Mul paar küsimust 2,5l turbodiisel mootori kohta.
Nimelt algul käivitus auto ideaalselt nii soojalt, kui külmalt. Ehk sellest võib järeldada, et pump ise korras ja kõrgsurvepumba viga ei tohiks olla.
Jama selles, et kui auto seisab ca. 24 tundi, siis pärast seda käivitamisel korraks lubab ja siis ei lähe enam vabsjee käima.. tuleb ikka 10-15 korda käiata enne kui käima läheb. Kui korra juba käima läheb, siis pole enam probleemi.. läheb poolest pöördest uuesti käima.
Tundub, et nagu kütus vajuks tagasi vms. Kuidas seda kindlaks teha? Kas peaks panema voolikule vahele rõhu mõõtja? Kas kusagilt pihusti juurest võib ka õhku peale saada ja tagasi hakata kütus langema? Kuhu peaks minema pihusti ülevoolu viimane ots?
Eile võtsin paagisisese kütusepumba lahti ja proovisin aku pealt ja toimetas ilusti. Samuti teeb häält, kui süüde sisse keerata - ehk tundub, et toimetab.
Viga nr. 2 on paagi andur - nimelt see ei näita alla 15l kui kütust on. Kas juhi seljataga olevas paagipooles on eraldi andur vms? Või on ainult seal kus see etteandepump on (kõrvalistuja pool)? Kas juhipoolses paagi osas eraldi pump, mis pumpab kõrvalistuja poole või imetakse sealt vaakumiga? (Bensiinikatel olen kuulnud, et peaks eraldi pump olema)
Kui keegi teeks kiirülevaate pumbamajandusest oleks väga tänulik

Ootama jäädes,
Margus