne kui ära suri, oli koormuse all kiirendades mõned jõnksud mootori töös. Kiirendades tuli ette vaid üks jõnks ühe käigu jooksul, nagu oleks pütist säde ära kadunud korra. Ja siis lõpuks linnas ringi sõites suri välja, nagu oleks süüde lihtsalt välja keeratud, ei mingit hoiatust. Enam käima ei läinud.
Hakkasin uurima, kuulsin, et pump ei tööta. Ei süüte sisse panemise ajal, ega käimise ajal. Voolu ei tulnud peale, vähemalt mitte piisavalt. Stabiilselt üks volt... vahepeal lambist ka natuke rohkem. Kaitse korras. Kaitsmele voolu peale ei tule... vähemalt mitte koguaeg
sest korra luges välja mõned voldid, aga enamjaolt on NULL.
Seejärel vaatasin sädet (natuke aega oli seisnud auto). Esimest korda käitas, nägin ühe korra sädet ja auto korra lubas. Eeldan, et teistes püttides samuti üle ühe sädeme ei saanud. Edaspidi NULL, Sädet pole.
Siis vaatasin üle ka väntvõlli asendi anduri. Takistus 482ohm. Peaks normaalne olema ?
Muidu oli ka veel tühikäigul probleemid. Soojaks minnes hakkas puterdama ja järsult gaasi vajutades tahtis välja surra. Kõrgetel pöörete polnud midagi aru saada.
Mis edasi ?
Enne kui ära suri, oli koormuse all kiirendades mõned jõnksud mootori töös. Kiirendades tuli ette vaid üks jõnks ühe käigu jooksul, nagu oleks pütist säde ära kadunud korra. Ja siis lõpuks linnas ringi sõites suri välja, nagu oleks süüde lihtsalt välja keeratud, ei mingit hoiatust. Enam käima ei läinud.
Hakkasin uurima, kuulsin, et pump ei tööta. Ei süüte sisse panemise ajal, ega käimise ajal. Voolu ei tulnud peale, vähemalt mitte piisavalt. Stabiilselt üks volt... vahepeal lambist ka natuke rohkem. Kaitse korras. Kaitsmele voolu peale ei tule... vähemalt mitte koguaeg

Seejärel vaatasin sädet (natuke aega oli seisnud auto). Esimest korda käitas, nägin ühe korra sädet ja auto korra lubas. Eeldan, et teistes püttides samuti üle ühe sädeme ei saanud. Edaspidi NULL, Sädet pole.
Siis vaatasin üle ka väntvõlli asendi anduri. Takistus 482ohm. Peaks normaalne olema ?
Muidu oli ka veel tühikäigul probleemid. Soojaks minnes hakkas puterdama ja järsult gaasi vajutades tahtis välja surra. Kõrgetel pöörete polnud midagi aru saada.
Mis edasi ?