e36 käsipiduri pingutamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
gebolax
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 27.09.2005 18:38 34

e36 käsipiduri pingutamine

Postitus Postitas gebolax »

mure siis selline et käsipidur vähe laisaks jäänd, oleks vaja peale keerata. aga kust saab? kas salongist kangi tagant või siis trumli avast kruvikaga?
autoks siis e36 318is
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

mõlemad variandid on õiged
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kuidas sealt trummli poolt seda pingutada annab? viicib keegi sellest tegevusest paar pilti teha ja yles visata.... e36 325 peaks vist samamoodi olema
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Tegelikult kruvikaga ei ole seal midagi pingutada, võib aga see süsteem peaks nii töötama, et kui käsipidurit tõmbad siis trumlis süsteem ise pingutab end. Kui ei - siis kogu "konstruktor" lahti ja see asi "käima saada" rooste bla bla bla ja posla-maslatada kokku ja uuesti kinni.

(Kui midagi mööda rääkisin - andke peksa :D )
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kas ja kui reaalne on ,et mul trossid väljaveninud?
salongist on lõpuni pingutatud aga kässarit netu... klotsid on korralikud
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

See on üsnagi ebareaalne, et trossid veninud, tuleb lihtsalt kruvikaga poldiaugust klotsid ligi keerata, käsipiduriklotsidel pole automaatset regulaatorit vahel.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

First, loosen one bold on each rear wheel. Raise the rear
of the car on jackstands. Remove the bolt you loosened and look in the bolt hole w/a light. Turn the wheel slowly and eventually you will find a small opening with a splined gear that you can turn (with a small long screwdriver) to adjust the parking brake for that wheel (adjusters at 5 and 7 o'clock if I remember correctly?). Turn the splined gear (clockwise to tighten, I think? You can see the threads of the screw so you can figure out which way to turn it) so that the wheel binds slightly when spun and then back off 1/4 turn. Repeat on the other side and then you are done with the adjustment at the wheel.

Adjustment two involves trying to make sure that each side is adjusted equally. At the handbrake lever inside the car, pull up on the rear of the boot and that should reveal the adjustment screw/bolt combo. There is a locking nut and an adjustment nut. You will need two open-end wrenches (10mm & 12mm?). Loosen the locking nut and then you can adjust the adjusting nut (makes sense!). The idea is to spin each wheel and, by the third click up on the handbrake lever, have the wheel stop.
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

piltidest oleks abi ;) endal hakkab sama probleem varsti tekkima. Algul võttis kässar ka asfaltil plokki nüüd vaevalt kruusapeal :roll:
Kasutaja avatar
gebolax
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 27.09.2005 18:38 34

Postitus Postitas gebolax »

tänud kõigile ;)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Aimar kirjutas:First, loosen one bold on each rear wheel. Raise the rear
of the car on jackstands. Remove the bolt you loosened and look in the bolt hole w/a light. Turn the wheel slowly and eventually you will find a small opening with a splined gear that you can turn (with a small long screwdriver) to adjust the parking brake for that wheel (adjusters at 5 and 7 o'clock if I remember correctly?). Turn the splined gear (clockwise to tighten, I think? You can see the threads of the screw so you can figure out which way to turn it) so that the wheel binds slightly when spun and then back off 1/4 turn. Repeat on the other side and then you are done with the adjustment at the wheel.
1) Esmalt keera lahti kummaltki taga rattalt üks kinnituspolt
2) Tõsta auto tagaosa õhku (?)
3) Eemalda lahtikeeratud polt ja vaata poldi auku (ilma valgusetta?)
4) Keera ratast aeglaselt kuni lõpuks leiad väikese avause koos (splined?)
mehanismiga mida sa saad keerata (väikese pika kruvikeerajaga) et korda
seada seisupidur sellele rattale (seadja asub kella 5 ja 7 vahel kui ma mäletanõigesti?)
5) keera (splined?) mehanismi (päripäeva tihemaks. ma arvan? Sa näed kruvikeeret nii et küll
sa aru saad kuhu poole vaja keerata) nii et ratas poob natuke kui keerutada ja siis keerad
tagasi veerand pööret
6) korda sama ka teise rattaga ja kui oled seda teinud, siis oled seadistamisega rataste juurest lõpetanud
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

tänud ;)
Vasta