E46 2001/ N42 tühikäigu jama
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
E46 2001/ N42 tühikäigu jama
Tervist sõbrad! Mure, nimelt sai endale siis soetatud 12/2001 aasta 318 ci/ 105kw. Algatuseks siis ütlen kohe mis ma olen ära vahetanud. Küttefilter, õhufilter, õlifilter, mootoriõli. Puhastatud siis sai ka segusiiber ja egr-i klapp. Mootor kuskilt õhku ei võta co on normis ja diagnostika ei näita ühtegi viga(testitud originaaltestriga).
Nii, käivitub ilust Isegi mingisugune sekundaarõhuvõtu pump teeb häält. Pöörded vaikselt kõiguvad seal 600 mingi juures, ja kui see pump ka veel vait jääb hakkab hoopis väristama. Mingit vahet pole on see mootor soe või külm(ok, külma mootoriga vibrab rohkem ikka). Vahepeal isegi käitub normaalselt ja siis otsustab jälle ebanormaalselt tööle hakata. Tegemist on õnneks manuaalkastiga ja sõites annab seda jama siduriga mängides natukene vähendada. Ühesõnaga on sellega mingi jama kuna käed jalad on tööd täis seal rooli taga nende pedaalidega nõkutamise kompenseerimisest.
Nii, käivitub ilust Isegi mingisugune sekundaarõhuvõtu pump teeb häält. Pöörded vaikselt kõiguvad seal 600 mingi juures, ja kui see pump ka veel vait jääb hakkab hoopis väristama. Mingit vahet pole on see mootor soe või külm(ok, külma mootoriga vibrab rohkem ikka). Vahepeal isegi käitub normaalselt ja siis otsustab jälle ebanormaalselt tööle hakata. Tegemist on õnneks manuaalkastiga ja sõites annab seda jama siduriga mängides natukene vähendada. Ühesõnaga on sellega mingi jama kuna käed jalad on tööd täis seal rooli taga nende pedaalidega nõkutamise kompenseerimisest.
Viimati muutis Andreks, 13.08.2013 13:49 16, muudetud 3 korda kokku.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
JZ42613Kuno_T kirjutas:Kerekoodi viimased 7 sümbolit?
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Jah mind huvitab 2003 nii nagu tehnilises passis kirjas on kui sa valdad infot et see masin on 2001 on minu mured lahendatud ehk auto läheb eelmisele omanikule kiirelt tagasiKuno_T kirjutas:12/01, N42 mootor. Sellele tüüpilised Valvetronicu jamad. Patrik võib olla saab aidata. Ära enam luuleta 2003. http://realoem.com/bmw/select.do?vin=JZ42613" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Auto toodeti 2001 aga osteti tehase platsilt , salongist 2003. Ma arvan, et vehkida pole midagi.
320i-83a.
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Unustasin täpsustada, et vehkimise jutt ei puudutanud Kuno_T-d vaid auto tagastamisest eelmisele omanikule.
320i-83a.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Läheks nüüd siis tagasi selle algteema juurde. Ise asun Tartus, oskab keegi soovitada kuhu selle masinaga pöörduda. Küsiks Teilt kohe ka ära kas seda N42 mootori Valvetronicut on võimalik remontida.
Viimati muutis Andreks, 13.08.2013 13:30 58, muudetud 1 kord kokku.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
OK, kui osta varuosi siis mitte selle 2003 aastaarvu järgi vaid 2001 ?Kuno_T kirjutas:Tehniliste küsimuste jaoks on vaja TOOTMISE daatumit, mitte jutustada, kui kaua ta kuskil platsil oli.
Info on varuosakataloogi oma, võid ju alati esindusest üle küsida. 12/01 masina võib sisuliselt lugeda 02 aastaarvuga masinaks, kuid tootmise daatum jääb siiski 01.Andreks kirjutas: Jah mind huvitab 2003 nii nagu tehnilises passis kirjas on kui sa valdad infot et see masin on 2001 on minu mured lahendatud ehk auto läheb eelmisele omanikule kiirelt tagasi
Pane komasid ka, muidu ei saa keegi midagi aru, mida sa kirjutad.
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Seda valvetronicu lugu on võimalik välja programmeerida(kerge jõukadu ja bensiinikulu kasv, kulu suhtes võin eksida) kui võll ja nuukurid kulunud. Kui võll ja ka nookurid tuleks välja vahetada, siis varuosade arve on 800+ euri kanti (ainuüksi võll ca. 400eur). Ennem muidugi tasuks uurida, kas probleem seal.
See on minu uurimise tulemus oma autost, remondimees ma pole aga üldjoontes peaks nii olema.
Valvetronicutest on siin foorumis teemasid ja arutelusi olemas.
See on minu uurimise tulemus oma autost, remondimees ma pole aga üldjoontes peaks nii olema.
