Auto sõidab aga minek pole päris see ja kütusekulu on maru suur selle diisli kohta.Selle mootori keskmine peaks ehk olema seal 7,5 juures.Seda ei saavuta ma isegi maanteel.Turbo sisitab ilusti,kiirendases võtab taha aga nagu väga lahja minek,Kütusefiltri vahetasin ära,ikka sama.
Sümptomid:
keskmine 8,5 kuni 9,5
Musta suitsu ei viska kui pedaali põhja vajutad,isegi sinist mitte.
Külmalt/soojalt käivitub ilusti.
Õli ei söö.
Kõik tundub nagu korras olevat.
Mida teha,millest alustada?
K:e46 330TD 2000 aut.
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
Vaheta ka õhifilter ära. Vaata rehvirõhud üle, samuti on palju sõidustiilis kinni.
Kui miski ei aita, võid alati ka diagnostikat proovida.
Need siis lihtsamad variandid.
Kui miski ei aita, võid alati ka diagnostikat proovida.
Need siis lihtsamad variandid.
2000 a. 320d, e46
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
viewtopic.php?f=5&t=21701" onclick="window.open(this.href);return false;
Antud lingis suht hästi kõik ära seletatud.
Antud lingis suht hästi kõik ära seletatud.
2000 a. 320d, e46
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
Õlifilter koos õliga ja kindlasti karterituulutusfilter, kui seda pole 2a jooksul vahetatud.
Keila lähedal saan juhtme taha pista, arvatavasti auto on kursis, miks mootor vormist väljas on.
Keila lähedal saan juhtme taha pista, arvatavasti auto on kursis, miks mootor vormist väljas on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
Juhtmega saab pooled asjad (need, mida autoomanik ei saa teha ilma juhtmeta) tehtud.
Sealhulgas EGRi töö kontrollimine.
Filosoofia on selline, et kui autol on mure, siis enne, kui hakata mõtlema probleemi põhjusele,
kontrollida üle kõik hooldused. Kui mõni neist on ammu ületatud, siis alguses teha
hooldus, kui see ei aidanud, siis võib hakata juppe vahetama. Täiesti tavaline asi, et
karterituulutus vahetamata, täiesti tavaline, et roolivõimuõli vahetamata, täiesti tavaline,
et pidurivedelik vahetamata, täiesti tavaline, et jahutusvedelik vahetamata ja radiaatorid
on totaalselt umbes (sh intercooler ja käigukast), täiesti tavaline, et kütusejahuti radiaator on
totaalselt umbes, täiesti tavaline, õhufilter vahetamata. Ja ka see on täiesti tavaline, et
vaakumsüsteemiklappide filtrid on umbes ja egr ummistunud. Need kõik on ühel või teisel moel hooldused.
Kui need kõik asjad on kontrollitud ja vajadusel korda ajatud, siis võib minna edasi juppide
vahetamise peale, olgu need viskod, ventilaatorid, siilid, hoorattad, vaakumklapid, pumbad...
Ja "juhe taha" kuulub kategooriasse "hooldus", mitte kategooriasse "juppide vahetamine".
Hoolduse järjekord sõltub probleemist. Suur kütusekulu on rohkem kui 50% juhtudel autole teada.
Sealhulgas EGRi töö kontrollimine.
Filosoofia on selline, et kui autol on mure, siis enne, kui hakata mõtlema probleemi põhjusele,
kontrollida üle kõik hooldused. Kui mõni neist on ammu ületatud, siis alguses teha
hooldus, kui see ei aidanud, siis võib hakata juppe vahetama. Täiesti tavaline asi, et
karterituulutus vahetamata, täiesti tavaline, et roolivõimuõli vahetamata, täiesti tavaline,
et pidurivedelik vahetamata, täiesti tavaline, et jahutusvedelik vahetamata ja radiaatorid
on totaalselt umbes (sh intercooler ja käigukast), täiesti tavaline, et kütusejahuti radiaator on
totaalselt umbes, täiesti tavaline, õhufilter vahetamata. Ja ka see on täiesti tavaline, et
vaakumsüsteemiklappide filtrid on umbes ja egr ummistunud. Need kõik on ühel või teisel moel hooldused.
Kui need kõik asjad on kontrollitud ja vajadusel korda ajatud, siis võib minna edasi juppide
vahetamise peale, olgu need viskod, ventilaatorid, siilid, hoorattad, vaakumklapid, pumbad...
Ja "juhe taha" kuulub kategooriasse "hooldus", mitte kategooriasse "juppide vahetamine".
