1. leht 1-st

E36 316 93a mootori remont või vahetus

Postitatud: 11.02.2006 16:43 44
Postitas Kaspar316
Tere,
oli siuke värk, et mingi hetk lakkas üks kolb töötamast. Hakkasin küünlaid üle kontrollima ja läks küünlajuhe katki, küünla koopasse jäi juhtme kummiosa sisse. Üritades seda sealt seest kätte saada hammustaisn peenete näpitsatega küünla glasuuri katki. lõpuks sain ikka küünla kätte aga võis juhtuda selline asi, et mingi glasuuri kild sattus sisse. Hiljem selgus, et see silinder siiski töötab kuid üks teine ei tööta. Üks tuttav mehaanik seal siis jamas ja gaasitas, mille peale tuli tekkis mootorise kolin sisse, ilmselt siis läks saale katki. Asjade käigus selgus ka vahepeal, et põhjuseks oli mootorist õli puudumine. Vahetusin küll sügisel õli a kuna olen algaja autoomanik, ei taiband seda pidevalt kontrollida.
Et mis nüüd teha, kas vahetada ära mootor või teha see mootor korda, kuipalju kumbki variant maksma võiks minna, palju võiks olla tööraha?
1,6-le peaks vist peale saama ka panna 1,8-se mootori...?
Kellelgi mootorit on pakkuda?
Kas keegi oskaks soovitada soodsat ja normaalset töökoda selle tegemiseks?

Postitatud: 11.02.2006 21:33 24
Postitas Tanel001
valus lugeda kohe,osta 318is mootor,1.6 alla pole mõtet raha laduda.

Postitatud: 12.02.2006 00:33 22
Postitas Kaspar316
see plaan nagu on praegu välja kujunend jah, et mootori alaosa 1,8 vastu vahetada 4 kilo läheb maksma

Postitatud: 12.02.2006 03:47 55
Postitas meph
E36'le saab sama lihtsalt ka 2.5'se mootori iseenesest peale istutada :)

Postitatud: 12.02.2006 11:23 11
Postitas Ceed
kas 1.6 ja 2.5L käigukast on ka sama?

Postitatud: 12.02.2006 12:38 29
Postitas Kaspar316
jah, meph, kui kindel su inf on, ise ma nii teadlik selles teemas pole, ühe mehhaaniku jutu järgi saab aint 1,8-se panna ilma käigukasti, aju ja mootori ülaosa vahetamata panna. Paneks küll veel kangema kui saaks.

Postitatud: 12.02.2006 13:33 14
Postitas Kaspar316
rääkisin saue romulast inimesega, ta ütles, et kangeim, mis peale saab panna ilma käigukasti jne vahetamata on 318iS/ti M44B19 140 hp (104 kW)

Postitatud: 12.02.2006 18:48 45
Postitas meph
Käimakast tuleb ikka ka ära vahetada jah kui 2.5L mootorit peale panema hakata. Ma räägin lihtsalt sellest, et see asi on lihtne teostada. Nagu lego, ühed tükid vahelt minema ja teised asemele.

2.5L mootori vahelepanekuks on vaja mootorit, mootorijuhtmesarja, aju, käigukasti, kardaani, tagadifrit, poolasse. mõttekas oleks ka 325 pidurisüsteem vahele visata.

Postitatud: 12.02.2006 18:55 26
Postitas Kaspar316
selge...
kolmesest saab ilusa ja võimsa asja välja tuunida aga mu ja mu auto puhul pole see hetkel ratsionaalne.
A kui kellelgi 1,8is üle on siis andke teada

Postitatud: 12.02.2006 23:13 55
Postitas Tanel001

Postitatud: 12.02.2006 23:59 14
Postitas Kaspar316
njaa, sauelt saaks ka 16-ga a see ikka liiga palju

Postitatud: 13.02.2006 00:15 23
Postitas meph
Et siis põhimõtteliselt odavam 2.5'ne vahele panna ;)

Postitatud: 13.02.2006 00:38 31
Postitas Kaspar316
njah a siiski otsustan ilmselt raha kohapealt tavalise 1,8 kasuks. 2K mootori alaosa +2K tööraha. 12KW juurde - ka midagi :oops:

Postitatud: 13.02.2006 00:42 24
Postitas siku77
mul üks m40B18 mootor pakkuda kui sul enne oli M40B16 vahel sobis see sulle hästi, alumise osa eest 1000.- peaga koos 1500.-

Postitatud: 13.02.2006 00:50 08
Postitas Kaspar316
njaa, vb isegi huvitab
mõni mehaanik ka siin ringi liigub? Palju oleks norm maksta mootori alaosa või terve mootori vahetuse eest?
piirkond: Tallinn