1. leht 1-st

E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580

Postitatud: 04.06.2015 00:10 16
Postitas erki79
Tere!
Autoks manuaal kastiga E46 2,0 diisel 110 kw.2003a.
Käima läheb hästi.Armatuuris kustuvad märgutuled kõik ilusti ära.Sõitma hakkates mootoris nagu kerge lagin kuulda ja minekut üldse ei ole.Kiirendades(suht uimane) ja kõrgematel pööretel lööb mootori tule põlema.Mootori tule süttimisega koos kaob ära see nagu klapi lagina sarnane heli ja auto muutub täiesti jõuetuks.Kohapeal gaasi andes ka pöörded ule 4000 ei lähe,.isegi siis kui see tuli ei põle.Seisma jättes ja uuesti käivitades kõik kordub samamoodi.
Diagnostika veakoodiks,kui mootori tuli põleb 4580(Rail Pressure Sensor - Plausibility - Pressure too High) Arvuti näitab Cr surveks tühikäigul 450+ pööretel üle 1000.Alguses u 5 sekundit rõhk u 300 siis kerkib ja mootorisse tuleb see heli ka samas.
Vahetatud ükshaaval mõlemad latti andurid teiste vastu välja ..probleem ikka sama.Auto soetatud mootori rikkega-mootor sai vahetatud. Kõik rippuvad detailid need,mis ennem küljes olid.Seoses sellega eelnevat ajalugu ja sõiduomadusi täpselt ei tea.Väidetavalt sõitis korralikult kuni saale kolin tekkis.
Kas oskab keegi nõu anda või aidata?

Re: E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580

Postitatud: 04.06.2015 10:30 11
Postitas erki79
Andurid vahetasin seetõttu,et nende vahetus oli võimalik,kuna need olemas.Minu arusaamist mööda on pumba küljes klapp ja regulaator on latti tagumises otsas tagumine andur.Vb ma eksin..Pump koos klapiga peaks ka korras olema sest see on korras auto pealt võetud.
Loomulikult saan aru,et tuleb uurida ...aga mida ma siis peaks uurima? Kuidas kindlaks teha millises anduris v asjas probleem?

Re: E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580

Postitatud: 04.06.2015 13:06 27
Postitas erki79
Ega mul esialgu muud üle ei jää jah,kui katseks ära vahetada vana vastu ka see pumba klapp.Peale mootori,vahetust oli probleem,et ei saanud seda mootoritkuidagi käima..Lõpuks korralik diagnostika tuvastas immo probleemi.Varem igasugused auto-comid andsid valesid veakoode v ei osatud vaadata.Lõpuks kui selgus immo viga tehti sünkroniseerimine ajuga ja mootor käis koheselt .Seoses sellega on mul olemas ka need teised andurid .Nüüd siis uus mure selle kõrge survega .Samas ei taha uskuda,et usaldusväärsest kohast soetatud jupid on vigased,aga välistada ka ei saa.Tagasivoolu ummistuse ma kahtlen,sest kui immo probleem oli lasi ta lahinal kütte kõik tagasivoolust paaki tagasi..

Re: E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580

Postitatud: 04.06.2015 20:02 38
Postitas erki79
Klapi vahetusega probleem lahenes..turbo võtab nats hilja järgi,muidu ok.
Tänud Kuno_T et võtsid vaevaks infot jagada.
Küsin veel,et kas on võimalik et sama andmetega auto rõhu klapp ei sobi miskipärast kokku..v on kindlalt veaga?

Re: E46 2,0d 110kw mootor jõuetu,veakood 4580

Postitatud: 08.06.2015 21:01 47
Postitas kristjan881
Koha peal pöörded ei lähegi üle 4000 sest piiraja peal.