1. leht 1-st
e36 kellad ja kliima näidud kustuvad
Postitatud: 30.03.2006 22:07 21
Postitas olavi
kõik kellad (spido, tahho, kytusekulu jms näidud) ei tööta aegajalt (tausta t uled põlevad, aga seierid lähevad nulli), vahepeal töötavad, siis jälle ei toimi.
vigu esineb ka kliima paneelil, näidud kustuvad ja taastuvad ise, vahel kliima kui ära kustub siis on justkui "reset" teinud ja taastab teised temperatuurid, samas mitte alati (vahel jätkab sealt kus pooleli jäi).
kellad ja kliima paneel ei kustu korraga vaid eri aegadel. mida vaja kontrollida?
Postitatud: 31.03.2006 09:24 26
Postitas patrik
kliimapaneeli saab remontida- 400.-
spido proovi vahetada sõbraga kel samasugune auto. kui aitab, osta uus
Postitatud: 31.03.2006 19:39 58
Postitas olavi
võtsin kõik kaitsmed välja ja panin tagasi, mõin aeg toimis, siis jälle kustus. ei tea kas oli kasu, võibolla peaks kontaktid ära puhastama. või oli siis kokkusattumus
Postitatud: 01.04.2006 15:48 39
Postitas patrik
võta ikka veel kord kõik kaitsmed välja- ehk ikka aitab
Postitatud: 11.05.2006 17:20 12
Postitas meqa
mul sama probleem kliima paneeliga, et ei vöta pilti ette ja siisjärsku hakkab tööle,
näpid nuppe nats ja kuskub jälle ära.
milles vöib viga olla, mida seal remontida,
autoks e36 touring 320 95a
Postitatud: 11.05.2006 21:10 21
Postitas meph
öeldi juba ju, et saab remontida ja 400 krooni. Palju seda infot veel vaja on?

Ise pole mõtet näppima hakata selliseid asju. Tõenäoliselt saab ainult küüneviha vaheleajamisega hakkama.
Postitatud: 12.05.2006 16:20 52
Postitas meqa
jama kül exole,
aga krt ma ei hakak ometi selle pärast kuressaarest tallinnasõitma et kliima plokk remonti tuua
ega ma ma selle teadmisega raha ei akka ajama, tahaks külma autosse
Postitatud: 15.05.2006 11:30 14
Postitas andresv
Kliima kohta otsi siit foorumist, link kordategemise õpetusele täiesti olemas.
Iseasi kas suudad seda ise fixida.
Postitatud: 23.05.2006 13:23 56
Postitas meqa
tglt võiks keegi õelda kas e39 ja e36ge digitaalsed kliima ploki skeemid on samad, ploki näo mõõt on teine , aga funkstsiooni nupud on samad, äkki on ka skeem sees sama,
asi selles et ostsin auto, ja müüa (firma) lubas ise uue ploki mulle orgunnida(osa raha seepärast maxmata) aga e36 kerele sellist digit plokki kerge saada e ii ole!!
ja üleüldse kas võib veel seal äkki mingi kala olla, kondi pumbas või mingi mootor kalab, et vent autol ei tööta.
Postitatud: 12.06.2006 15:29 06
Postitas olavi
käisin lasin selle kliima asja korda teha patriku juures. loodetavasti jääb toimima

Postitatud: 13.06.2006 10:05 43
Postitas meqa
minu plokk rändas tartusse, seal pidid mingid muhedad vennad olema,
firma nimi oli veider aga meelde ei jäänud, sain ka proovida ühe teise masina plokki enda külge, ja töötas, et siis ikkagi mingi detail seal kalab
ok ex jääb ootama mis saab
Postitatud: 06.07.2006 15:22 59
Postitas meqa
tartus ei osatudki midagi sellega teha, saadeti sama targalt tagasi, kül aga sai lammarist uue ploki, kuid et vent töötaks seda ei, nüd arvatavasti kas mingi laager või miski. paistab et mingi lastehaigus
Postitatud: 16.08.2006 14:34 14
Postitas meqa
nii, käik patriku juurde kinnitas et vaja minul uut ventika mootorit. täna sai siis asja lähemalt uuritud ja selgus et mootoril ei olnud äda midagi, mingi kontakt tegi nalja. ex vaatab kaua ta nii moodi töötab, aga edaspidi teab et võib viga ka kontaktidest otsida.
