1. leht 3-st
E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 27.07.2013 07:00 35
Postitas Tauri_J
Kuno_T kirjutas:See 100 kW 320d liigub vaid linnas normaalselt, maanteel möödasõidu sooritamiseks on suht lootusetu asi.
Alguses kui pole veel autoga harjunud ja linnas sõites võib tast mingi rõõm olla, hiljem vaid vaev ja viletsus. E46 on suht raske auto ka.
Nali või?
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 27.07.2013 07:44 21
Postitas Tauri.

Tundub ka. Vähemalt 2.5 bensuka mehi lüpsan nii, et paha hakkab!
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 27.07.2013 13:44 38
Postitas marek555
taurikazz kirjutas:
Tundub ka. Vähemalt 2.5 bensuka mehi lüpsan nii, et paha hakkab!
Seda tahaks küll oma silmaga näha
Isegi 330d ei saa tehase andmetel sellega hakkama ja järsku on hoopiski 320d nii kõva pill?
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 27.07.2013 17:09 20
Postitas Tauri.
Tehase andmed tehase andmeteks. Stock pill ei saa muidugi. Väga palju oleneb ka autost endast, olgugi sama mootoriga. Tuttav pani jyrisoo juures 2.0d touringule kõige kangema chipi, mis üldse saada oli ja ei liigu absoluutselt.
Ei räägi mingitest ekraanil olevatest andmetest vaid räägin enda proovitust!!
Pealegi mina vajutan viiendaga pöörded 2000rpm 90km möödasõiduks veidi gaasi ja läheb meeldivalt, pole palju vaja. R6 bensukaga ükskõik mis moto peab aga kolmandat raiuma kui tahad kiiresti ja mõnusalt tõmbaks!!
Edit: Ei viitsi neid videosi otsima hakata, aga vaata jargo teemas kuidas 2.8 liigub ja moditud ka. Samas otsi youtubes chipitud 320d solngis filmitud spidokast samamoodi. Seal juba näha, et silma järgi liigub too disla paremini!
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 03:35 01
Postitas marek555
taurikazz kirjutas:
Edit: Ei viitsi neid videosi otsima hakata, aga vaata jargo teemas kuidas 2.8 liigub ja moditud ka. Samas otsi youtubes chipitud 320d solngis filmitud spidokast samamoodi. Seal juba näha, et silma järgi liigub too disla paremini!
Hea küll, kui jutt läheb juba moditud autode peale, siis võin oma tagasihoidliku 328i iga 320d vastu panna

Ja see möödasõidul käiguvahetuse jutt ei huvita kedagi, loeb ainult see kui kiiresti suudab masin kiirust koguda, läheb selleks kasvõi 10 käiguvahetust vaja. Ehk siis loevad ajad 60-100 km/h ja 80-120 km/h.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 08:57 35
Postitas Tauri.
Siililegi selge, et r4 diislist pole moditud r6 bensukale vastast

Pidasin pigem silmas chipitud 2.0d ja stock r6. Mulle jällegi ei meeldi käike raiuda. Mõnus on ükskõik mis käigug a vajutada ja selline tunne koguaeg nagu oleks kolmas sees.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 09:29 18
Postitas Ma®tin
100kw 320d stockis 4-da käiguga (4daga ongi ilmselt parim pööretevahemik) 80-120 on 8,7s.
E46 328i teeb seda stockis kolmanda käiguga umbes 5,2-5,3.
Vaevalt see nüüd nii lihtne on, et remapiga m47 sisuliselt poole kiiremaks muutub.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 11:43 20
Postitas Tauri.
Mind ei huvita mingid numbrid mis kuskil välja võlututud. Nagu ma juba ütlesin on kõik mootorid erinevad. Pealegi hakkate minust mööda rääkima, tegin juttu 2.5 mootorist ja e36 millega reaalselt olen kõrvuti olnud. Muidugi lõpuks kerib bensukas mööda, aga mitte enne 400m lõppu. Minu masin sain dynos 130 kw mootorist, pole chipitud kuskil Vasja juures kuuriall. Aga palju sellel bensukal seal alleski on. Ja selge see, et disla väändega imeb alguses korralikult eest ära. Ja veel, bensukas võtab muiduigi kaks korda rohkem kütet. Mida te siis ootate, ega see r4 diisel ei saagi imesid teha ja 2.8 162 kw eest ära imeda.
Oleme ikka pisut võrdsemad, paneme kõrvale 330d chipitud ja manuaal, see paneb korralikult eest äta, jällegi poole väiksema kütusekuluga.
Üldesgi on diisel alati kiirem. Võta seitsmes seeria. 740d on 0-100km/h parema kiirendusega kui sama seeria v8 bensukad.
Nüüd võiks selle OT ära lõpetada, inemene otsib siiski oma probleemile lahendust!
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 12:49 10
Postitas Tauri.
No kui sa asja nii võtad, siis sõidan vahel e30 2.8 turbokaga. Peale selle on kõik võrrid

Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 12:51 40
Postitas ooDDoo
lisas veel meeldiv rida kuus mootori hääl vs rõve 4-lja silindrise diisli kärin.

