E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580
Postitatud: 04.06.2015 00:10 16
Tere!
Autoks manuaal kastiga E46 2,0 diisel 110 kw.2003a.
Käima läheb hästi.Armatuuris kustuvad märgutuled kõik ilusti ära.Sõitma hakkates mootoris nagu kerge lagin kuulda ja minekut üldse ei ole.Kiirendades(suht uimane) ja kõrgematel pööretel lööb mootori tule põlema.Mootori tule süttimisega koos kaob ära see nagu klapi lagina sarnane heli ja auto muutub täiesti jõuetuks.Kohapeal gaasi andes ka pöörded ule 4000 ei lähe,.isegi siis kui see tuli ei põle.Seisma jättes ja uuesti käivitades kõik kordub samamoodi.
Diagnostika veakoodiks,kui mootori tuli põleb 4580(Rail Pressure Sensor - Plausibility - Pressure too High) Arvuti näitab Cr surveks tühikäigul 450+ pööretel üle 1000.Alguses u 5 sekundit rõhk u 300 siis kerkib ja mootorisse tuleb see heli ka samas.
Vahetatud ükshaaval mõlemad latti andurid teiste vastu välja ..probleem ikka sama.Auto soetatud mootori rikkega-mootor sai vahetatud. Kõik rippuvad detailid need,mis ennem küljes olid.Seoses sellega eelnevat ajalugu ja sõiduomadusi täpselt ei tea.Väidetavalt sõitis korralikult kuni saale kolin tekkis.
Kas oskab keegi nõu anda või aidata?
Autoks manuaal kastiga E46 2,0 diisel 110 kw.2003a.
Käima läheb hästi.Armatuuris kustuvad märgutuled kõik ilusti ära.Sõitma hakkates mootoris nagu kerge lagin kuulda ja minekut üldse ei ole.Kiirendades(suht uimane) ja kõrgematel pööretel lööb mootori tule põlema.Mootori tule süttimisega koos kaob ära see nagu klapi lagina sarnane heli ja auto muutub täiesti jõuetuks.Kohapeal gaasi andes ka pöörded ule 4000 ei lähe,.isegi siis kui see tuli ei põle.Seisma jättes ja uuesti käivitades kõik kordub samamoodi.
Diagnostika veakoodiks,kui mootori tuli põleb 4580(Rail Pressure Sensor - Plausibility - Pressure too High) Arvuti näitab Cr surveks tühikäigul 450+ pööretel üle 1000.Alguses u 5 sekundit rõhk u 300 siis kerkib ja mootorisse tuleb see heli ka samas.
Vahetatud ükshaaval mõlemad latti andurid teiste vastu välja ..probleem ikka sama.Auto soetatud mootori rikkega-mootor sai vahetatud. Kõik rippuvad detailid need,mis ennem küljes olid.Seoses sellega eelnevat ajalugu ja sõiduomadusi täpselt ei tea.Väidetavalt sõitis korralikult kuni saale kolin tekkis.
Kas oskab keegi nõu anda või aidata?