M47N mootoriga probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kert P
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 29.03.2010 22:19 26

M47N mootoriga probleem

Postitus Postitas Kert P »

Et probleemist parema ülevaate anda, siis kirjutan mootori ajaloost vähekene pikemalt.

Jaanuar 2015 - turbo ütles üles. Paigaldasin ˇuueˇ kasutatud turbo, õlid (odav Mannol), filtrid, karterituulutuse filtri koos korpusega. Peale vahetust tuli mootoril jõud tagasi, tossamine lõppes ning kõik toimis vägagi korralikult c 2000-3500km.

Aprill 2015. Autol kadus sõites jõud, mõned km hiljem tekkis korraks võõras metalne heli ning auto n.ö poos kinni. Selgus, et paigaldatud turbol lendas võll laiali.

Nüüd siis hakkab anomaalia:

*uus renoveeritud turbo paigaldatud
*sisselase pestud
*väljalase puhastatud ja 2 katalüsaatorit eemaldatud
*õhulugeja ja maf puhastatud
*arvuti vigasi ei näita
*turbol geomeetria/varras gaasi andes liigub
*turbo õlitustoru juurest manomeetriga näitas c.5bar (külm mootor)
*õhuvoolikud gaasi andes tõmbuvad punni

Ometigi uue turboga on täpselt samad vead nagu kinnijooksnud turboga, st üle 1700 pöörde mootor ei lase + musta tahma tuleb.


Mõistus täiesti otsas ja ehk foorumis liigub helgemaid päid. Olen lugenud küll M47 väntvõlli probleemide kohta, a kas ja kui tõenäoline on, et mul turboga samalajal lõpetas töölepingu ka mootor.

Kas kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskaks aidata ? Mootorivahetuse või kappremondi jätaks viimaseks õlekõrreks.

Tänud!
Viimati muutis Kert P, 19.05.2015 17:39 09, muudetud 1 kord kokku.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2535
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: M47 mootoriga probleem

Postitus Postitas Ma®tin »

Kas on välistatud võimalus, et sul turbo hoopis sellepärast laiali lendas, et mootorist midagi läbi käis?

Samuti on M47 mootorit üsna mitmes eri seades, millisega täpsemalt tegu?
Kasutaja avatar
Kert P
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 29.03.2010 22:19 26

Re: M47 mootoriga probleem

Postitus Postitas Kert P »

kui vahejahuti all pead silmas coolerit/radikat, siis jah, see täiesti tühi/puhas
Lätis renoveeritud turbo, lõtk puudub ja labad liiguvad ilusasti.
Autoks FL E46 110kw. wiki näitab õigeks koodiks M47TUD20.

Välistada ei saa kahjuks veel ühtegi mootoriprobleemi.
Vasta