Valvetronicutest on siin foorumis teemasid ja arutelusi olemas.
320i-83a.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Ok, bossKuno_T kirjutas:Andreks kirjutas: OK, kui osta varuosi siis mitte selle 2003 aastaarvu järgi vaid 2001 ?
Mitte ainult 2001, vaid 12/2001 järgi. Ka aasta keskel tehti muudatusi. Ja kui moootri teemaga veel heietad, siis kindlasti märkida: N42 Valvetronic.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2001/ N42 tühikäigu jama
Nii!! Lihtsam katsetus Valvetronic jälle toimetama panna, ennem kui hakata suurt remonti tegema on selline. Selleks läheb vaja 5 õlifiltrit, 15l mootori sisepesuõli, ja 8,5 liitrit õige markeeringuga mootoriõli. Algatuseks siis vana õli välja, vana filter minekut, sisepesu koos uue filtriga sisse ja lasta mootoril töötada nii nagu pesuõli pakendil on kirjas(mitte minna sõitma ja ära kasuta pesuainet mis lisatakse vana mootoriõli sisse), uuesti pesuõli välja, filter minekut ja jälle uus sisepesu koos uue filtriga külge ja lasta jälle töötada. Nii, kui see tehtud siis pesuõli välja, uus filter külge ja korralik mõõtoriõli sisse ja sõida a 1000 km. Pealt seda uuesti mootoriõli välja, uus filter külge ja sisepesuõli sisse. Sisepesu õli välja, uus filter külge ja uus mootoriõli sisse. Targem on ära vahetada ka õlikork koos tihendiga või siis ainult tihend. Ma ei garanteeri, et see toimib ja midagi hullemaks ei lähe, aga minu probleem sai nii lahendatud.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2001/ N42 tühikäigu jama
Mainimata jäi see, et selle 1000 km juures ei maksa gaasiga koonerdada, et see õlisurve ikka võimalikult kõrge oleks. Ma olen selle süütepoolide vahetuse juba ära proovinud ja see ei andnud tulemit.Kuno_T kirjutas:Anna siis teada, millal jälle nökutab. Mul hakkas näiteks 330i mootor tühikäigul värisema ja siis vahetasin süütepooli ära. Selline mastaapne õlivahetus ei tulnud mõttesegi. Kuid, kui järgmine süütepool maha kärssab, siis alustan kõigepealt õlivahetusest, .
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2001/ N42 tühikäigu jama
Vaada Autodatast-Guided diagnostic ja engine missfire. Saad mõõta takistust ja pinget, niisama lapmi nad ma ei kärssaAndreks kirjutas:Mainimata jäi see, et selle 1000 km juures ei maksa gaasiga koonerdada, et see õlisurve ikka võimalikult kõrge oleks. Ma olen selle süütepoolide vahetuse juba ära proovinud ja see ei andnud tulemit.Kuno_T kirjutas:Anna siis teada, millal jälle nökutab. Mul hakkas näiteks 330i mootor tühikäigul värisema ja siis vahetasin süütepooli ära. Selline mastaapne õlivahetus ei tulnud mõttesegi. Kuid, kui järgmine süütepool maha kärssab, siis alustan kõigepealt õlivahetusest, .
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2001/ N42 tühikäigu jama
No eks nad ikka kärssavad, mul läheb nüüd geneka harjade vahetuseks kõigele lisaks , kuna avastasin, et 2-3500 pöörde vahel hakkavad armatuuris tuled värelema(heledamaks-tuhmimaks, koos värelusega)Kuno_T kirjutas:Süütepoolid vahel ikka kärssavad, kõrgepingeseadmed ju. Nagu ma kirjutasin, tuvastasin oma autol vigase pooli, vahetasin välja ja sain korda.
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2003 tühikäigu jama
Tänan lingi eest mille edastasid, passis on 2003 seega järeldasin et nii ongi. Tegelik väljalase on 12/01 tõesti. United väitis et oli salongiauto Saksas.Kuno_T kirjutas:12/01, N42 mootor. Sellele tüüpilised Valvetronicu jamad. Patrik võib olla saab aidata. Ära enam luuleta 2003. http://realoem.com/bmw/select.do?vin=JZ42613" onclick="window.open(this.href);return false;
- Andreks
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13.07.2013 02:10 41
- Peamine sõiduk: Bmw 318ci E46
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2001/ N42 tühikäigu jama
Muideks oli siis kogu see viga segusiibris mis millegi tõttu endale vea sisse luges, jah oli puhastatud ja kõik. Panin peale kasutatud siibri ja sõitsin sellega mõned päevad, kuna kasutatud siiber tundus olevat kallis siis tagastasin selle. Peale sai pandud tagasi enda vana, kuid kuna samal ajal andis juhtumisi andis ka aku saba siis polnud aku juhe peal umbes 12h. Pealt seda on kõik ok ja enam segusiibri viga sisse ei loe!