Ander kirjutas:Ma näiteks lasin pidurimeistril panna uued katted sidurikettale.Praegu veel kestab sidur
Tundus vähem kulukas lahendus kui M3 sidurit ostma hakata ja paljud kiitsid neid tugevamaid katteid.
Oleks mul lihtsalt ketas läbi olnud, siis oleksin ka pidurimeistris taastada lasknud. Mul aga läks sidur täitsa pilbasteks (vaata mu auto teemast pilte

). Kettal polnud enam katet küljes, korvil polnud vist isegi ühte millimeetrit korralikku pinda enam ja isegi hooratas oli pu**is. Niiet uue hooratta ja uue siduri komplekti oleksin ma niikuinii pidanud ostma ja ega 328 ja M3 hindade vahe just väga suur ei olegi, M3 komplekt tuli lõpuks mingi 100 eurot, või natkue peale, kallim ainult ... sellepärast saigi seda teed mindud.
Seda et kas pidurimeistri katted on tugevamad või mitte, seda on arutatud läbi aegade minumeelest. Nad panevad minuteada igale taastamist vajavale kettale samast materjalist katted. Vahet pole kas sa viid taastamisse 316'e või M5'e ketta, ega nad ei küsi sult seal ju, et tõid sa nüüd opel corsa või toyota supra ketta taastamisse või, et mitu kw su autol on, siis teame millist katet panna jne. Enamik autoomanikke saab tõesti väita, et nüüd on tugevam kate peal ja nüüd kestab kauem, aga kas tõesti kõik autoomanikud seda väita saavad, seda teab vaid jumal. Üldiselt on see selline "nokk kinni, saba lahti" teema ja kui omaala spetsialistid sõna ei võta, siis meie võimegi siin spekuleerima jääda.
ats16v kirjutas:Siduri kiiret kulumist tavaliselt põhjustab kõver hooratas või korv. Pidurimeistri katted kuluvad samamoodi kui muud asjad korrast ära. originaal 2.8 ei tohiks orig sidurist üle olla.
Minupuhul korv kindlasti kõver olla ei saanud, sest peaaegu kaks aastat tagasi sai ostetud uus komplekt (ketas, korv, laager). Hooratast käis ka auto all mitu inimest metalljoonlauaga vaatamas, et kindlasti see kõver poleks. Kõik oli ok.
(Pihin siis juba kogu loo ära, et mis täpselt juhtus jne.)
Sidur oli mul üldse väga hea pidamisega minumeelest kuni selle aasta "avalaksuni". Seal sai päris palju "kummi põletatud" ja erinevaid starte proovitud. Kuna vana ja kõva suverehv absoluutselt ei pidanud ja stardis sai kohe vastasest maha jäädud, siis sai paar viimast sõitu alustatud meelega väikese siduri libistamisega. Peale võistlust sai lennukalt lahkutud niimoodi, et oma 150 meetrit sai "kummi põletatud" nii et pöörded 5-6000 pööret minutis ja pidurid peal, et auto eriti kiiremini ei liikunud kui sörkiv inimene. Tõenäoliselt see saigi saatuslikuks sidurile. Kuna automootoril on piisavalt jõudu, et välja surra ja kui kõiki nelja ratast pidurdades autol liikuda ei lasta, siis arvata oli, et differ, kardaan, käigukast, sidur vms saab korralikult "piitsa" ... ju siis lõpuks nõrgem andis järgi. Peale üritust oli juba tunda teise käiguga, gaas põhjas, väikest siduri libisemist. Peale seda, mõni nädal hiljem, sai veel sidurit piinatud. Esimese käiguga rehv korralikult suitsema, siis sidur alla, pöörded piirajasse, teine käik sisse ja sidur lahti ... ja oligi kõik. Pöörded olid piirajas, siduripedaal üleval aga ratas enam ringi ei käinud. Suretasin auto välja ja siis oli juba kosta kõrval olevate inimeste suust "sidur" ... nägu läks morniks. Panin uuesti auto tööle ja vajutasin siduri alla, proovisin käike sisse panna, ei saa. Suretasin uuesti auto välja, et proovida siis käike sisse panna, siis sai. Seejärel sai tõdetud, et sidur on kinni kiilunud/sulanud/põlenud. Sai siis enimene käik sisse pandud, käivitades hakkas küll kohe auto edasi liikuma, aga sai vähemalt hoovi tagasi sõita. Pärast poole sai veel proovitud, et äkki tuleb sidur ikka lahti tagasi. Läksin sõitma, sidurit küll polnud kuid sõita saab ju ikka. Esimene käik sisse, auto tööle, liigub ... edasi saab ka edukalt käike vahetada ilma sidurita, nagu mootorrattaga sõiteski. Hakkad nagu järgmist käiku sisse tõmbama, ei lähe kohe, aga kui gaas lahti lasta siis teatud pööretel läheb järgmine käik ikkagi sisse. Sõitsin siis viienda käiguga ja hakkasin siduripedaali pumpama, et äkk tuleb sidur ikka lahti, aga peale paarikümmend korda läks sidur lahti ja olingi teeääres. Arvatavasti olid katted nii kõvasti kinni jäänud kas hooratta või korvi külge, et tõmbas hoopis katted üle neetide ja edasi tõimus seal tõenäoliselt siuke korralik jahvatamine. Kui käigukasti alt ära võtsin, siis tuli sealt välja siuke korralik puder/pulber, ühtegi katte tükki enam polnud kõik oli jahvatatud. Vot selline lugu siis.
Ühesõnaga kogu tervet teemat arvesse võttes ei ole tõesti enam tahtmist 2,8 sidurit alla toppida ja see lause, et originaalis küll mootor sidurist üle ei ole, siis on ikka küll. Niiöelda sportlikku sõiduviisi ma veel lõpetada ei kavatse, seega saab auto edasipidigi vatti ja kõik lagunevad asjad tuleb lihtsalt välja vahetada uute ja tugevamate vastu

Nagu ma juba ülevalpool mainisin, siis uue siduri kokkusobivuse kindluse mõttes sai helistatud mõnele inimesele kes tegelevad juba väga kiirete autodega ja sealt öeldi, et ega see M3'e sidur ka vastupidav pole, tuleks kohe mingi "SRE" sidur (midagi taolist oli) alla panna, samas kasutan ma autot ka pereautona, niiet päris jäigaks ma ka sidurit teha ei tahaks.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teema juurde tagasi tulles, vastan siis ise enda küsimusele. EI, 328 hooratas ei istu kohe kindlasti M3 sidurikomplektiga kokku. Hooratta/korvi diameeter on umbes 1cm, või isegi rohkem erinev. 328 oma siis väiksem ja M3 oma suurem. 328 hooratas on jällegi tükkmaad paksem kui M3 oma. Piltidel ka siis näha kui erinevad nad juba välimuselt on ja kui suur on diameetrite vahe (ära ma neid ei mõõtnud).
Siin siis poldiaukudest näha kui palju on hooratas väiksem korvist:
Üldiselt võib selle teema nüüd lõpetatuks pidada, sest vastus küsimusele on käes.