14.5V on minu tablett

Nagu ma juba mainisin siis pump on väga hea, alles eelmine aasta vahetatud. Kuid kui viimati akuklemmide pinget mõõtsin siis oli see 14V millegagi tühikäigul ja ilma suurte tarbijate. Ja ka filtrid on vahetatud, mitte eemaldatud nagu Aare mainis
Pump pole jäänud ka kuivale, nii et pumpa ei saa kohe mitte süüdistada.
Kusjuures see jõu probleem on juba väga kaua olnud, otsinguga pole ma ka vastust saanud, ja mootor on ise väga hea.
Siis kui tegin mootori vahetuse siis seal hulgas vahetasin ka kogu mootori elektrisüsteemi andurid ära. Nii et ka need asjad on välistatud. Isegi aju olen korra vahetanud, kuid muutust ei toimunud. Põhimõtteliselt on kõik andurid, õhulugeja, aju, mootor, bensupump, filtrid, genekas, aku vahetatud, kuid ka see genekas on pisut nõrk tõesti. Eks peab millalgi geneka kapremondi tegema ja eks siis paistab
Eile alles panin 55Ah aku asemele 72Ah aku peale ja kiirendusvõime nagu paranes, nii et ma järeldan et see volt on pumbaklemmidel ikka nõrk või on siis volt õige aga ampreid vähe. Usu mind, kui sa paned oma kõrva sinna pumba juurde siis sa kuuled isegi, et ta töötab kuidagi aeglasemalt kui peaks

. Kusjuures ka genekas on pisut nõrk.
Ega ma ka saabas pole autode kohapealt ja sealhulgas ka bmw (spets ma ka nüüd ka pole)
Tehnika/mehhaanika on mul just see tugevam pool olnud väga pikka aega. Nii et arvad siis et see pinge mul seal klemmidel on normaalne jah

, ma ise arvan et see peaks olema suurem. Muid asju ärge enam palun pakkuge need on korras. Sooviksin teada saada siis seda mida esimeses postituses. Kui pinge nõrk siis tuleb genekas kapremonti saata ja probleem on lahendatud, olen selles ise suht kindel aga pead ei anna, sest pinge langeb mul liiga palju kui lased gaasi lahti ja suured tarbijad on taga Nt: täistuled
Muud ma ei soovigi teada kui seda neetud pinget.