1. leht 1-st

e36 325 mootori identifitseerimine

Postitatud: 17.11.2005 10:47 19
Postitas albert
Kuidas kindlaks teha, et kas mootor (vanoseta) on 2,0 või 2,5?

Postitatud: 17.11.2005 18:07 27
Postitas hollow
kui suur on tõenäosus, et sellel masinal on mootor vahetatud?
kui ei ole vahetatud, siis 320'il on spidokas 220ni ja 325'el on 260ni
mootorile peale vaadates ma ei oska öelda, et kuidas vahet teha

Postitatud: 17.11.2005 18:15 41
Postitas Markii7
No mul on 320 ja spidomeetril 260

Postitatud: 17.11.2005 18:55 34
Postitas erik
Minul samuti.

Postitatud: 17.11.2005 21:08 08
Postitas hollow
siis lugesin ma seda kuskilt valesti, et 2,0 motoga masinatel spido kuni 220

Postitatud: 18.11.2005 09:37 19
Postitas meph
1.6 ja vist 1.8 on spido graduatsioon 220'ni. 1.8'l võis tegelt ka 240'ni juba olla.

Postitatud: 18.11.2005 14:39 03
Postitas R6
tee 1 ring saad teada

Postitatud: 18.11.2005 14:58 18
Postitas Tanel_P
Vii pukki.

Postitatud: 29.03.2006 00:30 43
Postitas Targo
endal ka selline mure, et kuidas vahet teha. Kas mootori numbri järgi on võimalik kindlaks teha? Kui jah siis kus asub M50 mootoril number?

Postitatud: 29.03.2006 10:03 59
Postitas UPS
318 iS ja kell loeb ka 260`ni. Ma arvan, et võimsuse/ kubatuuri vahe on tagumikuga tuntav :D . See peaks olema mootorile ikka kuhugi kirjutatud ka kas on 2,0 või 2,5. Ühe nukaga vanematel mootoritel oli mu mäletamist mööda sisselaskekollektori peal näiteks.

Postitatud: 29.03.2006 11:19 27
Postitas priitv8
Õhulugeja jämedus peaks ka vihjeid andma. Kas see on Sul Boschi või Siemensi oma?

Postitatud: 29.03.2006 13:03 57
Postitas meph
Siemensi tükid peaksid jah M50B20'le viitama.

Postitatud: 29.03.2006 14:37 45
Postitas hollow
kuigi olen näinud simensi tehnikaga 325te kah

Postitatud: 29.03.2006 18:10 44
Postitas Targo
M50 mootori number pidavat asuma vasaku mootorikäpa juures. 2.5l peaks mingi number hakkama 25 6... OT aga endal kadus kahtlus, et on 2 liitrine vahele pandud, peale kütusefiltri ja lambda vahetust :D

Postitatud: 29.03.2006 18:55 09
Postitas sass16
Kõige lihtsam kuidas selgeks teha on mootori numbri ja UM kaudu

Postitatud: 29.03.2006 22:04 38
Postitas hollow
sass16 kirjutas:Kõige lihtsam kuidas selgeks teha kas on 2,0L või 2,5L mootor käib järgmiselt . Mootori numbri kohal on 2,5L isendil kirjutatud selline tähtede jada: "25 6S 1" ja 2,0L isendil "20 6S 1". :)
kust seda numbrit otsida täpselt?

Postitatud: 30.03.2006 06:40 09
Postitas truumu

Postitatud: 30.03.2006 07:24 38
Postitas meph
hollow kirjutas:kuigi olen näinud simensi tehnikaga 325te kah
See pole enam M50B25 vaid M50B25TU ;) Kuigi antud küsimusele oskab truumu vist kõige paremini vastata.

Postitatud: 30.03.2006 10:13 13
Postitas hollow
kas see alumine osa pildist? sellisel juhul ei näe ma sealt ennem midgi kui auto üles tõsta

Postitatud: 30.03.2006 22:06 37
Postitas sass16
Alumine osa Truumu pildist. Mootori numbrile saab ka ligi kui ennem teed numbri lapiga puhtaks ja siis pildistad altpoolt, autot ülesse tõsta pole vaja. Mitmeid kordi niimoodi teinud, töö asjad ;) Truumu pilt on "Autodatast" pärit?

Postitatud: 30.03.2006 22:21 32
Postitas Ilves
Kas sellest ei piisa, et istuda autosse, panna sisse esimene käik, lasta lahti sidur ja parempoolne pedaal vastu põrandat vajutada? :) Esimese 10 meetriga peaks pilt päris selge olema.

Postitatud: 31.03.2006 07:22 41
Postitas truumu
sass16 kirjutas: Truumu pilt on "Autodatast" pärit?
Täpselt :D

Postitatud: 31.03.2006 07:28 47
Postitas truumu
meph kirjutas:See pole enam M50B25 vaid M50B25TU ;) Kuigi antud küsimusele oskab truumu vist kõige paremini vastata.
Üritan: Siemensi pritsega(MS41) tehti E36 323i-d 95-99.a.(2,5 mootor, 25 6S3) 125 KW