Iga teine vag grupi käru sõidab linnapeal sellise kärinaga ringi ja kekkab sr foorumis kuidas tema 66 kw teeb igale bensukale lutti ja sõidab peaaegu tasuta.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 13:08 40
Postitas Tauri.
Vot bensuka ja disla mehed võivadki selle üle vaidlema jääda. Nagu öeldakse, iga l***s kiidab oma p***i. Mulle jällegi meeldib kuidas kiirendades kerge turbo vilin taga on. Ja ega korras isendi puhul see häälgi hull pole, traktori ja vana passati ajad on möödas. Mina oma masina puhul salongis olles kohapeal tuksudes ei saa arugi, et mootor töötab.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 13:54 53
Postitas ooDDoo
Ära aja möga isegi uues kolmeses on seda mootorihäält kuulda ja oli ka e90-nes ja veelrohkem e46-es
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 16:04 04
Postitas Tauri.
Noo issand jumal, sellel teemal võib vaidlema jäädagi. Muidugi on aru saada kui raadio nulli keerata ja soojendus samuti, aga kuna mul raadio ja soojendus nullis on.
Kui sa ei tea, siis e46-l salongi kvaliteet parem kui e90-l. See kellelt auto ostsin, ostis asemele 320d e90 ja koguaeg kurdab.
Ei viitsi sellel teemal enam rääkida, selge see kes aastaid tagasi põkadega sõitsid ja nüüd diisleid vihkavad.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 16:49 42
Postitas ooDDoo
kui sa väidad ,et uuemal mudelil on suurem salongimüra kui vanemal siis võiksid kusagilt mingid mõõdetud db-d välja tuua. muidu ei tundu küll eriti usutav.-
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 19:43 58
Postitas Tauri.
Oh issake, räägin sellest, et e90 rohkem plastmassi ja kummi.
325i cabrio vs chipitud 320d kuna muud võtta polnud. Lõpetasime nii, et 180 pealt nägin teise auto esiotsa oma peeglist.
Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 20:58 04
Postitas Jokker
Eks jah poolpiduse siduriga 325 ongi just see õige mõõdupuu

Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 28.07.2013 21:14 15
Postitas Tauri.
No johhaidiiii, mis krdi poolpiduse siduriga. Olid sa kõrval, et nii täpselt tead?? Masin täiesti korras. Siuke vabandamine juba halkab pihta. Ütlen siis samamood, et mul minek absoluutselt teine kui väljas jahe õhk, kiirendamise ajal oli kuum. Neid vabandusi tuleks veel ja veel ja veel.....
Üldse eemaldan video, kuna tõestuseks pidin panema midagi. Kiirendasin ka vastutahtmist ja tasapisi kuna hoian autot. Ikka ei saa inimesed aru, tulge siis pange keegi kõrval. Ei tea mis siis välja mõeldakse...
Sellega lõppevad minu postitused. Mõni mode võiks kogu mula siit eemaldada, pole selle jaoks ette nähtud rubriik.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 26.09.2013 02:10 27
Postitas Artur_L
320d. On isegi 110kw'ga paras linna auto.
Maanteel jääb nii mõnigi kord pauerist puudu.
Aga see, suht minu arvamus.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 26.09.2013 08:24 37
Postitas mel1
Samad sõnad mis eelneval,sai äsja ka omale igapäevaautoks ostetud,ei kurda üldse,tundub,et sõidab õhuga

.Sai bahnil testitud frangist sadamani,meie riigis (90km/h) see isend ülihea

.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 26.09.2013 23:57 15
Postitas Slava_323
118d, 90kw ja 10s esimese sajani. Tänu väänele ja manuaalkastile tõesti, linnas rebib hästi. Maanteel ka pole väga uimane, kuid vahest tahaks mõni kw juurde saada. Polnud diislivend, kuid turbotõmme toob naeratuse peale. Arvestades seda, et 2000 rpmi juures on 280 NM ja ntks 530i v8 160kwl on 4500 juures 290nm siis tõesti tundub, et minek on vägev, sama mis sõita mingi 1.8 bensukaga ja tahhokas piirajas koguaeg, aga see ainult 1800-4000 umbes ja käigud ka lühikesed. Muidu kui paugutada linnas 3ga, siis täitsa OK ja kiire pill arvestades nuusutavat kütusekulu. Nüüd hing ihkab kas 23d ehk 150kw või 3.0d.

