1. leht 1-st

320d e46 külma diislimured

Postitatud: 21.01.2006 15:42 07
Postitas guardvv
tere,
selline proble et siin -30 öökraadidega enam käima ei jaksanud vedada kuigi tutikas aku peal siis sai tõmmatud suht halvasti läks aga ikka läks sai siis lastud õli ka ära vahetada 0w-40 ja siis järgmine hommik läks ise aga siis tänahommikul jälle nööriotsas sai käima veetud ... aga panin tähele, et mootoris on mingi klõbin nagu oleks klapp või saale hääl(ka sooja mootori korral) selline suht peenike hääl kui gaasi panna siis läheb klõbin kiiremaks aga ära ei kao sai siis veel sõidetud mingi 2km-i aga siis kadus peaaegu ära... kas keegi oska nõu anda kas tegu kalpi või saale häälega ja kas saale hääl saab mingi aja sõites ära kaduda vms. :mad:

igasugune abi või kogemused on teretulnud, samas olen ise kuulnud et külmaga pidi diislil suht lihtne olema saalesi peesse panna :evil:

Postitatud: 21.01.2006 15:51 35
Postitas Maiks
Äkki hoopis hüdratõukur teeb häält. Saale hakkab rohkem kloppima mootoris kui peenikest häält tegema. Ja saale hääl ikka aina hullemaks läheb kui juba ringi on vedanud. Ja ei teaks et diislil saaled kergemini ringi lähevad. Tööprotsess sama ju kui teistel mootoritel.

Postitatud: 21.01.2006 16:24 23
Postitas guardvv
aga tundub et hääl tuleb nagu altpoolt ja nagu jõudu oleks ka mootoril vähe ja nagu läheb aeglasemalt pöördesse

Postitatud: 22.01.2006 10:03 52
Postitas alx
mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema :) kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...

Postitatud: 22.01.2006 11:37 03
Postitas guardvv
sul ilmselt lõi kuskilt tihendi katki see sellise külmaga tavaline ja siis kadus ka õlirõhk!
alx kirjutas:mul oli sama asi töö autoga (VW LT35 2004a)hommikul käivitades oli väike klõbin sees...sõites nagu ei kuulnudki.aga hiljem maanteel sõites kadus jõud ära,siis läks õlituluke põlema ja mootor sirisema :) kapoti alla vaadates oli turbo ja selle ümbrus õline...täpset viga ei oska öelda,kuna auto läheb alles homme teenindusse,aga sümptomid olid samad mis sinu kirjeldatud...

-30

Postitatud: 24.01.2006 09:20 12
Postitas cuda
sul õli oli tavott selle külma juures ja käima venitamine sel juhul kui starter enam midagi ringi ei keera on mootori tapmine...sellega sa peaaegu et hakkama saidki :roll: