e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Postitatud: 24.08.2014 01:00 32
Tere!
Probleem selline et peale 1,2 aastast seismist katkise siduriga sai auto uuesti ellu aetud ja sidur ära vahetatud.
Masin töötas probleemideta kuni tegin kiiruskatse kuidas sidur vastu peab!
Mingil hetkel ei tahtnud enam auto hästi töötada ja seda just alates 900 pöördest kuni 2000 pöördeni!
Peale pikemat kontrolli otsustasin süütepoolidelt hakata ükshaaval juhtmeid maha võtma(kas pütid töötavad) ja peale esimese püti kontrolli avastasin et teisel püti süütepoolil juhme eemaldamine ei muutnud mootori häält!
Teised juhtmed tõmbasid pöörded maha aga teine pütt ei reageerinud!
Sai siis küünal maha krutitud ja see oli kole tahmane
Läks uus küünal peale ja auto käima! (ikka sama jama) testisin süütepooli küünlaga ära ja töötasid mõlemad !
Järgmiseks tõstsin esimese ja teise pihusti ümber (ikka sama) pütt ei taha töötada!
Järsku 900 pöörde pealt gaasi andes auto tõmbab hinge korraks kinni ja siis tõstab pöörded ülesse
kui 2000 pööret kellal siis läheb auto lausa hulluks ja teeb kenat häält
proovisõit oli kohutav, kohalt minnes auto uimerdab ja ei liigu, kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Sai vahetatud juba ka õhulugeja!
Mis võib tal viga olla kui ainult 5 pütti töötavad kuni 2000 pöördeni, ja peale seda on tunda et ka kuues pütt tuleb taha.
PILTE KA SIIS MASINAST (uus stange ka küljes ilma liistudeta)


Probleem selline et peale 1,2 aastast seismist katkise siduriga sai auto uuesti ellu aetud ja sidur ära vahetatud.
Masin töötas probleemideta kuni tegin kiiruskatse kuidas sidur vastu peab!
Mingil hetkel ei tahtnud enam auto hästi töötada ja seda just alates 900 pöördest kuni 2000 pöördeni!
Peale pikemat kontrolli otsustasin süütepoolidelt hakata ükshaaval juhtmeid maha võtma(kas pütid töötavad) ja peale esimese püti kontrolli avastasin et teisel püti süütepoolil juhme eemaldamine ei muutnud mootori häält!
Teised juhtmed tõmbasid pöörded maha aga teine pütt ei reageerinud!
Sai siis küünal maha krutitud ja see oli kole tahmane
Läks uus küünal peale ja auto käima! (ikka sama jama) testisin süütepooli küünlaga ära ja töötasid mõlemad !
Järgmiseks tõstsin esimese ja teise pihusti ümber (ikka sama) pütt ei taha töötada!
Järsku 900 pöörde pealt gaasi andes auto tõmbab hinge korraks kinni ja siis tõstab pöörded ülesse
kui 2000 pööret kellal siis läheb auto lausa hulluks ja teeb kenat häält
proovisõit oli kohutav, kohalt minnes auto uimerdab ja ei liigu, kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Sai vahetatud juba ka õhulugeja!
Mis võib tal viga olla kui ainult 5 pütti töötavad kuni 2000 pöördeni, ja peale seda on tunda et ka kuues pütt tuleb taha.
PILTE KA SIIS MASINAST (uus stange ka küljes ilma liistudeta)