Postitatud: 16.08.2006 14:57 33
Postitas andresv
meqa kirjutas:nii, käik patriku juurde kinnitas et vaja minul uut ventika mootorit. täna sai siis asja lähemalt uuritud ja selgus et mootoril ei olnud äda midagi, mingi kontakt tegi nalja. ex vaatab kaua ta nii moodi töötab, aga edaspidi teab et võib viga ka kontaktidest otsida.
Sama jama mul, sinna takistite blokki minev pistik/pesa ei anna hästi ühendust. Klemmide puhastamine ja painutamine on seniajani aidanud.
Postitatud: 16.08.2006 18:46 22
Postitas patrik
nii, käik patriku juurde kinnitas et vaja minul uut ventika mootorit. täna sai siis asja lähemalt uuritud ja selgus et mootoril ei olnud äda midagi, mingi kontakt tegi nalja. ex vaatab kaua ta nii moodi töötab, aga edaspidi teab et võib viga ka kontaktidest otsida.
_________________
vale, eksitav ja puudulik informatsioon.kõige rohkem võis olla see et liigutasid mootori küljes olevaid juhtmeid ja hakkas tööle, sellepärast et liigutasid kollektori harjahoidjat ja
hari hakkas uuesti vastu kollektorit ühendust andma. kauaks, ei tea keegi. diagnoos- mootori vahetus. see et uut mootorit ei jõua osta pole enam minu probleem
Sama jama mul, sinna takistite blokki minev pistik/pesa ei anna hästi ühendust. Klemmide puhastamine ja painutamine on seniajani aidanud.
sinul ei ole kliimat. need on kaks VÄGA erinevat asja
Postitatud: 16.08.2006 19:22 18
Postitas meqa
vale, eksitav ja puudulik informatsioon.kõige rohkem võis olla see et liigutasid mootori küljes olevaid juhtmeid ja hakkas tööle, sellepärast et liigutasid kollektori harjahoidjat ja hari hakkas uuesti vastu kollektorit ühendust andma. kauaks, ei tea keegi. diagnoos- mootori vahetus. see et uut mootorit ei jõua osta pole enam minu probleem
[/quote]
väga võimalik et mootori vahetus kunagi ees, lihtsalt praegu sain asja niiviisi tööle, mehaanik kes hakkas tööd tegema , lihtsat arvas et mootor käib kenasti, ja ei ole mõtet vahetada, surus kruvikeeraja vastu kontakti ja hakaks tööle
Postitatud: 16.08.2006 19:24 54
Postitas andresv
Kisub vist teemast mööda kuid siiski täpsustaks
patrik kirjutas:
Sama jama mul, sinna takistite blokki minev pistik/pesa ei anna hästi ühendust. Klemmide puhastamine ja painutamine on seniajani aidanud.
sinul ei ole kliimat. need on kaks VÄGA erinevat asja
Võibolla "takistite blokki" fraas oli eksitav, õige oleks olnud "output stage". (Kui erinevad need kaks mõistet oma olemuselt on ma ei oska kommeteerida)
ehk siis kliimaautomaatik täiesti olemas.
Sellest minu probleemist oli juttu siin:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Postitatud: 16.08.2006 22:01 28
Postitas patrik
ja näete kuidas ebatäpne jutt võib tekitada valeinfot.
harjade kontakt muutus juhtmeühendusveaks ja kliimaploki ühe komponendina olev ventilaatori kiiruse moodul muutus takistiplokiks.
pluss foorumit lugedes jäi mulje et juhtmeühendus on bmw-l tüüpviga, mis sest et kaks inimest rääkisid erinevatest asjadest.
sel põhjusel kui kirjeldate viga siis tehke seda võimalikult täpselt, siis on sellest foorumist ka mingit kasu