1. leht 1-st

318 termostaat

Postitatud: 03.01.2006 13:16 48
Postitas calcu
Tere! Kas keegi oskab öelda kuidas ise vahetada termostaati (318, 91 a. bensiin) ? Kus see asub ja mida peaksin tegema?

318 termostaat

Postitatud: 03.01.2006 13:20 57
Postitas calcu
Veel niipalju, et kereks on E36

Postitatud: 03.01.2006 13:30 42
Postitas Jarlo
kui sul endal termostaadi vahetamisega kogemui pole ja sa isegi ei tea, kus see asub, siis on mõistlikum see asi spetsialistide teha jätta.

Postitatud: 04.01.2006 13:59 41
Postitas naips
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Nr 7 on termostaat.Lased mahlad välja ja vahetad ära.

Postitatud: 04.01.2006 21:59 29
Postitas rone
mulle öeldi , et 2 sorti termostaate , kuidas sa tead kumba sul vaja oli.

Postitatud: 05.01.2006 00:31 58
Postitas Wille
mis mootor?m43 teistsugune........mul täitsa üks korralik m43 mootorile olemas

318 termostaat

Postitatud: 08.01.2006 14:14 20
Postitas calcu
Tere jälle! Pnin nüüd radiaatorile papitüki ette. Nüüd läheb auto väga ruttu soojaks. Kuid kas see tähendab ikkagi seda, et termostaat on õhtal?

Postitatud: 08.01.2006 15:16 33
Postitas Mirko
Ka minul oli sama probleem, et auto ei läinud soojaks seest ja temp. näidik kiskus sinise poole. Seega ei saavutanud mootor töötempertatuuri ja hakkas rohkem kütust võtma. Probleem selles, et termostaat ei sulgunud enam ning pidevalt oli tosool nn pikal ringil ning radikas pidevalt jahutas seda. Täna sai termostaat ära vahetatud ja temp. näidik tõusus ilusasti keskele ja mootor töötab palju ühtlasemalt ning salong läheb mõne hetkega soojaks. Minuteada peaks ketga mootoritel olema termostaat selle plastmass koonuse sees, kuid rihmaga mootoril on see alumiinium korpuse taga http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 <--sama moodi! Termostaat maksis mul mingi 350.- , plastik toru sees olev termostaat maksis pea 800.-(uuema tüübi mootoritel).

Postitatud: 08.01.2006 15:28 04
Postitas calcu
Tänud sulle! Proovin siis ka termostaadi vahetusega alustada. Eks annan teada, kui asi jonksus.

Postitatud: 08.01.2006 15:34 48
Postitas Mirko
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =35<---Kas sul on see osa nr. 4 plastikust või alumiiniumist? Põhimõtteliselt on nii, et ütled varuosapoes oma auto väljalaskeaasta ja mootori kubatuuri ja nad ütlevad sulle kohe ära mis sorti termostaat sulle sobib. Ma usun, et sinu autol on see sama termostaat mis joonisel nr.7 Selle hind on siis 350-400.-

Postitatud: 08.01.2006 15:38 28
Postitas calcu
Igaljuhul suured tänud sulle!

Postitatud: 11.01.2006 23:20 23
Postitas juustusviki
Ehk oskab keegi öelda kas tiivik tuleb maha võtta,kui termostaati vahetada või pääseb mutritele ilusti ligi.

Postitatud: 12.01.2006 08:33 13
Postitas Jarlo
tiivik ikka maha ... kuuskant võtmega paar minutit tööd :)

Postitatud: 12.01.2006 17:26 48
Postitas Mirko
Mina ei pidanud küll tiivikut maha võtma, et termostaati vahetada. Piisas vaid radika ja tiiviku vahelise korpuse eemaldamisest. Tiivik segama ei hakanud.

Postitatud: 12.01.2006 21:29 57
Postitas Jarlo
Igatahes 318IS-l oli tunduvalt mugavam termostaati vahetada, kui tiivik maha on krutitud. Tavalisel 318 võib ka ilma hakkama saada.

Postitatud: 12.01.2006 21:45 45
Postitas Mirko
Oleneb milline E36 teema algatajal on, kui 318i siis ei ole vaja tiivikut ära kiskuda, kui 318iS siis tuleks ära võtta.

Postitatud: 14.01.2006 12:52 39
Postitas juustusviki
316 93a. eemaldasin tiiviku ja koos õhutamisega läks umbes tund aega ja asi korras.Tänud kõigile.

Postitatud: 14.01.2006 20:51 13
Postitas Ragnar
selline küsimus, et kui kiirelt M50 mootoriga seier keskasendisse peaks minema?
Kahtlustan, et äkki mul ka termostaat jamab. Seda sellepärast, et eelmise autoga (M30 moto) hommikul tööle minnes oli seier keskel ~2km pärast. Nüüd aga pea poole kauem läheb.

Postitatud: 14.01.2006 21:01 34
Postitas Jaanus_P
kui autoga sai suvel sõidetud (E34 525TDS) siis oli seier kiirelt poole peal. hiljem avastasin, et viskosidur on õhtal ja sai uus külge paigaldatud. nüüd talvel tekkis probleem, et varbad jäid külmaks kui maanteele läksin (eelnevalt vahetatud viskosidur ja salongi õhufilter) ja seoses sellega sai vahetatud ka termostaat ja probleemid kadusid. soojenemine ei toimu küll 5 minutiga, aga kristiinest rahulikult õismäele kulgedes on temp keskel.

Postitatud: 13.01.2007 17:07 01
Postitas -mees-
naips kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Nr 7 on termostaat.Lased mahlad välja ja vahetad ära.


Kuidas mahlad välja lasta saab?

Postitatud: 13.01.2007 17:22 03
Postitas Kristjan_K
-mees- kirjutas:
naips kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Nr 7 on termostaat.Lased mahlad välja ja vahetad ära.


Kuidas mahlad välja lasta saab?
Ploki küljest polt lahti?