1. leht 1-st
K: e-30 2.0
Postitatud: 25.12.2005 17:25 47
Postitas marx8
mootoril kuidagi jõudu vähe et milles või asi olle mootor ise täiesti korras.
kas võib asi olle kütusesegus et vahekord vale vms. õhu lugeja tuksis kütuse kul ka suur.5 käigua pole üldse jõudu varem oli
õli tuulutuse klapp läbi kas selles võib tingitud olla et autol pole nagu jõudu ka küttekulu on 10 l 100km. sõida kuidas taahd proobi ökot sõita või litsu pedaali ikka 10 l 100km.ja viienda kõigua ei taha üldse kiirendada
Postitatud: 25.12.2005 19:16 10
Postitas AARE540
Kuidas mootor muidu töötab, puhtalt? Mis olukorras bensufilter on?
Postitatud: 26.12.2005 20:15 00
Postitas marx8
bensu filter on aasat alla olnud aga seda ei tea mis seisukorras on
mul uus muiduy olemas peakski seda vaatama.mootor ise käib väga hästi ja ühtlaselt
Postitatud: 26.12.2005 20:30 09
Postitas AARE540
Tühikäigul käib üldjuhul ka umbes filtriga normaalselt, kuid koormusega enam mitte. Ma arvan, et riiulis olev bensufilter just asja ei paranda

Postitatud: 28.12.2005 18:10 14
Postitas marx8
uus bena filter all aga sama jama
Postitatud: 01.01.2006 22:02 11
Postitas marx8
vahetasin õhu filtri ära ja vaatsin et see kummi voolik mille kaudu õhk silindritesse läheb oli imelikult õline ja lugeja samuti seest kas nii peabki
Postitatud: 01.01.2006 23:05 04
Postitas Hans
karteri tuulutusega probleem siis.
Postitatud: 02.01.2006 09:28 19
Postitas marx8
aga mis probleem kas midagi tõsist kus mingo asi tuksis v:
Postitatud: 02.01.2006 12:41 37
Postitas AARE540
Kui on nii, nagu Hans ütles (sümptomid on küll sarnased), siis tuleb karterituulutuse klapp ära vahetada, minu M60 mootoril maksis see vidin mingi 500 keerus, asus ta minu omal mootori salongipoolses otsas, aga kus ta täpselt sinu omal asub, ei oska hetkel öelda, usun, et Hans on selle tüübi mootoriga rohkem kursis

Postitatud: 02.01.2006 12:50 47
Postitas marx8
aga kas see viga võib olla minu probleem et autol pole nagu jõudu ka küttekulu on 10 l 100km. sõida kuidas taahd proobi ökot sõita või litsu pedaali ikka 10 l 100km.ja viienda kõigua ei taha üldse kiirendada
Postitatud: 02.01.2006 13:27 57
Postitas Hans
Kodanik Toomas paneb diagnoose, helista ja pane aeg kinni:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0
Postitatud: 03.01.2006 21:59 23
Postitas testivoitja
usun et see tuulutuse klapp küll nüüd jõudu nii märgatavalt ära ei võta.aga mine jah dünose....sealt saad kõik oma vastused.
Postitatud: 04.01.2006 09:10 22
Postitas marx8
soovitage siis tartu kanti diagostika kohta.
Postitatud: 04.01.2006 12:38 51
Postitas Algu
mul 325i on ka see õhutoru õli täis

Postitatud: 11.01.2006 21:43 50
Postitas Algu
ja pena kulu on 20 sajale.

nagu tank.500.- = 40l = 200km

ja olen kolm korda mõõtnud ja iga kord on keskmine 20 sajale.)
Postitatud: 11.01.2006 21:51 47
Postitas Cardo
Ükski neist vastustest ei ole ligilähedalegi tegelikule veale, lausa lust vaadata kuidas igaüks täiesti lambist pakub, masendav.
Sedasi seda viga ka ei lahenda, kogenum motorist saab ikka hakkama. Asja peab tegija ise nägema ja mõned asjad üle kontrollima, nagu vaakumi ja õhu lõdvikud et ei lekiks, süüted jne...
Ja kui õli üles lööb on surve karteris ja vaja uusi kolvirõngaid näituseks
Postitatud: 11.01.2006 23:03 52
Postitas Algu
nu mina näiteks lähen reedel diagnostiku juurde.tahan näha kas saab midagi aru või mitte.kardan et ei saa midagi targemaks.
Postitatud: 13.01.2006 13:01 11
Postitas Algu
käisin siis diagnoosis ära ja öeldi et kõik on SAIBIIS.kuigi 20 sajale läheb
TÜHIKÄIK
CO 0,003
CO2 14,85
02 0,16
ppm vol HC 19
Lamda 1,006
PÖÖRETEGA
CO 0,050
CO2 14,82
02 0,15
ppm vol HC 15
Lamda 1,005
Postitatud: 13.01.2006 13:22 20
Postitas M4rt
Kui mootor korras,siis vaata pidurite ja veermiku poole
Postitatud: 13.01.2006 21:06 07
Postitas Algu
njaa veereb nagu miilinki ja kokkujooks on ka paigas.Niet tuleb ma ei tea mida teha.a kas mingi temp andur ei saa jubida et nagu annab liigakaua rikkamat sega või mis iganes.ja kui aus olla siis on tõmme ka kehava.90-100 vahel gaasi panna siis ei juhtu nagu midagi.kuigi auto on 325i

Postitatud: 13.01.2006 21:39 53
Postitas Jaanus_P
ma ei saa aru. käisid sa diagnostis või heitgaase mõõtmas? sul juskui mingid ülevaatuse tulemused. diagnost peaks andma ikka vea kirjelduse mitte CO sisalduse.
Postitatud: 13.01.2006 21:55 08
Postitas Algu
nu pidi diagnostika olemagi aga mõõtis co d ja ütles et mootor on korras et mootorist see kulu ei tule.et ei ole mõtet midagi rohkem vaatama hakata.
Postitatud: 14.01.2006 00:01 58
Postitas Silver_S
Algu kirjutas:nu pidi diagnostika olemagi aga mõõtis co d ja ütles et mootor on korras et mootorist see kulu ei tule.et ei ole mõtet midagi rohkem vaatama hakata.
Irw
No siis on järelikult korras!
Ära muretsegi rohkem
Tegelikult:
Otsi foorumist kasutaja patrik või truumu kontakt ja lase oma auto korda teha.
Postitatud: 14.01.2006 18:16 36
Postitas marx8
täna avastasin et sumutajal on selline lõdvik vahel see mis on ennem lambda andurit ja sealt vahel ajas välja. kas oleks mõistlik ak see viga likvideerida