1. leht 1-st
E46 kere.
Postitatud: 22.01.2006 17:36 35
Postitas Relax
Tere. Kuna olen arvatavasti varsti värske bmw omanik, tekkis täna ühte vanemat roostes kolmest nähes mure, et kui kindel on e46-e roosteussi suhtes. Valida on hetkel Audi a4 ja bmw 318i vahel, audi siis 2000 aasta ja bmw 1998. Niiet küsiksingi, ega kellelgi ometi oma e46 otsast roosteta. Vastasel juhul pean vist otsuse audi kasuks hoopis langetama.

Postitatud: 22.01.2006 18:17 29
Postitas asimargus
Ma pole veel nänud roostes E46'te.
Postitatud: 22.01.2006 18:18 57
Postitas e36forever
Arvan, et 98 aastaga on veel aega roosteni
Postitatud: 22.01.2006 18:28 17
Postitas rixa
Rooste tekib ikka siis, kui kattekihid vigastada saavad. Mul A4'l roostetas ka esitiiva alumine nurk, kuna ratas sinna kive pillub ja õigel ajal ravi ei saanud.
Postitatud: 22.01.2006 22:30 00
Postitas truumu
Ma arvan, kui inimene seisab dilemma ees: BMW vs Audi ja räägib kere roostekindlusest, siis pole midagi ju valida, loomulikult Audi!
Igaljuhul roostekindlam ja midaiganes parem auto.
Kui aga asi muutub spetsiifiliseks: mugavused, tagavedu jne. siis ei tohiks ju mingit valikuvõimalst tekkida?
Postitatud: 22.01.2006 22:38 17
Postitas Muhv
truumu kirjutas:...
Kui aga asi muutub spetsiifiliseks: mugavused, tagavedu jne. siis ei tohiks ju mingit valikuvõimalst tekkida?
lisaks isikupära, kaalujaotus ja sellest tulenev juhitavus...
Jätame mainimata, et pre facelifti e46-tel on tõdetud rooli keskasendi tuimust

Postitatud: 26.01.2006 15:28 14
Postitas naips
E46 on see jama,et sarniiri eraldi vahetada ei saa.Vahetama peab koos õõtsaga ,mis läheb kuskilt 9000kr.Mida uuem masin seda kallim hooldu ja remont.Audist ei hakka üldse rääkima..Rooste pärast pole küll mõtet muretseda..318 eiriti suurt sõidurõõmu paku,aga kui audi Quattro siis on teine asi.Ise alla 2,0 bmw ei ostaks.
Postitatud: 26.01.2006 16:40 43
Postitas priitv8
naips kirjutas:E46 on see jama,et sarniiri eraldi vahetada ei saa.Vahetama peab koos õõtsaga ,...
Kas see pole mitte juba pikemat aega kõigil BMW-del nii? E32 ja E34 ka arniire eraldi ei vahetata. Alati koos õõtsaga. 9k selle peale muidugi ei kulu.
Postitatud: 26.01.2006 19:27 56
Postitas gebolax
olen näinud roostetavat E46. ja polnud see kahjustatud pind vaid ikka ehe kõbrutav rooste värvi all

Postitatud: 27.01.2006 08:56 55
Postitas Tauri
naips kirjutas:E46 on see jama,et sarniiri eraldi vahetada ei saa.Vahetama peab koos õõtsaga ,mis läheb kuskilt 9000kr.Mida uuem masin seda kallim hooldu ja remont.Audist ei hakka üldse rääkima..Rooste pärast pole küll mõtet muretseda..318 eiriti suurt sõidurõõmu paku,aga kui audi Quattro siis on teine asi.Ise alla 2,0 bmw ei ostaks.
õõtsade vahetusega tuleb seal veel ühed puksid uued panna aga seda mehhaanilist tööd ei pea esinduses tegema.
ise maksin antud operatsiooni eest (kui mälu ei peta) natuke alla 5000 krooni.
Postitatud: 29.01.2006 20:12 08
Postitas Relax
Täna sai sis 98. aasta 318 ära ostetud.

Esmamulje päris hea..
ainuke silmatorkav asi oli see, et turvapadja lamp põles kogu aeg armatuuris miskipärast
Postitatud: 29.01.2006 20:15 12
Postitas Muhv
See ei pruugi midagi muud tähendada kui, et keegi on hooletult mõne agragaadi eemaldamisel süütega ringi käinud. Tulemuseks veateade. Pöördu Patriku poole või UM'i.