E46 probleem esimese silindri juures
Postitatud: 25.06.2014 15:36 18
Tere,
mõtlesin, et kirjutan siia ka oma pika mure ära, ehk kellelgi on sama olukord olnud.
Autoks siis BMW 318i, 105 kWh.
Mure on püsinud juba pikemat aega, aga aja jooksul süvenenud. Hetkel on mureks, et üks hetk auto ei käivitu enam enamasti külmalt ning lükates ka käima ei lähe, autot on võimalik käima saada ainult tõmmates. Teine hetk läheb käima ja töötab ilusti.
Asi sai alguse, et üks mehaanik arvas, et pingeregulaator on läbi - sai ära vahetatud juba talvel ja midagi ei muutunud.
Teine mehaanik arvas, et asi võiks olla küünaldes - sai ära vahetatud. Kui sai aru, et küünalde vahetamine ikka ei aita, siis pakkus välja, et vaja oleks teha mootrisisepesu ( mingi klapp pidi olema roostes) - selle jätsin igaksjuhuks tegemata. Pakkus ka mingit kütuselisandit.
Auto on käinud mitme diagnostiku juures, viga pidi olema esimese silindri juures.
Nii ma siis olengi oma murega üksi, kõik pakuvad midagi, aga kasu ei midagi. Soojalt auto töötab ja läheb käima, külmalt üldjuhul ei, aga on olnud ka olukordi, kui hommikuti(külmalt) auto läheb käima, kuid sõites puperdab ja viskab mootorituld põlema.
Eile sai proovitud käivitumist, kui võtta õhulugeja maha - tulemus sama, mõnikord käivitus normaalselt, mõnikord mitte.
Tühikäigul mõnikord töötab normaalselt, mõnikord "väristab".
On kellelgi mõtteid ? Võib-olla ma pole sattunud "hea" tehniku juurde, kes vea suudaks tuvastada.
mõtlesin, et kirjutan siia ka oma pika mure ära, ehk kellelgi on sama olukord olnud.
Autoks siis BMW 318i, 105 kWh.
Mure on püsinud juba pikemat aega, aga aja jooksul süvenenud. Hetkel on mureks, et üks hetk auto ei käivitu enam enamasti külmalt ning lükates ka käima ei lähe, autot on võimalik käima saada ainult tõmmates. Teine hetk läheb käima ja töötab ilusti.
Asi sai alguse, et üks mehaanik arvas, et pingeregulaator on läbi - sai ära vahetatud juba talvel ja midagi ei muutunud.
Teine mehaanik arvas, et asi võiks olla küünaldes - sai ära vahetatud. Kui sai aru, et küünalde vahetamine ikka ei aita, siis pakkus välja, et vaja oleks teha mootrisisepesu ( mingi klapp pidi olema roostes) - selle jätsin igaksjuhuks tegemata. Pakkus ka mingit kütuselisandit.
Auto on käinud mitme diagnostiku juures, viga pidi olema esimese silindri juures.
Nii ma siis olengi oma murega üksi, kõik pakuvad midagi, aga kasu ei midagi. Soojalt auto töötab ja läheb käima, külmalt üldjuhul ei, aga on olnud ka olukordi, kui hommikuti(külmalt) auto läheb käima, kuid sõites puperdab ja viskab mootorituld põlema.
Eile sai proovitud käivitumist, kui võtta õhulugeja maha - tulemus sama, mõnikord käivitus normaalselt, mõnikord mitte.
Tühikäigul mõnikord töötab normaalselt, mõnikord "väristab".
On kellelgi mõtteid ? Võib-olla ma pole sattunud "hea" tehniku juurde, kes vea suudaks tuvastada.