E46 110kw diisel õlipumba tasakaalustusvõllide asend
Postitatud: 04.06.2014 21:06 38
Tervist!
Esimese kiire otsingu tulemusena sarnast teemat ei suutnud leida. Probleem nimelt selline, et sai alt võetud õlipump. Kuna sellist tööd sai tehtud esimest korda, siis oli suur üllatus kui avastasin, et bemari insenerid on õlipumbale lisanud ka küllaltki massiivsed võlli raskused. Aga kuna sellega ma ei osanud arvestada, siis sai pump suure hurraaga alt ära rabatud ning nüüd pole aimugi, millises asendis võllid peavad olema. Ehk on keegi veel sama tööd teinud ja oskab näpunäiteid jagada.
Esimese kiire otsingu tulemusena sarnast teemat ei suutnud leida. Probleem nimelt selline, et sai alt võetud õlipump. Kuna sellist tööd sai tehtud esimest korda, siis oli suur üllatus kui avastasin, et bemari insenerid on õlipumbale lisanud ka küllaltki massiivsed võlli raskused. Aga kuna sellega ma ei osanud arvestada, siis sai pump suure hurraaga alt ära rabatud ning nüüd pole aimugi, millises asendis võllid peavad olema. Ehk on keegi veel sama tööd teinud ja oskab näpunäiteid jagada.