E46 Mootor maha.
E46 Mootor maha.
Tere
On plaanis lähipäevadel E46'l mootor maha võtta. Enne kui pihtahakkan on mõned küsimused, tahaks seda teha võimalikult väikse vaevaga ja ka õigesti. Kas mõõtori mahavõtmiseks peab lammutama eest ära stanged, radikad ja muu jama(nagu tavaliselt)? Kas mootor tuleb võtta koos käigukastiga(automaat) või saab ka kuidagi lihtsalt need omavahel lahti ühendada? Sellega on muidugi see jama, et pärast jälle raske mootorit tagasi käigukasti otsa saada. Kas konditsioneeri pumba saab võtta niimoodi mootori küljest lahti, et ei peaks gaasi välja laskma? Kas on veel midagi millega pean arvestama?
Suured tänud juba ette!
On plaanis lähipäevadel E46'l mootor maha võtta. Enne kui pihtahakkan on mõned küsimused, tahaks seda teha võimalikult väikse vaevaga ja ka õigesti. Kas mõõtori mahavõtmiseks peab lammutama eest ära stanged, radikad ja muu jama(nagu tavaliselt)? Kas mootor tuleb võtta koos käigukastiga(automaat) või saab ka kuidagi lihtsalt need omavahel lahti ühendada? Sellega on muidugi see jama, et pärast jälle raske mootorit tagasi käigukasti otsa saada. Kas konditsioneeri pumba saab võtta niimoodi mootori küljest lahti, et ei peaks gaasi välja laskma? Kas on veel midagi millega pean arvestama?
Suured tänud juba ette!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 Mootor maha.
Miks selline töö siis plaanis?
Re: E46 Mootor maha.
Kuskilt tuleb sellist metallipuru, mis sõi juba teise turbi kahe nädalajooksul.
Re: E46 Mootor maha.
Uurisingi filtrit, see oli metallipuru täis. Turbo oli korralik Kuuli taastatud. Tahaks leida põhjuse ikka ülesse, kust see puru tuleb. Oleks narr, kui kolmas turbo ka läheks, see ei ole üldse odav lõbu.
Re: E46 Mootor maha.
Vana turbo oli Kuuli sõnul sama asja pärast katki läinud, väidetavalt oli metallipuru sees olnud. Puru oli selline, mida võttis magnet, ehk raud.
Re: E46 Mootor maha.
Ennem võta jah karteripõhi lahti ja vaata palju seal seda puru on, küll jõuab ka mootori maha võtta kui seda vaja on.
Re: E46 Mootor maha.
Filter oli terve, kuna olin selle just vahetanud, õli oli ka uus. Kui ma küsisin Kuul'ilt kuidas see metall läbi filtri turboni jõudis vastas ta, et iga külmkäivitamisega läheb filtri ülerõhuklapp lahti ja seda eriti siis kui külma mootoriga kohe sõitma hakata. Ma ei osanud vastu vaielda, kui see nii on, siis on selles kerge loogika, et klappi avamisel läheb õli filtrist mööda. Ma arvan, et võtan siis alustuseks karteri maha. Selle autopuhul on see päris nöök, sest tueb ju esisilla tala ära võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 23.12.2008 22:46 50
- Peamine sõiduk: BMW e46 320D
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 Mootor maha.
Samas võisid riiulilt saada ka kuskil mujal, ilmselt Lätis, taastatud turbo mida Kuul vahendab.nobeliisa kirjutas: Turbo oli korralik Kuuli taastatud.
Re: E46 Mootor maha.
Asjas vahepeal siis niikaugel, et karteri võtsin maha, seal ei olnud väga erilist metallipuru, ainult natukene, palju oli prohksipuru, mis ilmselt tuli turbo puksi kulumisest. Võtsin maha ka selle raami, mille küljes õlipump. Õlipumba võtsin lahti, seal sees olid väiksed kriimud, ehk midagi on sellest läbi käinud
Ma puhastasin kõik ära ja panin kokku. Proovisin lauapeal sellega õli pumbata, tundus, et liiga kaua läheb aega, enne kui õli üless tuleb ja nii kui seisma jätsin vajus õli alla tagasi. Siis tekkiski küsimus, et kui tihe see pump olema peab, kas see on normaalne, et õli tagasi alla vajub?

Ma puhastasin kõik ära ja panin kokku. Proovisin lauapeal sellega õli pumbata, tundus, et liiga kaua läheb aega, enne kui õli üless tuleb ja nii kui seisma jätsin vajus õli alla tagasi. Siis tekkiski küsimus, et kui tihe see pump olema peab, kas see on normaalne, et õli tagasi alla vajub?