K: e36 ja õlisurve
Postitatud: 05.04.2006 00:00 28
sai lastud masinal klapid pähe... ok saame aru, et mootor ei kannata 9000+ pööret välja...
auto jäi veel liikumis võimeliseks aga ~4 püti peal... sai siis mustamäelt piritale sellega sõidetud ja kõik oli ok (kui välja arvata, et 2 pütti ei töötanud). pirital mootor töötas veel tyhikäigul natuke aega, siis kui autosse istusin, siis õli tuluke põles. Auto kinni... kontrollisin õli... oli gramm alla miinimumi...
tean ka seda et tagumine vända simmer on surnud ja sealt see õli välja immitseb. mure nüüd aga ikka, et sai õli juurde valatud ja auto käima pandud... õlituluke ikka põleb. milles kamm võib olla? kas õlipump otsas?
Kas õli pumpa saab vahetada ilma plokikaant uuesti maha võtmata? kas õli surve võib olematu olla tänu sellele simmerlingile mis läbi laseb? milles veel kala võib peituda? kui palju õlipump maksta võib? kas seda on mõtet ainult uuena osta? Kui võiks ka kasutatut osta, siis kas M50B20 mootori õlipump sobib?
Tänud kui saab asjalikke vastuseid inimestelt kes teavad mida räägivad
auto jäi veel liikumis võimeliseks aga ~4 püti peal... sai siis mustamäelt piritale sellega sõidetud ja kõik oli ok (kui välja arvata, et 2 pütti ei töötanud). pirital mootor töötas veel tyhikäigul natuke aega, siis kui autosse istusin, siis õli tuluke põles. Auto kinni... kontrollisin õli... oli gramm alla miinimumi...
tean ka seda et tagumine vända simmer on surnud ja sealt see õli välja immitseb. mure nüüd aga ikka, et sai õli juurde valatud ja auto käima pandud... õlituluke ikka põleb. milles kamm võib olla? kas õlipump otsas?
Kas õli pumpa saab vahetada ilma plokikaant uuesti maha võtmata? kas õli surve võib olematu olla tänu sellele simmerlingile mis läbi laseb? milles veel kala võib peituda? kui palju õlipump maksta võib? kas seda on mõtet ainult uuena osta? Kui võiks ka kasutatut osta, siis kas M50B20 mootori õlipump sobib?
Tänud kui saab asjalikke vastuseid inimestelt kes teavad mida räägivad