1. leht 1-st
Sillastend?
Postitatud: 19.06.2014 13:47 14
Postitas Kreeta93
Probleem siis selles, et peale rehvi&veljevahetust hakkas üks ratas koopasse käima, enne sellist asja ei märganud. Rehvi sõi ikka korralikult ja lohust läbi sõites tegi üpris valju häält. Hiljuti sai vahetatud tagumised amordid ja vedrud, asi veidi paranes, kuid mitmekesi sõites oli ikka sama jama. Ühelt poolt on auto kõrgel, teiseltpoolt madal ja tundub viltu olevat, kas sillastend võiks aidata? Võhikuna paluks halvustavad kommentaarid endale jätta, aitäh!

Re: Sillastend?
Postitatud: 20.06.2014 14:20 14
Postitas arnis
Silla stend ei saa auto kõrgust reguleerida.
Kui vedru valesti panna või lausa vale vedru panna, siis võib
kõik viltu jääda jah.
E46-l oli mingi jama tagumiste amordi kaussidega, keegi võiks täpsustada.
Mõõda auto kõrgus velje alumisest servast kuni tiiva servani, igal rattal.
Re: Sillastend?
Postitatud: 20.06.2014 16:37 04
Postitas jargo
Kui rattad viltu all,siis oleks ikkagi mõistlik stendist läbi käia.
Kui vedrud ja amordid uued,siis peab olema mõni kaigas kõver või vales asendid!
Re: Sillastend?
Postitatud: 21.06.2014 00:26 27
Postitas arnis
Pole mõtet sillastendis käia kui auto viltu on.
Alguses auto kõrgused paika, siis saab rääkida stendist.
Re: Sillastend?
Postitatud: 21.06.2014 13:33 32
Postitas jargo
Nagu sa Arnis näed,siis omanik ei saa ise kõrgust paika. Mõistlik on selle masinaga ikkagi spetsialisti juurde minna. Ka kulunud puksid võivad rattad lääpa ajada ja lääpas rattas muudavad ka auto kõrgust. Samamoodi võib seal ka miskit kõver olla. Niisama mõõtes seda korda nagunii ei saa.Saad tulemi kätte,et vasak pool on näiteks madalam kui parem. Mis siis edasi? Peab ju ikkagi hakkama veermikku kontrollima!
Väidetavalt on vedrud ja amordid ju uued! Seega jääb üle veel kere ja kaikad! Loodame,et pagasiruumis ei ole mingit valesti paigaldatud raskust, tagavara mootoriplokki vms

Olen igasuguseid asju näinud.
Sillastendi soovitan sellepärast minna,et seal oskavad õppindud inimesed ka vastavaid lülisi vaadelda ja mõõta. Saab vea kindlasti kiiremini kätte,kui suvaliselt juppe vahetama hakata.
Loomulikult võib minna ka lihtsalt korralikku töökotta!
Vabalt võivad olla ka uued rehvid teises mõõdus,sellepärast peale rehvivahetust tundubki auto madalam. Tegelikult on lihtsalt ratta ja koopa vahe endisest väiksem. Samas ei aja see autot kaldesse-viltu.
Või vahetati äkki ainult üks rehv,ja see ei ole samas mõõdus,mis teisel pool! Mida iganes. Autot peab nägema,läbi selle teema vist autot korda ei saa.

Re: Sillastend?
Postitatud: 21.06.2014 16:59 05
Postitas arnis
Mõõtmist soovitan sellepärast, et nii mõnigi klient on palunud mul reguleerida tagasilda,
kuid a) see ei ole paigast kui auto on sirgel pinnal b) probleem on hoopiski esiratastes.
Mõnikord on silmaga mõõtmine paras jama, seepärast tahtsin puhtaid numbreid kuulda.
Sillastendi sõna all tuleb mul tihti meelde jutt: käisin sillastendis, võtsid mult 40€,
kuid auto ikka tõmbab ja rool on vilti. Teisisõnu, minnes tuimalt sillastendi, siis nii
mõnigi koht võtab kerge raha ja EI SÜVENE ASJASSE. Tuleb spetsiifiliselt pöörduda
antud probleemiga, mitte vihjata "tahan silda reguleerida" - sest see tehakse paugupealt