Hoolduse järjekord sõltub probleemist. Suur kütusekulu on rohkem kui 50% juhtudel autole teada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
See pikk jutt oli selgitus minu filosoofiale. Kogu see nimekiri loomulikult
ei ole seotud suurendatud kütusekuluga, kuid kui minu juurde tullakse
autoga, kus on pooled asjad tegemata ja hakatakse rääkima, et mul üks
asi jamab ja teine asi jamab ja vahest puterdab ja vahest tossab ja
vahest ei lähe edasi, siis enne kui soovitada uus põhjaalune pump panna,
soovitan ma alguses vahetada filter ja veenduda, et paagis on asjad puhtad,
peale mida alles võib põhjapumpa vahetada.
Filosoofia tugineb sellele, et kui minna OTSE probleemi kallale ja vahetada
pump, siis sõidetakse vana filtriga edasi kuni jälle jama majas
Ja jah, ma olen kursis mõndade töökojade taktikaga "osta kõik varuosad
mis meil pakkuda on ja alles siis hakkame rääkima"
Olgu, kui minna asjade vahetamise peale, siis lisaks karterituulutusele,
egr-ile, veel EGR-i termostaat ja tavaline termostaat. Muidugi saab
seda varjatust menüüst vaadata, vihjet, mis olukord on termostaatidega.
Või kogu aeg haakuv visko. Aga noh, kui ma juhet sappa topin, siis samal
ajal ma koheselt vaatan need tüüpilised asjad üle ja mainin omanikule.
Edasi ma jälgiks veel MAP, MAF andmeid ja tõmbaks katsesõidul EGR
toru lahti/vaataks sisse. Jälgiks kütuse rõhku enne pumpa jms.
Seda kõike mõne kopika eest. Paljud autoomanikud
ei ole kapotialuse armastajad ja neil on kergem mõne teadja juurde pöörduda,
nagu sina, mina ja kümned teised foorumlased.
ei ole seotud suurendatud kütusekuluga, kuid kui minu juurde tullakse
autoga, kus on pooled asjad tegemata ja hakatakse rääkima, et mul üks
asi jamab ja teine asi jamab ja vahest puterdab ja vahest tossab ja
vahest ei lähe edasi, siis enne kui soovitada uus põhjaalune pump panna,
soovitan ma alguses vahetada filter ja veenduda, et paagis on asjad puhtad,
peale mida alles võib põhjapumpa vahetada.
Filosoofia tugineb sellele, et kui minna OTSE probleemi kallale ja vahetada
pump, siis sõidetakse vana filtriga edasi kuni jälle jama majas

Ja jah, ma olen kursis mõndade töökojade taktikaga "osta kõik varuosad
mis meil pakkuda on ja alles siis hakkame rääkima"

Olgu, kui minna asjade vahetamise peale, siis lisaks karterituulutusele,
egr-ile, veel EGR-i termostaat ja tavaline termostaat. Muidugi saab
seda varjatust menüüst vaadata, vihjet, mis olukord on termostaatidega.
Või kogu aeg haakuv visko. Aga noh, kui ma juhet sappa topin, siis samal
ajal ma koheselt vaatan need tüüpilised asjad üle ja mainin omanikule.
Edasi ma jälgiks veel MAP, MAF andmeid ja tõmbaks katsesõidul EGR
toru lahti/vaataks sisse. Jälgiks kütuse rõhku enne pumpa jms.
Seda kõike mõne kopika eest. Paljud autoomanikud
ei ole kapotialuse armastajad ja neil on kergem mõne teadja juurde pöörduda,
nagu sina, mina ja kümned teised foorumlased.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K:e46 330TD 2000 aut.
Ma neid asju ei müü ja annan ainult juhendeid, missugused on potensiaalselt
tuksis/läbi, sh need, mis ei ole asjaga otseselt seotud, KUID sõidavad iga
meetri autoga kaasa. Näiteks, webasto, mis kolmandikul 530d omanikel
sõidab lihtsalt autoga kaasa. Ta on olemas, seega, peaks töötama.
Selle mitte töötamine põhjustab aeglast mootori soojenemist, mis omakorda
põhjustab ka suurenenud mootori kulumist. BC järgi suureneb ka kütusekulu,
kuigi kokkuvõttes teatud osa sõidusoojendaja puhul läheb "teise toru kaudu".
tuksis/läbi, sh need, mis ei ole asjaga otseselt seotud, KUID sõidavad iga
meetri autoga kaasa. Näiteks, webasto, mis kolmandikul 530d omanikel
sõidab lihtsalt autoga kaasa. Ta on olemas, seega, peaks töötama.
Selle mitte töötamine põhjustab aeglast mootori soojenemist, mis omakorda
põhjustab ka suurenenud mootori kulumist. BC järgi suureneb ka kütusekulu,
kuigi kokkuvõttes teatud osa sõidusoojendaja puhul läheb "teise toru kaudu".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!