Re: bmw E46 2.0d ei liigu edasi
Postitatud: 27.09.2013 01:55 00
Postitas ttsys
Heakene küll, selle korina vaigistab veel kuidagi heliga aga kuidas säästa ennast ja kaassõitjaid d lehka tundmast, kes seda vähemalgi määral ei kannata? Tõsiasi on see, et kui see ikka tõeliselt irriteerib siis kõik muu on absoluutselt ebaoluline.
taurikazz kirjutas:Noo issand jumal, sellel teemal võib vaidlema jäädagi. Muidugi on aru saada kui raadio nulli keerata ja soojendus samuti, aga kuna mul raadio ja soojendus nullis on.
Kui sa ei tea, siis e46-l salongi kvaliteet parem kui e90-l. See kellelt auto ostsin, ostis asemele 320d e90 ja koguaeg kurdab.
Ei viitsi sellel teemal enam rääkida, selge see kes aastaid tagasi põkadega sõitsid ja nüüd diisleid vihkavad.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 27.09.2013 23:30 43
Postitas Ander
Kasutan ise vaheldumisi facelift 2,0d manuaali ja "chipitud" R6 bensukat.
See 2,0d pole kuskilt otsast kiirem kui korralik R6 bensukas,ei pea silmas 2,0 R6

Kuid on 2 x ökonoomsem ja jalgu just ka ei jää.
Kohapealt ei saa piisavalt erksalt minema tänu lühikestele käikudele aga kui juba hoog sees ja õige pöörete vahemikuga sõita siis 3 ja 4 käiguga on see kiirendus suht ok isegi.Maanteel ka see hea,et möödasõitudeks pole vaja käike vahetada.
Sellest värina murest ei saa ka aru aga küllap enamusel automaadid ja siis käik sees piduriga võib väristada küll.Manuaaliga seda mure pole
Kui enda autod joonele panna siis ma ei usu,et diisel korrakski ette pääseb.
Enda autol tunneb seda diisli haisu ainult tankides või siis mul lõhnataju väga kehva

Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 09:33 23
Postitas sigaelmar
Diislid on võimekad küll aga jah nii vaimustusse ei tasu ka sattuda, et need juba võimsamatele ja suurematele bensukatele ära teevad. Mingile 1,8 bensukatele ta võib küll tuule alla teha aga ega neid BMW fänne pole vist palju nagunii kes alamõõdulistest bensumootoritest lugu peavad.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 10:17 46
Postitas Tauri_J
no oleneb kuidas võtta.
Sama kütusekulu juures on diisel ikka kõvasti võimekam kui bensiinimootor.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 11:07 58
Postitas Ma®tin
2008-2009 ja uuemate autode kohta see eriti enam ei kehti, praegu reliisitavatest rääkimata.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 14:36 02
Postitas zaruljom
Slava_323 kirjutas: Arvestades seda, et 2000 rpmi juures on 280 NM ja ntks 530i v8 160kwl on 4500 juures 290nm siis tõesti tundub, et minek on vägev
siin sa räägid mootori näitajatest enne hooratast. bensukal siiski on aeglasem ülekanne ehk tagarattas on rohkem jõudu. diisli kiire ülekanne "sööb" ära need Nm. on ju suur vahe, kas sa sul on 4k rpm kasutada või 7k rpm.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 19:25 12
Postitas sigaelmar
Ma®tin kirjutas:2008-2009 ja uuemate autode kohta see eriti enam ei kehti, praegu reliisitavatest rääkimata.
Ja, kui vaadata nende bensukate küttekulu, siis on tõepoolest hämmastav kui kiired ja ökonoomsed on kaasaegsed BMW'd. Kuigi minumeelest on (vähemalt bensukad) BMWd alati olnud omasuguste seas kiiremad ja ökonoomsemad kui konkurendid Audi ja Mercedes sarnaste mootoritega.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 28.09.2013 20:32 57
Postitas ooDDoo
ja vaiksemad
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 30.09.2013 05:17 05
Postitas agentzero
Endal on 1.8 (N42B18) mootoriga benakas ja sõbral (kasutaja Jefe) on 2.0d (M47N20 vist). Minu omal on 85 kw ja kui aus olla siis drag-i sellega sõitma ei lähe, aga kui hobiks pole linnas alati esimesena valgusfoori tagant lahkuda ja maanteele väga tihti ei roni (saab ka tegelt maanteel hakkama), siis on benakas ikka mõistlikum. Korras mootoriga pole kuuldagi auto käimist ja mingit lonti taga pole. Kuluks on mul linnas 9,5-9,9. Maanteel olen saand kõige vähem 5,5 stabiilselt 90 km/h Tallinn-Tartu.
Diisel kindlasti ökom ja läheb paremini edasi (110kw), aga nagu ooDDoo mainis, siis see r4 diisli kärin on ikka õudne. Kui diisel, siis ikka r6. Minu kasutuse juures ei valiks iial seda õudset õmblusmasinat. Aga eks ta maitse asi ole - kellele ema, kellele tütar.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Postitatud: 30.09.2013 10:46 08
Postitas RaikoK
Ega bensukat ka ei valiks R4
