Probleem selles, et mootor hakkab nagu imelikult kõrisema, siis kui hakkab juba soojemaks minema, külma mootoriga seda pole, siis käib ühtlaselt ja vaikselt. Kui aga mootor soe on siis hakkab nagu kõrisema või sedasi ragisema. Jõle imelik asi. See "ragin" kostub otse klapikambri kaane alt. Ei tea kas klappide vahe kuidagi paigast ära, kuigi kuu aega tagasi just regulleeriti neid, kuid kahjuks enam-vähem soojal mootoril, see tähendab, et mootor ei olnud täitsa külm, vaid peaaegu töösoe. Üldjuhul klappe ikka regulleeritakse ju külmal mootoril. Nukkvõll nagu ka ei tundu kulunud olema, sest see peaks hakkama ju kohe külmal mootoril kuulda andma.
Äkki kellelgi ka mõnd sellist kogemust olnud või oskab keegi midagi soovitada, kuigi ilmselt läbi internetiavaruste on raske praegu viga üles leida

Autoks siis ikka mul E30 318i m10b18 (1986)
Tänud siis kaasamõtlejatele ja vastajatele!