E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Postitatud: 14.02.2014 19:26 37
2013 suve lõpus sai ostetud pealkirjas mainitud masin, proovisõidul tundus kast okei, hiljem hakkas 2>3ndale kerget jõnksu tegema, kuna ka muus osas tundus hiljem, et auto ei lähe päris õigesti edasi, sai auto parandusse viidud, kus vahetati ära turbo lõdvikud, pöördklapid pimedaks, egr puhtaks ja kastiõli normi(lisa läks vist üle poole liitri). Tuli välja, et turbo peaaegu üldse ei töötanud, ja peale remonti viskas kasti iga kiirendamise peale avariisse, minu mäletamist mööda näitas diagnost 2-3ndale ja 3ndalt-4ndale incorrect gear ratio.
Sai nädalake sõidetud tiptronicuga, ja peale seda mingi aeg avastasin, et enam avariisse ei löö ja peale 2-3ndale jõnksu toimis kast üsna normaalselt, mingi aeg hakkas aga ka 3ndalt-4ndale vahetades pöördeid viskama. Ca pool aastat peale kastiõli normi panemist ehk nüüd selle nädal alguses hakkas kast jälle avarisse peksma, eriti juhtus seda libedal lumisel teel, siis kadus see jama jälle paariks päevaks ära ja nüüd kodust linna sõites ca 15 km ots lõi tee peal kasti avarisse, sõitsin edasi, linnas parklasse keerates kadus vedu tagant ära ja ükski käik enam ei rakendu. Mingit pauku ega häält teinud pole.
INPA näitab
Date: 02/14/14 17:43:22
ECU: GS20
JobStatus: OKAY
Variant: GS20
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
53 Gear Check 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km value 273870.00 km
Changing gear 0.00 0/1
Last change: Changing down 4->3 21.00 0-n
Gearbox Oil Temperature 43.00 degrees C
Battery Voltage 13.70 Volt
General error Error present
Mis võiks olla kasti veaks ja mis summadega remondiks arvestama peab, või tasuks lätist taastatud kast osta.
Kastiks 5L40-E, läbisõit ca 275tkm, muus osas masin sile.
Ettetänades
Fish
Sai nädalake sõidetud tiptronicuga, ja peale seda mingi aeg avastasin, et enam avariisse ei löö ja peale 2-3ndale jõnksu toimis kast üsna normaalselt, mingi aeg hakkas aga ka 3ndalt-4ndale vahetades pöördeid viskama. Ca pool aastat peale kastiõli normi panemist ehk nüüd selle nädal alguses hakkas kast jälle avarisse peksma, eriti juhtus seda libedal lumisel teel, siis kadus see jama jälle paariks päevaks ära ja nüüd kodust linna sõites ca 15 km ots lõi tee peal kasti avarisse, sõitsin edasi, linnas parklasse keerates kadus vedu tagant ära ja ükski käik enam ei rakendu. Mingit pauku ega häält teinud pole.
INPA näitab
Date: 02/14/14 17:43:22
ECU: GS20
JobStatus: OKAY
Variant: GS20
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
53 Gear Check 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km value 273870.00 km
Changing gear 0.00 0/1
Last change: Changing down 4->3 21.00 0-n
Gearbox Oil Temperature 43.00 degrees C
Battery Voltage 13.70 Volt
General error Error present
Mis võiks olla kasti veaks ja mis summadega remondiks arvestama peab, või tasuks lätist taastatud kast osta.
Kastiks 5L40-E, läbisõit ca 275tkm, muus osas masin sile.
Ettetänades
Fish